T50 Demon
Stuck at level 3 on the hierarchy of needs
wil gewoon mijn piemeltje in een kanker slet schuiven is dat zoveel gevraagd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Als je er gemiddeld of onder gemiddeld uitziet of/en kleiner bent kwa lengte dan kan je het vergeten. Je moet aantrekkelijk zijn. Sorry broederwil gewoon mijn piemeltje in een kanker slet schuiven is dat zoveel gevraagd?
Ik ben lelijk zonder vrienden of enige sociale kringen plus ik ben autistisch. Ik heb de doodstraf al toegerekend gekregenKen mensen lelijker dan mij die neuken. Het probleem ligt bij mn sociale cirkel, kom me huis niet uit naast gym en werk.
Werd maanden geleden meegesleurd naar een feestje en werd benaderd door een LTB maar ik verneukte het
Hoe groot?wil gewoon mijn piemeltje in een kanker slet schuiven is dat zoveel gevraagd?
Sjoerd, het is tijd voor je medicijnen.Ik ben lelijk zonder vrienden of enige sociale kringen plus ik ben autistisch. Ik heb de doodstraf al toegerekend gekregen
En ik merk dat ik negatieve energy uitstraal bij mensen wanneer ik in de buurt ben. Mensen vinden mij "eng" maar de realiteit is gewoon dat ik lelijk ben maar ik ben een goed persoon
U heeft mij gezien bhai. Vond u mij niet eng of raar? Heette ik maar Sjoerd, zelfs mijn voornaam is incelSjoerd, het is tijd voor je medicijnen.
Sjoerd is pas een echte incel naam. Ik heb je inderdaad gezien bhai en ik vond je echt cute. Ik kon niet geloven dat je dacht dat je een incel was. Alleen weet ik nu dat het komt omdat je je medicijnen niet slikt.U heeft mij gezien bhai. Vond u mij niet eng of raar? Heette ik maar Sjoerd, zelfs mijn voornaam is incel
Dank u, wordt gewaardeerd En gebaseerdSjoerd is pas een echte incel naam. Ik heb je inderdaad gezien bhai en ik vond je echt cute. Ik kon niet geloven dat je dacht dat je een incel was. Alleen weet ik nu dat het komt omdat je je medicijnen niet slikt.
Nou, mooi dan. Dan ga ik nu aftrekken.Dank u, wordt gewaardeerd En gebaseerd
14cm bonepressed, BBC genen hebben mij overgeslagenHoe groot?
Ik moet er niet aan denken om ooit op een fatbike te "fietsen" Echt verschrikkelijk
Je bent nog onder de 21 toch. Dan ga je nog groeien. 14 cm BP is al bovengemiddeld.14cm bonepressed, BBC genen hebben mij overgeslagen
22, en 14 cm is ondergemiddeld in het westenJe bent nog onder de 21 toch. Dan ga je nog groeien. 14 cm BP is al bovengemiddeld.
Nou je bent alsnog beetje bovengemiddeld. Gemiddelde grootte ongeacht ras is praktisch gezien bijna hetzelfde allemaal.
heb nu de calcsd data erbij gezet het is overNou je bent alsnog beetje bovengemiddeld. Gemiddelde grootte ongeacht ras is praktisch gezien bijna hetzelfde allemaal.
CalcSD is onzin. Gemiddelde is 5.2 x 4.6. CalcSD komt met 5.5 x 4.75 maar dat klopt niet. Ze kiezen bijvoorbeeld studies met een veeeeeeeeeeeeel lager aantal deelnemers. En uiteraard, hoe minder mensen, hoe groter de gemiddelde wordt. Bij 5.2 x 4.6 waren er tenminste 15.521 mannen en dat is de hoogste aantal dat ik ooit heb gezien, dus is het realistischer dan de andere getallen zoals 5.5 x 4.75. Die tweede klopt gewoon niet want gemiddelde condooms zijn 53 mm in nominale breedte en ook het meest popular, die zijn gemaakt voor 4.6 inches girth en dat sluit ook aan bij de resultaten van die eerste studie.heb nu de calcsd data erbij gezet het is over
Ik weet het niet, misschien is die grote study genomen in een plek met veel aziaten/chinoes ofzo dat het daarom lager is. Ik zie mijn piemel gewoon als low tier normie grootte, niet goed maar kan erger.CalcSD is onzin. Gemiddelde is 5.2 x 4.6. CalcSD komt met 5.5 x 4.75 maar dat klopt niet. Ze kiezen bijvoorbeeld studies met een veeeeeeeeeeeeel lager aantal deelnemers. En uiteraard, hoe minder mensen, hoe groter de gemiddelde wordt. Bij 5.2 x 4.6 waren er tenminste 15.521 mannen en dat is de hoogste aantal dat ik ooit heb gezien, dus is het realistischer dan de andere getallen zoals 5.5 x 4.75. Die tweede klopt gewoon niet want gemiddelde condooms zijn 53 mm in nominale breedte en ook het meest popular, die zijn gemaakt voor 4.6 inches girth en dat sluit ook aan bij de resultaten van die eerste studie.
Heb je niet gelezen wat ik eerder zei? Ongeacht ras is de gemiddelde praktisch gezien hetzelfde. En de studie waar ik het over had waren allemaal Europese mannen met een gedeelte Midden-Oosterse mannen. Dat Aziaten kleiner, is allemaal racistische onzin. Ik ben zelf ook Aziatisch en ik ben alles behalve klein. Wel Zuid Aziatisch, maar Aziatisch is Aziatisch.Ik weet het niet, misschien is die grote study genomen in een plek met veel aziaten/chinoes ofzo dat het daarom lager is. Ik zie mijn piemel gewoon als low tier normie grootte, niet goed maar kan erger.
Geloof je dan niet in verschillen tussen rassen?Dat Aziaten kleiner, is allemaal racistische onzin.
Omdat studies zowel als in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Oost-Azië ongeveer dezelfde gemiddelde grootte hebben. Ik kan het later wel kopieëren en plakken als je wilt.Geloof je dan niet in verschillen tussen rassen?
(Oost-)Aziaten zijn sowieso fysiek kleiner dan bijv. Nederlanders. Turken zijn gemiddeld hariger, zwarten zijn gemiddeld sneller, dus waarom zou penislengte voor iedereen hetzelfde zijn?
ik ben ook nederlands waar is mijn tagHallo alle Nederlanders!
@emeraldglass
@Alexanderr
@Gengar
@Gargantuan
@YugoDutch
Hagelslag, stroopwafel en kaas
View attachment 3072995View attachment 3072996
@_looksmaxxer_ik ben ook nederlands waar is mijn tag
dankjewel@_looksmaxxer_
Alsjeblieft kerel.
Geen dank bhai.dankjewel
Geloof niet dat je echt geprobeerd hebt, als je een wat lelijkere / ondergemiddelde meid op straat aanspreekt en vraagt om haar nummer/snap kan je met een beetje moeite binnen een week er op liggenwil gewoon mijn piemeltje in een kanker slet schuiven is dat zoveel gevraagd?
cold approachen is gedoemd tot falen. meeste mannen neuken vrouwen via sociale cirkel (wat ik niet heb). Laatste kans is terug naar HBO en proberen te fiksen als 23 jarige uncGeloof niet dat je echt geprobeerd hebt, als je een wat lelijkere / ondergemiddelde meid op straat aanspreekt en vraagt om haar nummer/snap kan je met een beetje moeite binnen een week er op liggen
Bro ik heb de brow bridge van een gemiddeld gorrila en heb meerdere keren via cold approach gewoon een nummer gefixt hebt je het ooit überhaupt geprobeerd?cold approachen is gedoemd tot falen. meeste mannen neuken vrouwen via sociale cirkel (wat ik niet heb). Laatste kans is terug naar HBO en proberen te fiksen als 23 jarige unc
wat is je lengte + afkomstBro ik heb de brow bridge van een gemiddeld gorrila en heb meerdere keren via cold approach gewoon een nummer gefixt hebt je het ooit überhaupt geprobeerd?
196 en 75% Nederlands 25% Surinaamswat is je lengte + afkomst
jfl nu snap ik het. Ik ben 178cm manliet. Wil niet telkens excuusjes maken ofzo maar weet niet waar iemand als ik kan approachen waar mijn kansen in mijn voordeel zijn
Gebaseerde Suricel. Ik ben een Surinaamse mutt (Creeols, Hindoestaans, Aziatisch etc.) zie eruit als vol curry25% Surinaams
Hahah ik ben spier wit man alles van me moeder kant gekregen behalve die mega brow bridge dan, maar je hebt nooit een relatie gehad? Ik ken wel nog een paar andere manieren maar die zijn wel echt als het niet anders luktjfl nu snap ik het. Ik ben 178cm manliet. Wil niet telkens excuusjes maken ofzo maar weet niet waar iemand als ik kan approachen waar mijn kansen in mijn voordeel zijn
Gebaseerde Suricel. Ik ben een Surinaamse mutt (Creeols, Hindoestaans, Aziatisch etc.) zie eruit als vol curry
Nee nog nooit een relatie gehad. wel paar keer benaderd door meisjes maar dat zegt niks. Wat zijn die manieren?Hahah ik ben spier wit man alles van me moeder kant gekregen behalve die mega brow bridge dan, maar je hebt nooit een relatie gehad? Ik ken wel nog een paar andere manieren maar die zijn wel echt als het niet anders lukt
Hahah ik ben spier wit man alles van me moeder kant gekregen behalve die mega brow bridge dan, maar je hebt nooit een relatie gehad? Ik ken wel nog een paar andere manieren maar die zijn wel echt als het niet anders lukt
Man heeft het over manieren waardoor je in een cel gaat belanden.Nee nog nooit een relatie gehad. wel paar keer benaderd door meisjes maar dat zegt niks. Wat zijn die manieren?
hoe dichter bij de nul...Man heeft het over manieren waardoor je in een cel gaat belanden.
helaas welis dat zoveel gevraagd?
broer afrikaans is nederlands maar dan echt super ghettodutch is cringe. Afrikaans mogs.
Hallo broederHé broeders
mijn lievelingskleuren zijn blauw, rood en wit ik ben absoluut Nederlandshe ben jij nederlands
nuh uh
mijn lievelingskleuren zijn blauw, rood en wit ik ben absoluut Nederlands
oja wat is het verschil dan tussen hutspot en boerenkoolmijn lievelingskleuren zijn blauw, rood en wit ik ben absoluut Nederlands
aardappelpuree en boerenkooloja wat is het verschil dan tussen hutspot en boerenkool
zeg dan
de ene is groene bladeren en de andere is aardappelenoja wat is het verschil dan tussen hutspot en boerenkool
zeg dan
ok je bent legit welkomde ene is groene bladeren en de andere is aardappelen
im gonna be real mad if you just succesfully bamboozled mede ene is groene bladeren en de andere is aardappelen
maybe maybe notim gonna be real mad if you just succesfully bamboozled me
wat hangt er aan de was lijn?maybe maybe not