J
Jhskow
Iron
- Joined
- Jun 20, 2025
- Posts
- 112
- Reputation
- 65
amk Üniversitede üçüncü sınıfa geçiyorum ama hâlâ kimseyi bulamadım.OVER
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Evet, ama büyük ihtimalle yüksek lisans yapacağım.Babanın parasıyla mı üni okuyon
baba parasıyla üni okuyosan ve halihazırda zaten kız arkadaş yapamıyosan karı kız işini salcan isteme bile boşunaEvet, ama büyük ihtimalle yüksek lisans yapacağım.
aga Bu ekonomide nasıl evlenebilirim amk?Yav hepsi patlak oluyor Uni'den sonra zaten aq
KHHV adam gelmis Uni'den sonra patlak kiz nereden bulurum diye soruyor. Zaten 27-28 yaslarina geldiklerinde orospulugu birakip evlenicek cuck arayisina cikiyorlar o zaman illa duzgun bi isin varsa birisini bulursun
Henüz kimseye yazmadım. convo nasıl başlatacağımı bilmiyorum. Aşırı çekingenimkanka yazacan edecen millete yazmadan etmeden ne bekliyon kız sana mı gelsin eğer yazıp böyleyse sanırım over
istek atacaksın kabul ederse st atmasını bekliceksin st atınca stsi ile alakalı birşey yazacaksın dmden mesela kafede birşey atmış kafeyle alakalı birşey soracaksın senden etkilenirse konuşma ilerler etkilenmezse nextleHenüz kimseye yazmadım. convo nasıl başlatacağımı bilmiyorum. Aşırı çekingenim
Ama Instagram'ımda öyle bir şey yok Çok fazla paylaşım yapmıyorum Bu failo mu?istek atacaksın kabul ederse st atmasını bekliceksin st atınca stsi ile alakalı birşey yazacaksın dmden mesela kafede birşey atmış kafeyle alakalı birşey soracaksın senden etkilenirse konuşma ilerler etkilenmezse nextle
profilinde kendi fotoğrafın olsun bi kaç tanede öne çıkaranın olsun yeter ama profilsiz fake hesap gibiysen kimse senin isteği kabul etmezAma Instagram'ımda öyle bir şey yok Çok fazla paylaşım yapmıyorum Bu failo mu?
yabancıyım agaBabanın parasıyla mı üni okuyon
Karı kız işini sal ozaman manitanı yerli kekolar sikecekyabancıyım aga
amk ne larp'ı ya? Benden ne istiyorsun? LTN oldu mu ya da khhv oldu muYa larp ya beyinsiz salak oropsuçocugunun tekisin hertürlü over larplıyosan ananı sikiyim incel forumunda larplıcak kadar mı boktan hayatın
ne yanlış yaptığımı söyle o zamanYa larp ya beyinsiz salak oropsuçocugunun tekisin hertürlü over larplıyosan ananı sikiyim incel forumunda larplıcak kadar mı boktan hayatın
185 sin amk keko gibi yazcan herkesle konuşcan tüm kızlara dene şansını sikersn illa birisini ünidesinne yanlış yaptığımı söyle o zaman
İşte benim problemim bu. Konuşmuyorum ya da bilmiyorum, çok high inhib'im185 sin amk keko gibi yazcan herkesle konuşcan tüm kızlara dene şansını sikersn illa birisini ünidesin
.Üni 3e kadar naptın ki
sen hep böyle sıçarsan olmaz ki amaİkinci sınıfı bitiriyorum. Hatırladığım kadarıyla birinci sınıftayken dersteydim. Derste bir kızın Instagram'ını aldım ama sıçtım. Bir de bir arkadaşımla okulun dans kursundaydım. Bir kız bana 'Boyun uzunmuş.' dedi ama onu da yine sıçtımm
Bir süre31i bırak utangaçlığının sebebi kişiliğin değil motivasyonsuzluk ve yetersizlik hissi olabilirİşte benim problemim bu. Konuşmuyorum ya da bilmiyorum, çok high inhib'im