delusionalretard
Wise beyond all measure
- OP
173cm o flickvännen 186Föressten hur lång är du manlet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
173cm o flickvännen 186Föressten hur lång är du manlet?
Du måste vara mannen med mest tur i hela Sverige. Trodde du skulle vara kortare typ 168173cm o flickvännen 186
när jag började gymnasiet var jag typ 165Livet är fan över om man är under typ 180
optimistisktRysk
Brutalt, växte typ 1cm under hela gymnasiet hahanär jag började gymnasiet var jag typ 165
Moggade dig var 168när jag började gymnasiet var jag typ 165
Om Chang Frick kan få en så kan jagoptimistiskt
vad är det för fel på en fin thailändska?Om Chang Frick kan få en så kan jag
Vi tar över hemsidan10 pages, 3k visningar o snart 500 inlägg
View attachment 1219325
Jag är ingen SD boomer. Slaviska och Baltiska brudar moggarvad är det för fel på en fin thailändska?
Den är nästan tradition att åka till Thailand och fixa fruvad är det för fel på en fin thailändska?
känns osmakligt hellre en latinamerikansk goblinaJag är ingen SD boomer. Slaviska och Baltiska brudar moggar
Swedish mostly, occasionally norwegian and sanskritWhich language are you speaking in this thread?
Dra inte alla latinas över en kant nu. Det finns två typer av latinamerikaner. Det finns dom som har fått alla dom bra generna och dragen från världens alla raser eller dom som fått alla dåliga drag och gener goblinaskänns osmakligt hellre en latinamerikansk goblina
Eller varför inte en vacker afrikanska så klart? Bara häromdagen såg jag en tjock boomer med en svart dam. De hade två snygga döttrarJag är ingen SD boomer. Slaviska och Baltiska brudar moggar
Skumt har också sätt en sån trodde inte det var så vanligt kanske var samma gubbe vi sågEller varför inte en vacker´afrikanska så klart? Bara häromdagen såg jag en tjock boomer med en svart dam. De hade två snygga döttrar
Inte ditt negerspråk i alla fallWhich language are you speaking in this thread?
hvor er alle danskere?Swedish mostly, occasionally norwegian and sanskrit
I svinstianhvor er alle danskere?
Do danish people understand swedish? Are they similar?Swedish mostly, occasionally norwegian and sanskrit
På hemma vr biograf och kollar på porrhvor er alle danskere?
in writing 90%Do danish people understand swedish? Are they similar?
Scandinavian languages are very similar? Like italian and spanish?in writing 90%
spoken 10%
Danish is basicly Swedish spoken by a drunk Scanian. The legend goes that Danes and Danish was created when alchohol was intruduced to Scania. This is why danes looks like pigs since they suffer from FAS and it is also why they speak so weirdin writing 90%
spoken 10%
More similar than italian and spanish, probably like spanish and portuguese but a bit closer still. There are no real big grammatical differences the danish pronounciation is just fuckedScandinavian languages are very similar? Like italian and spanish?
I can understand like +95% of spoken danish by nowScandinavian languages are very similar? Like italian and spanish?
I can understand like +95% of spoken danish by now
I like to watch this fat dane cook
Dunno because IMO all are good. Blue-eyed blondes in every country. But maybe Denmark is the worst.Which scandinavian country has the hottest women?
@lutte @Wallenberg @delusionalretard @Romeo1111
Not much difference tbhWhich scandinavian country has the hottest women?
Problably Sweden?Dunno because IMO all are good. Blue-eyed blondes in every country. But maybe Denmark is the worst.
I don't see a difference.Problably Sweden?
Finnish women are more asian looking? Is that true?Not much difference tbh
No. It's a meme.Finnish women are more asian looking? Is that true?
@Wallenberg I do notice that Finnish girls or girls with Finnish ancestry have slighty different skull forms, but same colouring (blonde/blue eyes)Finnish women are more asian looking? Is that true?
Not the biggest difference in my opinionWhich scandinavian country has the hottest women?
KashmirWhich scandinavian country has the hottest women?
I haven't noticed but actually, I think our prime minister has some Russian or eastern look. She's fully Finnish tho.@Wallenberg I do notice that Finnish girls or girls with Finnish ancestry have slighty different skull forms, but same colouring (blonde/blue eyes)
But its miniscule tbh
nah bro i saw what yall did to that curry girl in midsommar@curryslayerordeath maybe you guys arent so diffrent from us
I haven't noticed but actually, I think our prime minister has some Russian or eastern look. She's fully Finnish tho.
She's 35 so she is fine for her age but not the hottest politician here. I like her look here
Women with blue eyes fogsShe's 35 so she is fine for her age but not the hottest politician here. I like her look here
Generally speaking I agree but I find this politician hotter despite her dark eyesWomen with blue eyes fogs
thoughts?She's 35 so she is fine for her age but not the hottest politician here. I like her look here