DEN STORA NORDISKA TRÅDEN - SCANDINAVIAN THREAD

  • JFL
  • So Sad
Reactions: N1c, lutte and delusionalretard
Ville ge han en örfil men han har inte helt fel. Har lite balkan blod samt ryskt/tyskt. Men ca 70/80% skandinavisk. Svensk/norsk majoritet
Det förklarar väl varför du är så rasistisk
Nära men inte renrasig skandinav så du slår ner på dem som har mindre
 
  • JFL
  • +1
Reactions: StrangerDanger, Deleted member 7044, N1c and 2 others
  • JFL
Reactions: StrangerDanger, N1c, Carolus and 1 other person
Ni har inte ''tur'' asså
1625963198486
 
  • JFL
  • So Sad
Reactions: N1c, lutte and Carolus
Det förklarar väl varför du är så rasistisk
Nära men inte renrasig skandinav så du slår ner på dem som har mindre
Förklara
 
  • JFL
Reactions: lutte and delusionalretard
Det blir lite mörkare där nere vid malmö
Haha såg inte det förrens du pekade ut det men det känns ju logiskt
 
  • +1
Reactions: lutte and Carolus
Mamma sa en gång att tjejer gillar bruna ögon :)
Ja här i Sverige kanske det anses exotiskt när majoriteten av det inhemska folket har ljusa ögon
 
  • +1
Reactions: N1c, lutte and Carolus
Men grabbar vilka tjejer det fanns i Visby så här års, aldrig sett så många blonda ariska tjejer som vill visa upp sig, det var som himlen

Gick runt där med min Torshammar-halsband i rent guld och moggade. Fick många blickar enligt polarna
 
  • JFL
Reactions: delusionalretard, N1c and lutte
Var nyligen på Gutaland och umgicks med Guterna

När jag nådde fastlandet imorse och skulle köpa en kaffe på en mack så undrade ''mike från lebanon'' i kassan om jag hade italienskt eller grekiskt blod. Brutalt
Över tillbaks till Indien med dig
 
  • JFL
Reactions: delusionalretard, lutte and Carolus
@N1c vad säger du?
Är sant i Sverige så spelar inte ögonfärg någon stor roll mer hårfärg. Dock så är den bästa färg kombinationen du kan ha även i Sverige mörkt hår och ljusa ögon
 
  • +1
Reactions: lutte and delusionalretard
Är sant i Sverige så spelar inte ögonfärg någon stor roll mer hårfärg. Dock så är den bästa färg kombinationen du kan ha även i Sverige mörkt hår och ljusa ögon
Känner mig hedrad
 
  • +1
Reactions: Romeo1111 and N1c
Är sant i Sverige så spelar inte ögonfärg någon stor roll mer hårfärg. Dock så är den bästa färg kombinationen du kan ha även i Sverige mörkt hår och ljusa ögon
hårfärg är också cope det enda som har någon vikt är käken och längden
 
  • +1
Reactions: N1c and delusionalretard
Vad har du för blod? Jag har bruna ögon trots att många i släkten har ljusa
Han är Zigenare vet inte om han är full eller bara 1/4 dock
 
  • JFL
Reactions: Carolus, lutte and delusionalretard
PERKELE!
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Wallenberg, lutte, Carolus and 2 others
hårfärg är också cope det enda som har någon vikt är käken och längden
Nä är inte cope men är inte så jätte viktigt heller. Käke är inte heller det viktigaste. Viktigaste är längd och kropsbyggnad finns killar som jag moggar brutalt utseende mässigt men de får en massa brudar pga att de är mycket större än mig
 
  • +1
Reactions: lutte and delusionalretard
Han är Zigenare vet inte om han är full eller bara 1/4 dock
Aj då blir väl en ignore på honom då
 
  • JFL
Reactions: delusionalretard, lutte and N1c
Han är Zigenare vet inte om han är full eller bara 1/4 dock
Tyst jag har koll på min släkt i många generationer där finns inte en droppe av något annat än svenskt bondblod
 
  • JFL
Reactions: Carolus, N1c and delusionalretard
Nä är inte cope men är inte så jätte viktigt heller. Käke är inte heller det viktigaste. Viktigaste är längd och kropsbyggnad finns killar som jag moggar brutalt utseende mässigt men de får en massa brudar pga att de är mycket större än mig
Man kan inte vara Chad och kort samtidigt, det är ett faktum, vilket är varför jag skrattar när folk påstår annat om mig
 
  • +1
  • JFL
Reactions: N1c, Carolus and lutte
Tyst jag har koll på min släkt i många generationer där finns inte en droppe av något annat än svenskt bondblod
Din gammel gammel gammel gammelmormor kanske var ett hemsläp från Konstantinopel?
 
  • JFL
Reactions: delusionalretard, N1c and lutte
  • JFL
  • +1
Reactions: Carolus, N1c and delusionalretard
Tyst jag har koll på min släkt i många generationer där finns inte en droppe av något annat än svenskt bondblod
Har du namnet Lindberg i släkten? Många Zigenare tog också soldatnamn för de var soldater dock så betyder det inte att du är automatiskt Zigenare för att du ett soldatnamn de flesta soldaterna var Svenskar trots allt
 
  • JFL
Reactions: delusionalretard and lutte
Man kan inte vara Chad och kort samtidigt, det är ett faktum, vilket är varför jag skrattar när folk påstår annat om mig
Ja det är sant. Om du är kort kan du endast vara chadlite som max speciellt i Sverige folk som påstår annat ljuger
 
  • +1
Reactions: lutte, Carolus and delusionalretard
Man kan inte vara Chad och kort samtidigt, det är ett faktum, vilket är varför jag skrattar när folk påstår annat om mig
Hur kort är du och var går gränsen?
 
  • +1
Reactions: delusionalretard
Ja det är sant. Om du är kort kan du endast vara chadlite som max speciellt i Sverige folk som påstår annat ljuger
Det är utlännigar som inte kan begripa att MEDLET är kring 182 cm+
 
  • +1
Reactions: Romeo1111, lutte and N1c
Har du namnet Lindberg i släkten? Många Zigenare tog också soldatnamn för de var soldater dock så betyder det inte att du är automatiskt Zigenare för att du ett soldatnamn de flesta soldaterna var Svenskar trots allt
inga knektnamn bara idel sonnamn
 
  • +1
Reactions: N1c and delusionalretard
Hur kort är du och var går gränsen?
173 och gränsen dras väl vid 180, men det kan komma att höjas i framtiden allt eftersom varje generation blir längre
 
  • +1
Reactions: Carolus
  • +1
Reactions: delusionalretard
Har du namnet Lindberg i släkten? Många Zigenare tog också soldatnamn för de var soldater dock så betyder det inte att du är automatiskt Zigenare för att du ett soldatnamn de flesta soldaterna var Svenskar trots allt
lindberg hur så?
 
  • +1
  • JFL
Reactions: N1c and delusionalretard
  • JFL
Reactions: Carolus, N1c and delusionalretard
inga knektnamn bara idel sonnamn
De tog sonnamn också. Karlsson är ett bra exempel på ett namn de snodde dock så är inte alla som har det namnet Zigenare heller för Svenskar tog det också. På tal om sonnamn så antar jag att du också har namnet Åkesson i släkten för att du är från Skåne
 
  • JFL
Reactions: delusionalretard and lutte
De tog sonnamn också. Karlsson är ett bra exempel på ett namn de snodde dock så är inte alla som har det namnet Zigenare heller för Svenskar tog det också. På tal om sonnamn så antar jag att du också har namnet Åkesson i släkten för att du är från Skåne
åkesson är från blekinge för i helvete! skillnaden är enorm
 
  • JFL
Reactions: N1c and delusionalretard
De tog sonnamn också. Karlsson är ett bra exempel på ett namn de snodde dock så är inte alla som har det namnet Zigenare heller för Svenskar tog det också. På tal om sonnamn så antar jag att du också har namnet Åkesson i släkten för att du är från Skåne
Halva Sverige härstämmar från Indien då med andra ord
 
  • JFL
Reactions: N1c, Carolus and lutte
173 och gränsen dras väl vid 180, men det kan komma att höjas i framtiden allt eftersom varje generation blir längre
Jag känner en chadlite som är den längden. Han var på gränsen till Chad
 
  • +1
Reactions: N1c and delusionalretard
Hela om man tror på teorin om arier som NMRs förebilder trodde på
@curryslayerordeath maybe you guys arent so diffrent from us
 
  • JFL
Reactions: curryslayerordeath, lutte and delusionalretard
Livet är fan över om man är under typ 180
Nä beror på om han vill knulla runt med massa brudar tills man dör av en könssjukdom så ja. Men annars kan man alltid skaffa Rysk importfru
 
  • JFL
Reactions: lutte, Romeo1111 and delusionalretard
Livet är fan över om man är under typ 180
Mer eller mindre ja. Som tur är blir det en fördel när man har med längre tjejer att göra :feelsohh:
 
  • +1
  • JFL
  • Love it
Reactions: lutte, Romeo1111, Carolus and 1 other person

Users who are viewing this thread

Back
Top