Ah Atlas kardeşim ya

Futanari

Futanari

6'5, 22 inch bidelt, fakecel
Joined
May 28, 2026
Posts
374
Reputation
959
Ah kardeşim sana nasıl kıydılar. Tüh ya :feelswhy::feelswhy::feelswhy:. Htn adam ölmüş ağabey

1000062320



Lmao Dispicable Me GIF
 
  • JFL
  • +1
  • Ugh..
Reactions: Topkra, maarda, Orcairis and 5 others
Based
 
  • +1
Reactions: maarda, stacyworshipper and Serialsuicide
Kanini da larpini da ayri ayri sikeyim senin
tanımadığım birine sadece dış görünüşüne bakıp iyi ki ölmüş deyip dalga geçmem ama bıçaklanınca bir şey hissetmiyorsun birkaç dakikaya ölüyorsun çirkin biri ölene kadar her gün acı çekiyor erken ölse bile ondan çok daha iyi bir hayat yaşamış oluyor yani boş duyar da kasmayın
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Thrill, Naughty America, Orcairis and 4 others
tanımadığım birine sadece dış görünüşüne bakıp iyi ki ölmüş deyip dalga geçmem ama bıçaklanınca bir şey hissetmiyorsun birkaç dakikaya ölüyorsun çirkin biri ölene kadar her gün acı çekiyor erken ölse bile ondan çok daha iyi bir hayat yaşamış oluyor yani boş duyar da kasmayın
He kanka duyar kasıyorum ölmüş diye gülüyor herif
 
  • +1
Reactions: NoxInfernum, Thrill, dixetheel and 1 other person
tanımadığım birine sadece dış görünüşüne bakıp iyi ki ölmüş deyip dalga geçmem ama bıçaklanınca bir şey hissetmiyorsun birkaç dakikaya ölüyorsun çirkin biri ölene kadar her gün acı çekiyor erken ölse bile ondan çok daha iyi bir hayat yaşamış oluyor yani boş duyar da kasmayın
Senin de kafani sikeyim konunun onla ne alakasi var sokaktaki tum cirkinler aci cekiyoruz diyip tum yakisiklilari bicaklasin o zaman anarsizmin amina koyalim demi
 
  • +1
Reactions: meynet, NoxInfernum, Thrill and 2 others
Senin de kafani sikeyim konunun onla ne alakasi var sokaktaki tum cirkinler aci cekiyoruz diyip tum yakisiklilari bicaklasin o zaman anarsizmin amina koyalim demi
aramızda devasa bir zeka farkı var dediklerimi anlayamıyorsun bana laf atmadan önce aynada bi kendine bak. şimdi siktir git ilgi açlığını gidermek için pp değiştirip dur
 
  • JFL
Reactions: meynet, Thrill, OversallSülo and 2 others
aramızda devasa bir zeka farkı var dediklerimi anlayamıyorsun bana laf atmadan önce aynada bi kendine bak. şimdi siktir git ilgi açlığını gidermek için pp değiştirip dur
Umarim cocuklarinin ve akrabalarinin basina ayni olay gelir sen de kahkaha atarak hayatina devam edersin
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Thrill, OversallSülo and Topkra
Umarim cocuklarinin ve akrabalarinin basina ayni olay gelir sen de kahkaha atarak hayatina devam edersin
karı gibi her şeye gereksiz empati yapıp senden çok daha iyi hayatı olan birinin yarrağını yalıyorsun ayrıca dediğin şeyin de gerçekleşme ihtimali 0,0001 falan yani imkansız kudur
 
  • JFL
Reactions: OversallSülo
Bu ego nerden geliyo
2024 hesap satin almis ragebaiter baska bi sey degil 2024 ile 2026 arasi hicbir postu yok turk subforumuna da bi sey yazmamis burda millete anani sikim bacini sikim ilgi orospusu diyip kendisi ilgi kasiyor
 
  • +1
Reactions: NoxInfernum, Thrill, OversallSülo and 5 others
2024 hesap satin almis ragebaiter baska bi sey degil 2024 ile 2026 arasi hicbir postu yok turk subforumuna da bi sey yazmamis burda millete anani sikim bacini sikim ilgi orospusu diyip kendisi ilgi kasiyor
ad hominem yapma 13 yaşında orospu çocuğu dediğime cevap ver
 
  • JFL
Reactions: OversallSülo
ad hominem yapma 13 yaşında orospu çocuğu dediğime cevap ver
13 postunun 13 u de ragebait mantikli yazdigin tek cumle yok sadece millete hakaret edip geri cevap bekliyosun :lul:
karı gibi her şeye gereksiz empati yapıp senden çok daha iyi hayatı olan birinin yarrağını yalıyorsun ayrıca dediğin şeyin de gerçekleşme ihtimali 0,0001 falan yani imkansız kudur
Bu adalet sistemiyle basina gelecek hicbir sey %0,0001 ihtimal degil sokakta bi yan bakisa seni oldurup 2 yil yatacagini bilen insanlarin sayisi sandigindan cok daha fazla

Daha da cevap vermiyorum cocugunun akrabanin basina aynisi gelirse bol bol kahkaha atarsin
 
  • +1
Reactions: Thrill, OversallSülo, googlegemini and 3 others
13 postunun 13 u de ragebait mantikli yazdigin tek cumle yok sadece millete hakaret edip geri cevap bekliyosun :lul:
mantıklı şeyler yazıyorum anlayan anlıyor karşı fikirde olsa bile tartışmak isteyen varsa tartışırım ama sizin gibi 15 yaşında kendinden emin emin bullshit fikirlerini belirten çocukları ciddiye almayıp küfrediyorum, iyi de yapıyorum. zamanımı boşa harcamamak için geliştirilmiş evrimsel bir içgüdü olabilir?
Bu adalet sistemiyle basina gelecek hicbir sey %0,0001 ihtimal degil sokakta bi yan bakisa seni oldurup 2 yil yatacagini bilen insanlarin sayisi sandigindan cok daha fazla
birini öldür bak 2 yıl mı yatıyorsun ailesini yakıp öldürdüğüm tecavüz ettiğimin andaval salak orospu evladı seni
Daha da cevap vermiyorum cocugunun akrabanin basina aynisi gelirse bol bol kahkaha atarsin
siktir git matematik öğren
 
mantıklı şeyler yazıyorum anlayan anlıyor karşı fikirde olsa bile tartışmak isteyen varsa tartışırım ama sizin gibi 15 yaşında kendinden emin emin bullshit fikirlerini belirten çocukları ciddiye almayıp küfrediyorum, iyi de yapıyorum. zamanımı boşa harcamamak için geliştirilmiş evrimsel bir içgüdü olabilir?
Kimseye zarari olmayan cocuklar olduruluyor ama ne kadar it kopuk varsa tavsan gibi cogalip sokaklarda teror estiriyor milleti gasp edip istedigini olduruyor sen de gelip burda kahkaha atarim diyosun icinde bi gram mantik ya da insanlik olan hic kimse bunlari yazmaz cunku
Toplum bu insanlari dikkate almazsa ve senin gibiler “degerli” vaktiyle forumda insanlarin olmesine gulmeye devam ederse insanlik geri gitmeye devam edecek
birini öldür bak 2 yıl mı yatıyorsun ailesini yakıp öldürdüğüm tecavüz ettiğimin andaval salak orospu evladı seni
Baska da yaptigin bi sey yok zaten %5 icerik %95 karsidaki kisiye hakaret amk hakaret etmeden bi cumle bile kuramiyosun:lul:
siktir git matematik öğren
Ne alaka amk yazicak bi seyin kalmadi demi:lul:Degerli fikirlerini makale olarak yayinla da tum insanlik yararlansin
 
Last edited:
  • +1
Reactions: NoxInfernum, Trenmaxx1, Thrill and 1 other person
Kimseye zarari olmayan cocuklar olduruluyor ama ne kadar it kopuk varsa tavsan gibi cogalip sokaklarda teror estiriyor milleti gasp edip istedigini olduruyor
yarrak en basitinden o çocuklar öyle doğmayı kendileri seçmedi seçme şansı versen zaten kendileri de atlas gibi olmayı seçerlerdi. sorsan çok anlayışlı çok adaletli olaylara duvar gibi bakan ikiyüzlü salak orospu çocuğu.
sen de gelip burda kahkaha atarim diyosun
tanımadığım birine sadece dış görünüşüne bakıp iyi ki ölmüş deyip dalga geçmem
insanlik bi adim geri gitmeye devam edecek
insanlık senin gibi salak orospu çocuklarının doğmasına izin verdiği için baştan bozuk zaten amk
Baska da yaptigin bi sey yok zaten %5 icerik %95 karsidaki kisiye hakaret amk hakaret etmeden bi cumle bile kuramiyosun:lul:
konu 2 yıl yatılıyor mu yatılmıyor mu orospu evladı cevap ver hayatında hapse girmiş kaç tanıdığın var neye göre diyorsun bunları kaynağın ne velet orospu çocuğu
Ne alaka amk yazicak bi seyin kalmadi demi:lul:Degerli fikirlerini makale olarak yayinla da tum insanlik yararlansin
aynı şeyi 2 kez yazan sensin salak orospu evladı seni kafanı keseyim senin
 
  • JFL
Reactions: OversallSülo
yarrak en basitinden o çocuklar öyle doğmayı kendileri seçmedi seçme şansı versen zaten kendileri de atlas gibi olmayı seçerlerdi. sorsan çok anlayışlı çok adaletli olaylara duvar gibi bakan ikiyüzlü salak orospu çocuğu.
Her cirkin dogan cocuk da gidip adam oldursun onu da secme sanslari yok demi
çirkin olsam ben de gülerdim aq
insanlık senin gibi salak orospu çocuklarının doğmasına izin verdiği için baştan bozuk zaten amk
Bi akilli olgun sensin demi zaten amk vaktin degerliyse cok yuksek zekaliysan ve cirkin degilsen bu forumda ne isin var ilgi orospulugu mu:lul:

Argumanlarin bi sike varsaydi tartismaya girip hakli cikmak icin surekli karsindaki asagilamazdin bile
konu 2 yıl yatılıyor mu yatılmıyor mu orospu evladı cevap ver hayatında hapse girmiş kaç tanıdığın var neye göre diyorsun bunları kaynağın ne velet orospu çocuğu
“Suca suruklenmis cocuklar” 2 yil olmasa bile sandigindan cok daha az yatiyor bu tiplerin Turkiyede en cok kol gezdigi yerlerden birindeyim senden cok daha fazlasini biliyorum emin ol
aynı şeyi 2 kez yazan sensin salak orospu evladı seni kafanı keseyim senin
Umalim kimsenin basina gelmesin ama olur da basina gelirse “kari gibi empati yapma”nin ne anlama geldigini anlarsin diye 2 kere yazdim demek ki hala anlatamamisim
 
  • +1
Reactions: NoxInfernum, dixetheel, Thrill and 2 others
Her cirkin dogan cocuk da gidip adam oldursun onu da secme sanslari yok demi


Bi akilli olgun sensin demi zaten amk vaktin degerliyse cok yuksek zekaliysan ve cirkin degilsen bu forumda ne isin var ilgi orospulugu mu:lul:

Argumanlarin bi sike varsaydi tartismaya girip hakli cikmak icin surekli karsindaki asagilamazdin bile

“Suca suruklenmis cocuklar” 2 yil olmasa bile sandigindan cok daha az yatiyor bu tiplerin Turkiyede en cok kol gezdigi yerlerden birindeyim senden cok daha fazlasini biliyorum emin ol

Umalim kimsenin basina gelmesin ama olur da basina gelirse “kari gibi empati yapma”nin ne anlama geldigini anlarsin diye 2 kere yazdim demek ki hala anlatamamisim
15 yaşında orospu çocuğu sana bu kadar ilgi yeter boktan fikirlerini kendine sakla
 
  • Ugh..
  • JFL
Reactions: OversallSülo and velwetyy
atlas aslan kardesim 😭 cok erken gittin be...
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Futanari, Serialsuicide, BladerFlame and 2 others
Her ay açılan ragebait threadi
 
  • JFL
  • +1
Reactions: meynet, Gordon Freeman, ascendantwill and 3 others
  • JFL
  • +1
Reactions: meynet, dixetheel, Gordon Freeman and 4 others
kendini 140 iq falan saniyor ama bilmiyor ki maymuna 5 iq fark atip aramiza katilmis
o post geçmişiyle bana iqlet demeye utanmıyor musun yavşak? tipini de biliyorum zaten ananı sikeyim rezil shitskin subhuman orospu evladı
 
  • Ugh..
Reactions: Topkra
o post geçmişiyle bana iqlet demeye utanmıyor musun yavşak? tipini de biliyorum zaten ananı sikeyim rezil shitskin subhuman orospu evladı
senle beraber serialsuicide diye bi yavşak subforumdaki mesajların yarısı sizin yazdıklarınızın hepside de bok gibi low quality şeyler dnrd atıp geçiyorum zaman kazandırıyor baya
 
  • Ugh..
Reactions: Topkra
aramızda devasa bir zeka farkı var dediklerimi anlayamıyorsun bana laf atmadan önce aynada bi kendine bak. şimdi siktir git ilgi açlığını gidermek için pp değiştirip dur
ulan bi kere de eksik olun amk murad gitti bu geldi riracısı geldi
 
  • JFL
  • +1
Reactions: ascendantwill, Iranidnordid, OversallSülo and 2 others
o post geçmişiyle bana iqlet demeye utanmıyor musun yavşak? tipini de biliyorum zaten ananı sikeyim rezil shitskin subhuman orospu evladı
yaw he he
 
  • +1
Reactions: Iranidnordid and NoxInfernum

Similar threads

Futanari
Replies
7
Views
198
Gordon Freeman
Gordon Freeman
Aven
Replies
4
Views
174
mtn_dude_193
mtn_dude_193
Futanari
Replies
2
Views
233
jsbera
jsbera
M
Replies
33
Views
314
murad.89
M
BladerFlame
Replies
12
Views
333
meynet
meynet

Users who are viewing this thread

Back
Top