Can someone decypher this response from Eppley?

Deleted member 3259

Deleted member 3259

Kraken
Joined
Sep 22, 2019
Posts
3,411
Reputation
4,248
.
 
Last edited:
  • Hmm...
Reactions: lutte
Translation: You are a genetic deadend and will likely not benefit from surgery
 
  • +1
Reactions: WadlowMaxxing
Translation: You are a genetic deadend and will likely not benefit from surgery
Over. How can soft tissue fullness have this big of an effect?
 
Vad skrev han
 
Vad skrev han
Att anledningen till att min käklinje inte visas är på grund av soft tissue fullness, och inte bone deficiency. Att det inte verkade ha någonting med själva benet att göra, men huden lol. Vad fan betyder det ens?
 
  • +1
Reactions: lutte
Att anledningen till att min käklinje inte visas är på grund av soft tissue fullness, och inte bone deficiency. Att det inte verkade ha någonting med själva benet att göra, men huden lol. Vad fan betyder det ens?
y e s
 
Translation:
No surgery can save you
 
Att anledningen till att min käklinje inte visas är på grund av soft tissue fullness, och inte bone deficiency. Att det inte verkade ha någonting med själva benet att göra, men huden lol. Vad fan betyder det ens?
försökte han säga att det beror på fett? vad har du för bf%
 
försökte han säga att det beror på fett? vad har du för bf%
Högt bf% typ 25+. Han sa i samma mail att detta är inget som liposuction eller förlora fett rent generellt kan fixa. Detta har specifikt med soft tissue och göra.
 
Högt bf% typ 25+. Han sa i samma mail att detta är inget som liposuction eller förlora fett rent generellt kan fixa. Detta har specifikt med soft tissue och göra.
låter konstigt fråga fler
 
låter konstigt fråga fler
Men det är ju som sagt var Eppley? Han ses ju som den bästa. Han om någon vet ju.
 

Similar threads

X
Replies
8
Views
430
DonaldJTrump
DonaldJTrump
asdvek
Replies
1
Views
81
fuxkdakikez
fuxkdakikez
mnbvcxz
Replies
7
Views
159
MA_ascender
M
Olivecel
Replies
1
Views
155
laaltin
laaltin

Users who are viewing this thread

Back
Top