183cm = midget

D

Deleted member 5522

dont be jealous asshole
No you are not a man if you are 183cm, cry yourself to sleep.

its fine even in netherlands

• JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 4804, DutchPrettyBoy, Deleted member 3591 and 1 other person
True.
190 is start of life

• +1
  • WTF
  • JFL
Reactions: Deleted member 31024, Deleted member 6497, Over and 2 others
dutch people are ethnic tbh, I got to make a thread about this.
wish i was born in netherlands simply because its a utopia and safe with good healthcare and everything

usa is a a shithole

• Love it
  • So Sad
Reactions: DutchPrettyBoy and Deleted member 5522
Wtf bro?
How is that possible😂
There are aome giant ass people who’ve been walking around the streets lately in my area lmao i walked passed this dude a week ago and he was like a foot taller than me that’s the moment i realized that i’m not as tall as i think i am.

Even my neighbour commented on how i seemed average heigt. Jfl at being 6’4 in 2020.

• JFL
Reactions: Deleted member 3795 and Deleted member 2352
There are aome giant ass people who’ve been walking around the streets lately in my area lmao i walked passed this dude a week ago and he was like a foot taller than me that’s the moment i realized that i’m not as tall as i think i am.

Even my neighbour commented on how i seemed average heigt. Jfl at being 6’4 in 2020.
I think youre not 6 ft 4.It cant be
Because if you were thats not possible.
Where you from?

• +1
  • JFL
Reactions: Deleted member 3795, Deleted member 7112 and Zercic

Over 6’4 is where it starts to look comical JFL If Someone commented on your ”average height”

• JFL
Reactions: Deleted member 7112
I think youre not 6 ft 4.It cant be
Because if you were thats not possible.
Where you from?
I’m 6’4 bro i live in sweden i see people daily who’re as tall as me.

Ofcourse you can seepeople daily who are as tall.
But youre not average height or even close.
.6 ft 4 is tall as fuck everywhere.
193 cm is tall as fuck even in Germany.
And we are about same average height.

• +1
Reactions: Zercic, Deleted member 3795 and DutchPrettyBoy
Over 6’4 is where it starts to look comical JFL If Someone commented on your ”average height”
Jfl the funny thing was that he was like 160 cm jfl

I live in Sweden too and I’m 5’11 even I Don’t cry about it. You have bdd you are litteraly the perfect height kys

I live in Sweden too and I’m 5’11 even I Don’t cry about it. You have bdd you are litteraly the perfect height kys
6’4 is average in Sweden you cuck jfl
You’re just a midget who haven’t drinked enough milk

Shit thread kill yourself

• So Sad
Reactions: Deleted member 5522
Once again Kys. If 6’4 is average in Sweden Most guys would be slaying 6’3-6’4 is litteraly the perfect height

• JFL
Reactions: diggbicc
AVERAGE HEIGHT IS 190CM,STATS ARE FRAUDED

• JFL
  • +1
Reactions: Arvenas, Deleted member 6475 and diggbicc
@Yuyevon said Manlet Ethnics slay there is that true?

It’s over for you you can litteraly slay with your height If your face looks atleast average. Stop rotting here

I thought 6'7 was average in Sweden?

Once again Kys. If 6’4 is average in Sweden Most guys would be slaying 6’3-6’4 is litteraly the perfect height
Reddit tier reply jfl
Din bög gå ut i stan och du kommer märka att alla män är ungefär typ 6’3 sluta gråt bara för att dina föreldrar gav dig soy istället för mjök.
@Yuyevon said Manlet Ethnics slay there is that true?
It’s not true jfl Tall ethnic slay tho that’s because they’re more low inhib tho.

• JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 28904, Chadeep and Zercic
Luckily I am 184cm

• JFL
Reactions: Zercic and Deleted member 5522
Reddit tier reply jfl
Din bög gå ut i stan och du kommer märka att alla män är ungefär typ 6’3 sluta gråt bara för att dina föreldrar gav dig soy istället för mjök.

It’s not true jfl Tall ethnic slay tho that’s because they’re more low inhib tho.
Gå ut och knulla istället för att ruttna här din trötta åsna. Döda dig själv om du gråter över att ha en perfekt höjd du är totalt efterbliven gråt mer

• JFL
  • +1
Reactions: Beetlejuice
Gå ut och knulla istället för att ruttna här din trötta åsna. Döda dig själv om du gråter över att ha en perfekt höjd du är totalt efterbliven gråt mer
Din Kackerlacka jag är inte svensk det sänker min smv jag e somalie. Också så är jag High Inhib.

Din Kackerlacka jag är inte svensk det sänker min smv jag e somalie. Också så är jag High Inhib.
Då är inte problemet din läng. Du måste fixa din autism och byta etnicitet.

Då är inte problemet din läng. Du måste fixa din autism och byta etnicitet.
Din svenne bannan dina svenska vikinga bröder är typ 2 meter och här sitter du 5’11 din skam du är en besvikelse till den svenska rasen.

Svenne banan hur känns det att du kommer snart vara en minoritet i ditt egna land.
:p

• JFL
Reactions: Zercic
Din svenne bannan dina svenska vikinga bröder är typ 2 meter och här sitter du 5’11 din skam du är en besvikelse till den svenska rasen.
Men asså seriöst problemet är antingen din autism eller så ditt ansikte. En Somalie på min skola har massa tjejer som jagar efter honom och jag tror han är kortare än dig. Har ingen aning hur gammal du är tho kanske är helt över för dig och du är 40 år.
Svenne banan hur känns det att du kommer snart vara en minoritet i ditt egna land.
:p
Sant

• Love it
Men asså seriöst problemet är antingen din autism eller så ditt ansikte. En Somalie på min skola har massa tjejer som jagar efter honom och jag tror han är kortare än dig. Har ingen aning hur gammal du är tho kanske är helt över för dig och du är 40 år.

Sant
Jag är 19
Hur många gånger behöver jag duscha för att fixa min personlighet?

Jag är 19
Du måste fixa ditt ansikte eller autism om du inte kan slaya. Brad Pitt är 180 cm och han är chad. Längd är det minsta du behöver oroa dig över.

Jag är 19
Talk english you fuckheads we cant understand you

• +1
  • Love it
  • Hmm...
Reactions: SayNoToRotting, Deleted member 7112, Zercic and 1 other person
Du måste fixa ditt ansikte eller autism om du inte kan slaya. Brad Pitt är 180 cm och han är chad. Längd är det minsta du behöver oroa dig över.
Jag har ett bra ansikte ditt as. Det är bara att tjejer i min area gillar inte svarta killar.

• So Sad
Reactions: Zercic
Or
Jag har ett bra ansikte ditt as. Det är bara att tjejer i min area gillar inte svarta killar.
Du behöver ortenmaxa isf. Jag är svenne och häften av tjejerna i min skola är tvärtom vill dö tbh.
We we were just dicussing How autistic he is.

Last edited:
Or

Du behöver ortenmaxa isf. Jag är svenne och häften av tjejerna i min skola är tvärtom vill dö tbh.

We we were just dicussing How autistic he is.
Din svenne jävel hur ska du klagga på att du är svensk alla svenska horor vill ha en svensk kille. Jag har försökt att haffa på svenska tjejer men dom vill inte ens ge mig en chans. Innan när jag gick i en invandrar klass så var jag low inhib asf men nu när jag går med torra svenskar så har jag blivit så jävla high inhib jag mår illa ut av att behöver lyssna på deras torra skämt varje sekund och har depression av att jag behöver stå ut med detta i 3 år till.
He’s a cuck who belives that my personlity is the problem jfl he should go back to reddit.

Last edited:
He’s a cuck who belives that my personlity is the problem jfl he should go back to reddit.
[/QUOTE]
I said either your autism or face Don’t lie you fucking ape
Din svenne jävel hur ska du klagga på att du är svensk alla svenska horor vill ha en svensk kille. Jag har försökt att haffa på svenska tjejer men dom vill inte ens ge mig chansen. Innan när jag gick i en invandrar klass så var jag low inhib asf men nu när jag går med torra svenskar så har jag blivit så jävla high inhib jag mår illa ut av att behöver lyssna på deras torra skämt varje sekund och har depression av att jag behöver stå ut med detta i 3 år till.
Bror om du seriöst är deprimerad sorry vet hur det känns jag passar inte alls in i skola tbh och är helt autistisk runt folk. Varför gillar du svenne tjejer så mycket om du tycker svennar är så torra? Är du inte attraherad alls till andra typer? Btw bara subhumans vill ha mig för jag ser ut som en nördig åsna så spelar ingen roll att jag är svens.

Last edited:
Din svenne jävel hur ska du klagga på att du är svensk alla svenska horor vill ha en svensk kille. Jag har försökt att haffa på svenska tjejer men dom vill inte ens ge mig en chans. Innan när jag gick i en invandrar klass så var jag low inhib asf men nu när jag går med torra svenskar så har jag blivit så jävla high inhib jag mår illa ut av att behöver lyssna på deras torra skämt varje sekund och har depression av att jag behöver stå ut med detta i 3 år till.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA