Carolus
Banker
Vad har du för blod? Jag har bruna ögon trots att många i släkten har ljusaHänder mig med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vad har du för blod? Jag har bruna ögon trots att många i släkten har ljusaHänder mig med
Det förklarar väl varför du är så rasistiskVille ge han en örfil men han har inte helt fel. Har lite balkan blod samt ryskt/tyskt. Men ca 70/80% skandinavisk. Svensk/norsk majoritet
100% SVENSK ARIER med bruna ögonVad har du för blod? Jag har bruna ögon trots att många i släkten har ljusa
FörklaraDet förklarar väl varför du är så rasistisk
Nära men inte renrasig skandinav så du slår ner på dem som har mindre
Mamma sa en gång att tjejer gillar bruna ögonNi har inte ''tur'' asså
View attachment 1219293
Det blir lite mörkare där nere vid malmöNi har inte ''tur'' asså
View attachment 1219293
Haha såg inte det förrens du pekade ut det men det känns ju logisktDet blir lite mörkare där nere vid malmö
Jag har ljusbruna så jag vet inte vad du menarNi har inte ''tur'' asså
View attachment 1219293
Ja här i Sverige kanske det anses exotiskt när majoriteten av det inhemska folket har ljusa ögonMamma sa en gång att tjejer gillar bruna ögon
@N1c vad säger du?Ja här i Sverige kanske det anses exotiskt när majoriteten av det inhemska folket har ljusa ögon
Över tillbaks till Indien med digVar nyligen på Gutaland och umgicks med Guterna
När jag nådde fastlandet imorse och skulle köpa en kaffe på en mack så undrade ''mike från lebanon'' i kassan om jag hade italienskt eller grekiskt blod. Brutalt
Om du simmar tillbaks till MontenegroÖver tillbaks till Indien med dig
Är sant i Sverige så spelar inte ögonfärg någon stor roll mer hårfärg. Dock så är den bästa färg kombinationen du kan ha även i Sverige mörkt hår och ljusa ögon@N1c vad säger du?
Känner mig hedradÄr sant i Sverige så spelar inte ögonfärg någon stor roll mer hårfärg. Dock så är den bästa färg kombinationen du kan ha även i Sverige mörkt hår och ljusa ögon
Beror på tack gode gud att jag ej fick min farsas mellanbruna ögon och istället melerade. Men brutalt att min brors ögonfärg moggar mina åt helveteNi har inte ''tur'' asså
View attachment 1219293
hårfärg är också cope det enda som har någon vikt är käken och längdenÄr sant i Sverige så spelar inte ögonfärg någon stor roll mer hårfärg. Dock så är den bästa färg kombinationen du kan ha även i Sverige mörkt hår och ljusa ögon
Han är Zigenare vet inte om han är full eller bara 1/4 dockVad har du för blod? Jag har bruna ögon trots att många i släkten har ljusa
Nä är inte cope men är inte så jätte viktigt heller. Käke är inte heller det viktigaste. Viktigaste är längd och kropsbyggnad finns killar som jag moggar brutalt utseende mässigt men de får en massa brudar pga att de är mycket större än mighårfärg är också cope det enda som har någon vikt är käken och längden
Aj då blir väl en ignore på honom dåHan är Zigenare vet inte om han är full eller bara 1/4 dock
Tyst jag har koll på min släkt i många generationer där finns inte en droppe av något annat än svenskt bondblodHan är Zigenare vet inte om han är full eller bara 1/4 dock
Man kan inte vara Chad och kort samtidigt, det är ett faktum, vilket är varför jag skrattar när folk påstår annat om migNä är inte cope men är inte så jätte viktigt heller. Käke är inte heller det viktigaste. Viktigaste är längd och kropsbyggnad finns killar som jag moggar brutalt utseende mässigt men de får en massa brudar pga att de är mycket större än mig
Din gammel gammel gammel gammelmormor kanske var ett hemsläp från Konstantinopel?Tyst jag har koll på min släkt i många generationer där finns inte en droppe av något annat än svenskt bondblod
ok chaditoMan kan inte vara Chad och kort samtidigt, det är ett faktum, vilket är varför jag skrattar när folk påstår annat om mig
Har du namnet Lindberg i släkten? Många Zigenare tog också soldatnamn för de var soldater dock så betyder det inte att du är automatiskt Zigenare för att du ett soldatnamn de flesta soldaterna var Svenskar trots alltTyst jag har koll på min släkt i många generationer där finns inte en droppe av något annat än svenskt bondblod
Ja det är sant. Om du är kort kan du endast vara chadlite som max speciellt i Sverige folk som påstår annat ljugerMan kan inte vara Chad och kort samtidigt, det är ett faktum, vilket är varför jag skrattar när folk påstår annat om mig
Chadletok chadito
Hur kort är du och var går gränsen?Man kan inte vara Chad och kort samtidigt, det är ett faktum, vilket är varför jag skrattar när folk påstår annat om mig
Det är utlännigar som inte kan begripa att MEDLET är kring 182 cm+Ja det är sant. Om du är kort kan du endast vara chadlite som max speciellt i Sverige folk som påstår annat ljuger
inga knektnamn bara idel sonnamnHar du namnet Lindberg i släkten? Många Zigenare tog också soldatnamn för de var soldater dock så betyder det inte att du är automatiskt Zigenare för att du ett soldatnamn de flesta soldaterna var Svenskar trots allt
173 och gränsen dras väl vid 180, men det kan komma att höjas i framtiden allt eftersom varje generation blir längreHur kort är du och var går gränsen?
Ja det är för att dom är oftast korta i sina länder där dom kommer ifrånDet är utlännigar som inte kan begripa att MEDLET är kring 182 cm+
lindberg hur så?Har du namnet Lindberg i släkten? Många Zigenare tog också soldatnamn för de var soldater dock så betyder det inte att du är automatiskt Zigenare för att du ett soldatnamn de flesta soldaterna var Svenskar trots allt
tala för dig själv kanskeDin gammel gammel gammel gammelmormor kanske var ett hemsläp från Konstantinopel?
De tog sonnamn också. Karlsson är ett bra exempel på ett namn de snodde dock så är inte alla som har det namnet Zigenare heller för Svenskar tog det också. På tal om sonnamn så antar jag att du också har namnet Åkesson i släkten för att du är från Skåneinga knektnamn bara idel sonnamn
Det är Chang Fricks riktiga efternamnlindberg hur så?
åkesson är från blekinge för i helvete! skillnaden är enormDe tog sonnamn också. Karlsson är ett bra exempel på ett namn de snodde dock så är inte alla som har det namnet Zigenare heller för Svenskar tog det också. På tal om sonnamn så antar jag att du också har namnet Åkesson i släkten för att du är från Skåne
Halva Sverige härstämmar från Indien då med andra ordDe tog sonnamn också. Karlsson är ett bra exempel på ett namn de snodde dock så är inte alla som har det namnet Zigenare heller för Svenskar tog det också. På tal om sonnamn så antar jag att du också har namnet Åkesson i släkten för att du är från Skåne
Jag känner en chadlite som är den längden. Han var på gränsen till Chad173 och gränsen dras väl vid 180, men det kan komma att höjas i framtiden allt eftersom varje generation blir längre
Hela om man tror på teorin om arier som NMRs förebilder trodde påHalva Sverige härstämmar från Indien då med andra ord
Livet är fan över om man är under typ 180Det är utlännigar som inte kan begripa att MEDLET är kring 182 cm+
@curryslayerordeath maybe you guys arent so diffrent from usHela om man tror på teorin om arier som NMRs förebilder trodde på
Nä beror på om han vill knulla runt med massa brudar tills man dör av en könssjukdom så ja. Men annars kan man alltid skaffa Rysk importfruLivet är fan över om man är under typ 180
Mer eller mindre ja. Som tur är blir det en fördel när man har med längre tjejer att göraLivet är fan över om man är under typ 180
DrömmenMer eller mindre ja. Som tur är blir det en fördel när man har med längre tjejer att göra
Saknar 0.5-1cm, antar att det är dags dåLivet är fan över om man är under typ 180
Föressten hur lång är du manlet?Mer eller mindre ja. Som tur är blir det en fördel när man har med längre tjejer att göra
Saknar 0.5-1cm, antar att det är dags då