Aftermath of the accident (warning: hairy monkey legs inside)

Goed van je broer dat hij geen studieschuld heeft. Gelukkig krijgen we 35 jaar om het af te lossen, en die 35 jaar gaat pas in nadat je je studie hebt afgerond. Vroeger was het geen lening, en werkelijk een studiefinanciering. Je kreeg het allemaal gratis. Sinds 2015 hebben ze dat veranderd. Eigenlijk hoorde ik in 2014 met hbo te beginnen, maar ik moest een jaartje overdoen op de vavo. Uiteindelijk begon ik pas in 2016 met hbo. En toen deed ik verpleegkunde.
ga je literatuur erbij studeren als engels docent?

• +1
Reactions: Ghost Philosophy
Thank you for reading my story as well as for the nice words. 💜

I was kind of surprised he didn’t stop (I know that’s what I would have done if I was involved in an accident, even if minor).

The reason I was surprised is because he was Dutch, and they tend to be more… law-abiding, compared to non-white people here. If it was another brown dude, I wouldn’t have been surprised (lol..).
much love 💕

yeahh i mean, the melanin in the skin clearly doesn't mean anything in this case :lul:

you're strong high t bvll true teacher

you will recover in no time

don't be surprised if you see the mighty abzz climb through your window and inject your leg with bpc157

• Love it
  • +1
Reactions: Ghost Philosophy and Fridx
wis A is lastiger ik kan in mijn wiskunde boek nog zien welk hoofdstuk wis a of wis b is de wis a hoofdstukken zijn teveel woorden veel en veel te veel puzzelen en alles
Daar heb je ook een punt. Wiskunde A is vooral veel tekst en het is makkelijk om de opdracht fout uit te voeren simpelweg omdat je iets over het hoofd leest.

• +1
Reactions: Jensonsahighlander and Fridx
It was a Dutch guy so I don’t think his name would be Bashan. :p More like Geert Wilders in his quest to get rid of the brown boys in the country. :KEKLEO:
My fault brah I was about to run a brown boi over but I sensed that ur Gengar so I tried to hit the brake but it's too late

• JFL
Oh shoot. I thought it was the cops that somehow did a random check on you. Yeah, I can understand if it happened at a school, they’ll be a lot more strict as they want to ensure a safe environment for all students, and that means no weapons.
i have changed but the hatred towards people is still inside me
I atleast dont show it now

• +1
Reactions: Ghost Philosophy and Jensonsahighlander
Thanks bhaijaan. It’s gonna be fine. :DONTPETTHEPEEPO:

How was your internship BTW?
Didn't finish it yet.. I still have around 4 weeks to go, but i did finish the barman/waiter part and it was very fun and insightful. I learnt the backstories of almost all wines, whiskeys and vodkas, learnt how to open champange with a saber sword, learnt how to make and decorate drinks, how to carry 8 plates at once, and how to serve guests (plus much more).

• Love it
Reactions: Ghost Philosophy and abzz!
Ik bedolde em+wis a
Ik ga nog spaans en beco erbij kiezen
@Jensonsahighlander k sta 3 voor natuurkunde 4 voor scheikunde:feelsuhh:
nahh 3 en 4 is te laag bro ik was aan t begin slecht in beide nu sta ik een 7,3 natuurkunde volgens mij na m’n scheikunde toets van een 5,8 naar een 6,5 binnenkort dan nog zo’n ander proefwerk inhalen scheikunde wordt easily een 7 man

spaans en beco in 1 kiezen is oprecht hels waarom doe je jezelf dit aan bro dapper dat je dit durft ngl

• +1
Reactions: Fridx
ja m&o/beco ik heb dat nu super moeilijk miss omdat ik slecht ben in wis A maar het is een wonder dat ik nog hoge cijfers haal voor eco wordt alleen maar moeilijker scheikunde en natuurkunde is echt een eitje bio is veeel onthouden maar te doen
Inderdaad, dat sluit aan op wis A. Dus als je niet goed bent in wis A, dan wordt het lastig. Voor economie stond ik een 5 voor mijn schoolexamens en voor mijn centrale examen had ik een 6. Toen ik naar de vavo (volwassenenonderwijs) ging, mocht ik biologie vervangen met filosofie. Het was eigenlijk een twee-jarig vak, maar ik mocht het alsnog kiezen (dus ik had een jaar achterstand). Eerste examen haalde ik een 4, maar daarna begreep ik wat ik verkeerd deed. Op mijn centrale filosofie examen haalde ik een 8.5. Had ik nooit verwacht haha.

• +1
nahh 3 en 4 is te laag bro ik was aan t begin slecht in beide nu sta ik een 7,3 natuurkunde volgens mij na m’n scheikunde toets van een 5,8 naar een 6,5 binnenkort dan nog zo’n ander proefwerk inhalen scheikunde wordt easily een 7 man

spaans en beco in 1 kiezen is oprecht hels waarom doe je jezelf dit aan bro dapper dat je dit durft ngl
Spaans beginnen we van a0 dus t komt wel goed
Ik ga van vwo naar havo laten vallen ik kan wel overgaan maar wil t gwn makkelijker hebben

• +1
Reactions: Jensonsahighlander
Ik bedolde em+wis a
Spaans op de middelbare? :forcedsmile:

• +1
Ik bedolde em+wis a
En joever. Zulke cijfers had ik dus ook. Gelukkig mocht ik alsnog over toentertijd. Waren bepaalde omstandigheden gerelateerd aan de docent waardoor de cijfers dan niet meetelde. Anders moest ik al in havo 2 en havo 3 blijven zitten.

• +1
Spaans beginnen we van a0 dus t komt wel goed
Ik ga van vwo naar havo laten vallen ik kan wel overgaan maar wil t gwn makkelijker hebben
ik zou nog vwo doen alleen zodat ik tegen andere mensen kan zeggen dat ik vwo doe, vgm is de stap van vwo naar havo ook niet extreem groot heb vrienden die van vwo naar havo zijn gegaan je gaat nog steeds strugglen op havo geloof me

• Hmm...
ga je literatuur erbij studeren als engels docent?
We hebben op de hbo inderdaad literatuurlessen. Eerste deel heb ik gelukkig gehaald ondanks dat ik het niet verwachtte. Het was een Socratic Seminar. Ik was de enige in mijn groepje die het gehaald had.

• +1
Reactions: Fridx and Jensonsahighlander
Inderdaad, dat sluit aan op wis A. Dus als je niet goed bent in wis A, dan wordt het lastig. Voor economie stond ik een 5 voor mijn schoolexamens en voor mijn centrale examen had ik een 6. Toen ik naar de vavo (volwassenenonderwijs) ging, mocht ik biologie vervangen met filosofie. Het was eigenlijk een twee-jarig vak, maar ik mocht het alsnog kiezen (dus ik had een jaar achterstand). Eerste examen haalde ik een 4, maar daarna begreep ik wat ik verkeerd deed. Op mijn centrale filosofie examen haalde ik een 8.5. Had ik nooit verwacht haha.
filosofie is een interesse van mij maar als je het diep zou bestuderen is het echt super wiskundig was het zo bij jou?? want een eindexamen daarvan klinkt hels

ik verander meestal al mijn eco opdrachten in formules om ze sneller te maken daarom sta ik nog net een 7,3 gemiddeld voor eco het is nog te doen in derde maar ik weet dat het in de vierde en vijfde super moeilijk gaat worden want eco is een vak dat over de paar maanden echt moeilijker wordt niet alleen kwa verdieping

ik zou nog vwo doen alleen zodat ik tegen andere mensen kan zeggen dat ik vwo doe, vgm is de stap van vwo naar havo ook niet extreem groot heb vrienden die van vwo naar havo zijn gegaan je gaat nog steeds strugglen op havo geloof me
Denk t niet
We doen nu al de examen van havo 5 als leestoetsen bij nl en engels

• +1
Reactions: Jensonsahighlander
much love 💕

yeahh i mean, the melanin in the skin clearly doesn't mean anything in this case :lul:

you're strong high t bvll true teacher

you will recover in no time

don't be surprised if you see the mighty abzz climb through your window and inject your leg with bpc157
You’re such a sweet guy, bhaijaan. Much love to you. 💜

Hahaha bpc? Makes me think of… :FeelCuteMan:

• Love it
Reactions: abzz!
what happened

• +1
Denk t niet
We doen nu al de examen van havo 5 als leestoetsen bij nl en engels
ik had een mavo 4 eindexamen voor engels en had gefaald maar ik sta een 7,7 gemiddeld dus boeit hun niet

• +1
My fault brah I was about to run a brown boi over but I sensed that ur Gengar so I tried to hit the brake but it's too late
LMFAO it’s fine bhaijaan, no sweat. You saw me smiling right. :DONTPETTHEPEEPO:

• JFL
  • +1
Reactions: iblamechico and Fridx
IMG 4641

@Ghost Philosophy u mirin brah

• Love it
  • +1
Reactions: Jensonsahighlander and Ghost Philosophy
i have changed but the hatred towards people is still inside me
I atleast dont show it now
Oh boy, were you feeling hatred towards me too that day? :FEelsBadMan:

• JFL
We hebben op de hbo inderdaad literatuurlessen. Eerste deel heb ik gelukkig gehaald ondanks dat ik het niet verwachtte. Het was een Socratic Seminar. Ik was de enige in mijn groepje die het gehaald had.
niceee literatuur is het enige wat mijn cijfers bij engels nog vasthoud dat grammatica met die kk present simple is zo irritant

• +1
  • +1
Reactions: sillybilly and Fridx
niceee literatuur is het enige wat mijn cijfers bij engels nog vasthoud dat grammatica met die kk present simple is zo irritant
Toevallig dat je dat zegt. We hadden het deze week over de present simple en present continuous.

• +1
  • WTF
  • JFL
  • +1
Toevallig dat je dat zegt. We hadden het deze week over de present simple en present continuous.
veel medelijden ik wens je sterkte het maakt mij al boos om die woorden te lezen

• Woah
Didn't finish it yet.. I still have around 4 weeks to go, but i did finish the barman/waiter part and it was very fun and insightful. I learnt the backstories of almost all wines, whiskeys and vodkas, learnt how to open champange with a saber sword, learnt how to make and decorate drinks, how to carry 8 plates at once, and how to serve guests (plus much more).
I’m glad it was very fun and insight for you! Sounds like a whole lot of work that I couldn’t do. My hands are too shaky. XD

• +1
Reactions: BigBallsLarry and Fridx
veel medelijden ik wens je sterkte het maakt mij al boos om die woorden te lezen
Ik heb ook grammatica gehad dit jaar. En dat ging verder dan slechts die twee. We hadden in totaal 9 vormen maar ik ga ze niet benoemen aangezien je er boos van wordt. XD

Ik zal alleen de twee opnoemen waar we het net over hadden. Ik zal de grammatica regel even toelichten, het is best simpel.

Is het een feit? Is het een gewoonte? Dan is het present simple.

“The sun shines.” (Feit)
“I walk to school.” (Gewoonte)

Is er een tijdsindicatie? Dan is het present continuous. Dan gebruik je “am/is/are” + werkwoord +ing.

“Today, I am walking to school.” (Tijdsindicatie).

• +1
  • JFL
  • +1
Reactions: Fridx and valentine
  • JFL
Reactions: Fridx and Ghost Philosophy
  • JFL
  • JFL
I want to rub up against your hairs like a rug, they look so smooth and comfy like you use conditioner on them :Comfy:
Stop it, I’m blushing. :FeelCuteMan:

• Love it
  • JFL
Reactions: Fridx and got.daim
Do you have a hairy chest too?? :owo:😵‍💫😵‍💫
It’s pretty mild compared to my Persian friend’s chest. Dude’s got a dang jungle there. :KEKLEO:

• +1
  • JFL
Reactions: got.daim and Fridx