Dutch / Nederlands ๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฑ

De tijd vliegt. Ik vroeg mij laatst nog af wanneer ik jou mod had gemaakt

Ja, het forum was destijds op zijn dieptepunt. Ik ben blij dat we dat stadium achter ons hebben gelaten en dat alles nu weer rustig is. Zij hebben misschien de veldslagen gewonnen, maar wij hebben de oorlog gewonnen.. :catJAMCRY: :pepoLove:
 
  • +1
  • Woah
Reactions: Fridx and NumbThePain
sprecht einfach deutsch ihr hs
 
  • JFL
Reactions: lnceIs
We moeten samen de VOC heropbouwen. Alle Nederlandse incels op 1 schip en we varen samen naar betere oorden. ๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฑ
 
  • +1
Reactions: NumbThePain, rik and Atra
We moeten samen de VOC heropbouwen. Alle Nederlandse incels op 1 schip en we varen samen naar betere oorden. ๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฑ
Juist. Dat is een goed idee ๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฑ

Realize Iron Man GIF
 
  • +1
Reactions: Yani
Dit forum is klaar zo te zien
 
Nederland moet vandaag winnen en Depay moet scoren
 
Zijn we nou helemaal betoeterd heren
 
  • +1
  • JFL
Reactions: tuberculosisinmybal and Mast
Bende gij nie goe ofwa

@Gargantuan @Gengarโ€™s Ghost Heelrijk die dialect. Kunnen jullie ook boers praoten?
 
  • JFL
  • +1
Reactions: tuberculosisinmybal, Gargantuan and Gengarโ€™s Ghost
Bende gij nie goe ofwa

@Gargantuan @Gengarโ€™s Ghost Heelrijk die dialect. Kunnen jullie ook boers praoten?
Volgens mij zitten ze allemaal aan de drugs!
 
  • JFL
  • +1
Reactions: tuberculosisinmybal, NumbThePain and Gargantuan
Bende gij nie goe ofwa

@Gargantuan @Gengarโ€™s Ghost Heelrijk die dialect. Kunnen jullie ook boers praoten?
Mien boerenstats zijn te laag nu, ff Achterhoekmaxxen ๐Ÿšœ
 
  • JFL
  • +1
Reactions: tuberculosisinmybal, NumbThePain and Gengarโ€™s Ghost
Last edited:
  • JFL
  • +1
Reactions: Gargantuan and tuberculosisinmybal
Hoe fix je baddies in Amsterdam?
 
  • +1
Reactions: NumbThePain
Naar de Maan ๐Ÿš€๐Ÿš€๐Ÿš€๐Ÿ‘จโ€๐Ÿš€

@tuberculosisinmybal Tubes
 
  • JFL
Reactions: tuberculosisinmybal
  • +1
Reactions: NumbThePain
Douchen is waarschijnlijk het belangrijkst, zeker met dit weer. Maar je hebt ook een lekker parfum nodig. Welke gebruik jij
Ik spuit meestal de gehele Douglas op me, al jaren. En jij? Ik stuur het je in PM's welke ik gebruik.

Een dag liep ik random de Douglas binnen en kocht hem zonder bij na te denken. Nu jaren verder gebruik hem nog steeds en is het mijn favoriet.
 
  • +1
Reactions: tuberculosisinmybal

Similar threads

eyenerf
Replies
59
Views
618
BelowAverage
BelowAverage
Dysphoria
Replies
9
Views
250
Public Enemy
Public Enemy
ssprivate
Replies
6
Views
156
ssprivate
ssprivate
BlackpilledMicheal
Replies
0
Views
39
BlackpilledMicheal
BlackpilledMicheal
BustusNL
Replies
3
Views
210
Marokkaanopdesr50
Marokkaanopdesr50

Users who are viewing this thread

  • Back
    Top