Futanari
6'5, 22 inch bidelt, fakecel
- Joined
- May 28, 2026
- Posts
- 374
- Reputation
- 960
Ah kardeşim sana nasıl kıydılar. Tüh ya 

. Htn adam ölmüş ağabey
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanini da larpini da ayri ayri sikeyim senin
Sg
Kanini da larpini da ayri ayri sikeyim senin
tanımadığım birine sadece dış görünüşüne bakıp iyi ki ölmüş deyip dalga geçmem ama bıçaklanınca bir şey hissetmiyorsun birkaç dakikaya ölüyorsun çirkin biri ölene kadar her gün acı çekiyor erken ölse bile ondan çok daha iyi bir hayat yaşamış oluyor yani boş duyar da kasmayın
He kanka duyar kasıyorum ölmüş diye gülüyor heriftanımadığım birine sadece dış görünüşüne bakıp iyi ki ölmüş deyip dalga geçmem ama bıçaklanınca bir şey hissetmiyorsun birkaç dakikaya ölüyorsun çirkin biri ölene kadar her gün acı çekiyor erken ölse bile ondan çok daha iyi bir hayat yaşamış oluyor yani boş duyar da kasmayın
çirkin olsam ben de gülerdim aqHe kanka duyar kasıyorum ölmüş diye gülüyor herif
Senin de kafani sikeyim konunun onla ne alakasi var sokaktaki tum cirkinler aci cekiyoruz diyip tum yakisiklilari bicaklasin o zaman anarsizmin amina koyalim demitanımadığım birine sadece dış görünüşüne bakıp iyi ki ölmüş deyip dalga geçmem ama bıçaklanınca bir şey hissetmiyorsun birkaç dakikaya ölüyorsun çirkin biri ölene kadar her gün acı çekiyor erken ölse bile ondan çok daha iyi bir hayat yaşamış oluyor yani boş duyar da kasmayın
aramızda devasa bir zeka farkı var dediklerimi anlayamıyorsun bana laf atmadan önce aynada bi kendine bak. şimdi siktir git ilgi açlığını gidermek için pp değiştirip durSenin de kafani sikeyim konunun onla ne alakasi var sokaktaki tum cirkinler aci cekiyoruz diyip tum yakisiklilari bicaklasin o zaman anarsizmin amina koyalim demi
Bu ego nerden geliyoaramızda devasa bir zeka farkı var
bu hız nerden geliyor, fanımsın sanırım?Bu ego nerden geliyo
Umarim cocuklarinin ve akrabalarinin basina ayni olay gelir sen de kahkaha atarak hayatina devam edersinaramızda devasa bir zeka farkı var dediklerimi anlayamıyorsun bana laf atmadan önce aynada bi kendine bak. şimdi siktir git ilgi açlığını gidermek için pp değiştirip dur
karı gibi her şeye gereksiz empati yapıp senden çok daha iyi hayatı olan birinin yarrağını yalıyorsun ayrıca dediğin şeyin de gerçekleşme ihtimali 0,0001 falan yani imkansız kudurUmarim cocuklarinin ve akrabalarinin basina ayni olay gelir sen de kahkaha atarak hayatina devam edersin
2024 hesap satin almis ragebaiter baska bi sey degil 2024 ile 2026 arasi hicbir postu yok turk subforumuna da bi sey yazmamis burda millete anani sikim bacini sikim ilgi orospusu diyip kendisi ilgi kasiyorBu ego nerden geliyo
ad hominem yapma 13 yaşında orospu çocuğu dediğime cevap ver2024 hesap satin almis ragebaiter baska bi sey degil 2024 ile 2026 arasi hicbir postu yok turk subforumuna da bi sey yazmamis burda millete anani sikim bacini sikim ilgi orospusu diyip kendisi ilgi kasiyor
13 postunun 13 u de ragebait mantikli yazdigin tek cumle yok sadece millete hakaret edip geri cevap bekliyosunad hominem yapma 13 yaşında orospu çocuğu dediğime cevap ver
Bu adalet sistemiyle basina gelecek hicbir sey %0,0001 ihtimal degil sokakta bi yan bakisa seni oldurup 2 yil yatacagini bilen insanlarin sayisi sandigindan cok daha fazlakarı gibi her şeye gereksiz empati yapıp senden çok daha iyi hayatı olan birinin yarrağını yalıyorsun ayrıca dediğin şeyin de gerçekleşme ihtimali 0,0001 falan yani imkansız kudur
En yakın zamanda kafana sıkbu hız nerden geliyor, fanımsın sanırım?
mantıklı şeyler yazıyorum anlayan anlıyor karşı fikirde olsa bile tartışmak isteyen varsa tartışırım ama sizin gibi 15 yaşında kendinden emin emin bullshit fikirlerini belirten çocukları ciddiye almayıp küfrediyorum, iyi de yapıyorum. zamanımı boşa harcamamak için geliştirilmiş evrimsel bir içgüdü olabilir?13 postunun 13 u de ragebait mantikli yazdigin tek cumle yok sadece millete hakaret edip geri cevap bekliyosun![]()
birini öldür bak 2 yıl mı yatıyorsun ailesini yakıp öldürdüğüm tecavüz ettiğimin andaval salak orospu evladı seniBu adalet sistemiyle basina gelecek hicbir sey %0,0001 ihtimal degil sokakta bi yan bakisa seni oldurup 2 yil yatacagini bilen insanlarin sayisi sandigindan cok daha fazla
siktir git matematik öğrenDaha da cevap vermiyorum cocugunun akrabanin basina aynisi gelirse bol bol kahkaha atarsin
Kimseye zarari olmayan cocuklar olduruluyor ama ne kadar it kopuk varsa tavsan gibi cogalip sokaklarda teror estiriyor milleti gasp edip istedigini olduruyor sen de gelip burda kahkaha atarim diyosun icinde bi gram mantik ya da insanlik olan hic kimse bunlari yazmaz cunkumantıklı şeyler yazıyorum anlayan anlıyor karşı fikirde olsa bile tartışmak isteyen varsa tartışırım ama sizin gibi 15 yaşında kendinden emin emin bullshit fikirlerini belirten çocukları ciddiye almayıp küfrediyorum, iyi de yapıyorum. zamanımı boşa harcamamak için geliştirilmiş evrimsel bir içgüdü olabilir?
Baska da yaptigin bi sey yok zaten %5 icerik %95 karsidaki kisiye hakaret amk hakaret etmeden bi cumle bile kuramiyosunbirini öldür bak 2 yıl mı yatıyorsun ailesini yakıp öldürdüğüm tecavüz ettiğimin andaval salak orospu evladı seni
Ne alaka amk yazicak bi seyin kalmadi demisiktir git matematik öğren
yarrak en basitinden o çocuklar öyle doğmayı kendileri seçmedi seçme şansı versen zaten kendileri de atlas gibi olmayı seçerlerdi. sorsan çok anlayışlı çok adaletli olaylara duvar gibi bakan ikiyüzlü salak orospu çocuğu.Kimseye zarari olmayan cocuklar olduruluyor ama ne kadar it kopuk varsa tavsan gibi cogalip sokaklarda teror estiriyor milleti gasp edip istedigini olduruyor
sen de gelip burda kahkaha atarim diyosun
tanımadığım birine sadece dış görünüşüne bakıp iyi ki ölmüş deyip dalga geçmem
insanlık senin gibi salak orospu çocuklarının doğmasına izin verdiği için baştan bozuk zaten amkinsanlik bi adim geri gitmeye devam edecek
konu 2 yıl yatılıyor mu yatılmıyor mu orospu evladı cevap ver hayatında hapse girmiş kaç tanıdığın var neye göre diyorsun bunları kaynağın ne velet orospu çocuğuBaska da yaptigin bi sey yok zaten %5 icerik %95 karsidaki kisiye hakaret amk hakaret etmeden bi cumle bile kuramiyosun![]()
aynı şeyi 2 kez yazan sensin salak orospu evladı seni kafanı keseyim seninNe alaka amk yazicak bi seyin kalmadi demiDegerli fikirlerini makale olarak yayinla da tum insanlik yararlansin
Her cirkin dogan cocuk da gidip adam oldursun onu da secme sanslari yok demiyarrak en basitinden o çocuklar öyle doğmayı kendileri seçmedi seçme şansı versen zaten kendileri de atlas gibi olmayı seçerlerdi. sorsan çok anlayışlı çok adaletli olaylara duvar gibi bakan ikiyüzlü salak orospu çocuğu.
çirkin olsam ben de gülerdim aq
Bi akilli olgun sensin demi zaten amk vaktin degerliyse cok yuksek zekaliysan ve cirkin degilsen bu forumda ne isin var ilgi orospulugu muinsanlık senin gibi salak orospu çocuklarının doğmasına izin verdiği için baştan bozuk zaten amk
“Suca suruklenmis cocuklar” 2 yil olmasa bile sandigindan cok daha az yatiyor bu tiplerin Turkiyede en cok kol gezdigi yerlerden birindeyim senden cok daha fazlasini biliyorum emin olkonu 2 yıl yatılıyor mu yatılmıyor mu orospu evladı cevap ver hayatında hapse girmiş kaç tanıdığın var neye göre diyorsun bunları kaynağın ne velet orospu çocuğu
Umalim kimsenin basina gelmesin ama olur da basina gelirse “kari gibi empati yapma”nin ne anlama geldigini anlarsin diye 2 kere yazdim demek ki hala anlatamamisimaynı şeyi 2 kez yazan sensin salak orospu evladı seni kafanı keseyim senin
15 yaşında orospu çocuğu sana bu kadar ilgi yeter boktan fikirlerini kendine saklaHer cirkin dogan cocuk da gidip adam oldursun onu da secme sanslari yok demi
Bi akilli olgun sensin demi zaten amk vaktin degerliyse cok yuksek zekaliysan ve cirkin degilsen bu forumda ne isin var ilgi orospulugu mu
Argumanlarin bi sike varsaydi tartismaya girip hakli cikmak icin surekli karsindaki asagilamazdin bile
“Suca suruklenmis cocuklar” 2 yil olmasa bile sandigindan cok daha az yatiyor bu tiplerin Turkiyede en cok kol gezdigi yerlerden birindeyim senden cok daha fazlasini biliyorum emin ol
Umalim kimsenin basina gelmesin ama olur da basina gelirse “kari gibi empati yapma”nin ne anlama geldigini anlarsin diye 2 kere yazdim demek ki hala anlatamamisim
Hahahahaha15 yaşında orospu çocuğu sana bu kadar ilgi yeter boktan fikirlerini kendine sakla
cok erken gittin be...Aga 40k borcunu ödemezsen sende onun yanına gidebilirsinatlas aslan kardesimcok erken gittin be...
fanımsın sanırım?
Adam ragebait icin 2024 join date hesap almis saka gibi amkHer ay açılan ragebait threadi
kendini 140 iq falan saniyor ama bilmiyor ki maymuna 5 iq fark atip aramiza katilmisBu ego nerden geliyo
o post geçmişiyle bana iqlet demeye utanmıyor musun yavşak? tipini de biliyorum zaten ananı sikeyim rezil shitskin subhuman orospu evladıkendini 140 iq falan saniyor ama bilmiyor ki maymuna 5 iq fark atip aramiza katilmis
senle beraber serialsuicide diye bi yavşak subforumdaki mesajların yarısı sizin yazdıklarınızın hepside de bok gibi low quality şeyler dnrd atıp geçiyorum zaman kazandırıyor bayao post geçmişiyle bana iqlet demeye utanmıyor musun yavşak? tipini de biliyorum zaten ananı sikeyim rezil shitskin subhuman orospu evladı
ulan bi kere de eksik olun amk murad gitti bu geldi riracısı geldiaramızda devasa bir zeka farkı var dediklerimi anlayamıyorsun bana laf atmadan önce aynada bi kendine bak. şimdi siktir git ilgi açlığını gidermek için pp değiştirip dur
yaw he heo post geçmişiyle bana iqlet demeye utanmıyor musun yavşak? tipini de biliyorum zaten ananı sikeyim rezil shitskin subhuman orospu evladı