AverageMoroccan
Gold
Idd, bangmakerij en verplichting is een reden waarom veel niet-moslims de Islam haten.Klopt, ik vind de manier van muzzies ook écht niks aan. Bangmakerij heeft niks met de Islam te maken, ze zijn net zo verkeerd bezig als de islamofoben die ons religie zwart maken. Zij geven hun juist ammunitie als je het objectief bekijkt. Ik werd atheïstisch vanwege mijn levensstijl. Ik moest vanaf de basisschool al elke dag naar de moskee toe en toen ik naar de middelbare ging, kreeg ik de keus om verder te blijven gaan naar de moskee of om niet meer te gaan. Ik koos meteen om niet meer te gaan omdat het mijn vrijheid had afgepakt, ik kreeg nauwelijks tijd voor mijzelf. Vanaf groep 3 tot en met groep 8 moest was ik 3 uur ‘s middags uit, moest ik om 4 uur ‘s middags in de moskee zijn tot en met half 6 ‘s avonds, en dan was ik een uur of 6 uur thuis. En dan weer rond 8 uur mijn bed weer in. En dan 8 uur ‘s ochtends weer op. Dit was mijn routine, dus was meteen blij dat ik ervan af was. Geeft niks, je zinsopbouw is prima. En tenminste eet je alleen maar gelatine. Ik vind persoonlijk dat het onbelangrijk is dat een klein deel verboden is, want meeste gedeelte is wel toegestaan. Ik persoonlijk zou niet moeilijk doen om gelatine. Maar ik vermijd het wel, omdat ik graag met anderen wil delen en ik ga dan geen gelatine producten delen met hen.
Jaman ik had ook een kut jeugd als ik eerlijk moet zijn, ik had bijna geen vrienden en moest tijdens de weekends 2u per dag de koran lezen maar ik werd er tenminste voor beloond/betaald. Maar elke dag naar de moskee moeten gaan en ook nog is alleen is wel heel stom, ik snap wel waarom je de Islam had verlaten. En het is wel heel respectvol van jou dat je meestal snoep haalt zonder gelatine omdat je om andere mensen geeft.