D
Deleted member 5522
dont be jealous asshole
- Joined
- Feb 28, 2020
- Posts
- 10,960
- Reputation
- 17,885
No you are not a man if you are 183cm, cry yourself to sleep.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
dutch people are ethnic tbh, I got to make a thread about this.its fine even in netherlands
wish i was born in netherlands simply because its a utopia and safe with good healthcare and everythingdutch people are ethnic tbh, I got to make a thread about this.
6’3 * i feel short as a 6’4 man tbhTrue.
190 is start of life
Wtf bro?6’3 * i feel short as a 6’4 man tbh

There are aome giant ass people who’ve been walking around the streets lately in my area lmao i walked passed this dude a week ago and he was like a foot taller than me that’s the moment i realized that i’m not as tall as i think i am.Wtf bro?
How is that possible![]()
I think youre not 6 ft 4.It cant beThere are aome giant ass people who’ve been walking around the streets lately in my area lmao i walked passed this dude a week ago and he was like a foot taller than me that’s the moment i realized that i’m not as tall as i think i am.
Even my neighbour commented on how i seemed average heigt. Jfl at being 6’4 in 2020.
Over 6’4 is where it starts to look comical JFL If Someone commented on your ”average height”There are aome giant ass people who’ve been walking around the streets lately in my area lmao i walked passed this dude a week ago and he was like a foot taller than me that’s the moment i realized that i’m not as tall as i think i am.
Even my neighbour commented on how i seemed average heigt. Jfl at being 6’4 in 2020.
I’m 6’4 bro i live in sweden i see people daily who’re as tall as me.I think youre not 6 ft 4.It cant be
Because if you were thats not possible.
Where you from?
Ofcourse you can seepeople daily who are as tall.I’m 6’4 bro i live in sweden i see people daily who’re as tall as me.
Jfl the funny thing was that he was like 160 cm jflOver 6’4 is where it starts to look comical JFL If Someone commented on your ”average height”
its fine even in netherlands
I live in Sweden too and I’m 5’11 even I Don’t cry about it. You have bdd you are litteraly the perfect height kysI’m 6’4 bro i live in sweden i see people daily who’re as tall as me.
6’4 is average in Sweden you cuck jflI live in Sweden too and I’m 5’11 even I Don’t cry about it. You have bdd you are litteraly the perfect height kys
Shit thread kill yourself
thats just mean dudeShit thread kill yourself
Once again Kys. If 6’4 is average in Sweden Most guys would be slaying 6’3-6’4 is litteraly the perfect height6’4 is average in Sweden you cuck jfl
You’re just a midget who haven’t drinked enough milk
Cope.AVERAGE HEIGHT IS 190CM,STATS ARE FRAUDED
@Yuyevon said Manlet Ethnics slay there is that true?6’4 is average in Sweden you cuck jfl
You’re just a midget who haven’t drinked enough milk
It’s over for you you can litteraly slay with your height If your face looks atleast average. Stop rotting here6’4 is average in Sweden you cuck jfl
You’re just a midget who haven’t drinked enough milk
I thought 6'7 was average in Sweden?6’4 is average in Sweden you cuck jfl
You’re just a midget who haven’t drinked enough milk
Reddit tier reply jflOnce again Kys. If 6’4 is average in Sweden Most guys would be slaying 6’3-6’4 is litteraly the perfect height
It’s not true jfl Tall ethnic slay tho that’s because they’re more low inhib tho.@Yuyevon said Manlet Ethnics slay there is that true?
I have seen stats that put the young german average at 180cm,legit?Cope.
I mog hard at 190
Gå ut och knulla istället för att ruttna här din trötta åsna. Döda dig själv om du gråter över att ha en perfekt höjd du är totalt efterbliven gråt merReddit tier reply jfl
Din bög gå ut i stan och du kommer märka att alla män är ungefär typ 6’3 sluta gråt bara för att dina föreldrar gav dig soy istället för mjök.
It’s not true jfl Tall ethnic slay tho that’s because they’re more low inhib tho.
CopeLuckily I am 184cm
Yeah.I have seen stats that put the young german average at 180cm,legit?
Din Kackerlacka jag är inte svensk det sänker min smv jag e somalie. Också så är jag High Inhib.Gå ut och knulla istället för att ruttna här din trötta åsna. Döda dig själv om du gråter över att ha en perfekt höjd du är totalt efterbliven gråt mer
Då är inte problemet din läng. Du måste fixa din autism och byta etnicitet.Din Kackerlacka jag är inte svensk det sänker min smv jag e somalie. Också så är jag High Inhib.
Din svenne bannan dina svenska vikinga bröder är typ 2 meter och här sitter du 5’11 din skam du är en besvikelse till den svenska rasen.Då är inte problemet din läng. Du måste fixa din autism och byta etnicitet.
Men asså seriöst problemet är antingen din autism eller så ditt ansikte. En Somalie på min skola har massa tjejer som jagar efter honom och jag tror han är kortare än dig. Har ingen aning hur gammal du är tho kanske är helt över för dig och du är 40 år.Din svenne bannan dina svenska vikinga bröder är typ 2 meter och här sitter du 5’11 din skam du är en besvikelse till den svenska rasen.
SantSvenne banan hur känns det att du kommer snart vara en minoritet i ditt egna land.
![]()
Jag är 19Men asså seriöst problemet är antingen din autism eller så ditt ansikte. En Somalie på min skola har massa tjejer som jagar efter honom och jag tror han är kortare än dig. Har ingen aning hur gammal du är tho kanske är helt över för dig och du är 40 år.
Sant
Du måste fixa ditt ansikte eller autism om du inte kan slaya. Brad Pitt är 180 cm och han är chad. Längd är det minsta du behöver oroa dig över.Jag är 19
Hur många gånger behöver jag duscha för att fixa min personlighet?
Talk english you fuckheads we cant understand youJag är 19
Hur många gånger behöver jag duscha för att fixa min personlighet?
Jag har ett bra ansikte ditt as. Det är bara att tjejer i min area gillar inte svarta killar.Du måste fixa ditt ansikte eller autism om du inte kan slaya. Brad Pitt är 180 cm och han är chad. Längd är det minsta du behöver oroa dig över.
Du behöver ortenmaxa isf. Jag är svenne och häften av tjejerna i min skola är tvärtom vill dö tbh.Jag har ett bra ansikte ditt as. Det är bara att tjejer i min area gillar inte svarta killar.
We we were just dicussing How autistic he is.Talk english you fuckheads we cant understand you
Din svenne jävel hur ska du klagga på att du är svensk alla svenska horor vill ha en svensk kille. Jag har försökt att haffa på svenska tjejer men dom vill inte ens ge mig en chans. Innan när jag gick i en invandrar klass så var jag low inhib asf men nu när jag går med torra svenskar så har jag blivit så jävla high inhib jag mår illa ut av att behöver lyssna på deras torra skämt varje sekund och har depression av att jag behöver stå ut med detta i 3 år till.Or
Du behöver ortenmaxa isf. Jag är svenne och häften av tjejerna i min skola är tvärtom vill dö tbh.
We we were just dicussing How autistic he is.
He’s a cuck who belives that my personlity is the problem jfl he should go back to reddit.Talk english you fuckheads we cant understand you
Bror om du seriöst är deprimerad sorry vet hur det känns jag passar inte alls in i skola tbh och är helt autistisk runt folk. Varför gillar du svenne tjejer så mycket om du tycker svennar är så torra? Är du inte attraherad alls till andra typer? Btw bara subhumans vill ha mig för jag ser ut som en nördig åsna så spelar ingen roll att jag är svens.Din svenne jävel hur ska du klagga på att du är svensk alla svenska horor vill ha en svensk kille. Jag har försökt att haffa på svenska tjejer men dom vill inte ens ge mig chansen. Innan när jag gick i en invandrar klass så var jag low inhib asf men nu när jag går med torra svenskar så har jag blivit så jävla high inhib jag mår illa ut av att behöver lyssna på deras torra skämt varje sekund och har depression av att jag behöver stå ut med detta i 3 år till.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHADin svenne jävel hur ska du klagga på att du är svensk alla svenska horor vill ha en svensk kille. Jag har försökt att haffa på svenska tjejer men dom vill inte ens ge mig en chans. Innan när jag gick i en invandrar klass så var jag low inhib asf men nu när jag går med torra svenskar så har jag blivit så jävla high inhib jag mår illa ut av att behöver lyssna på deras torra skämt varje sekund och har depression av att jag behöver stå ut med detta i 3 år till.
He’s a cuck who belives that my personlity is the problem jfl he should go back to reddit.
@heightislife1986’4 is average in Sweden you cuck jfl
You’re just a midget who haven’t drinked enough milk