Cr™
Diamond
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo.Hoi mensen
LogbaitXbow rocket (12k)
GrijscellBro wrm praat iedereen hier als een npc jullie klinken als google translate met een tia
Ik heb een leven bro k zit niey 24/7 andere mannen te ratenGrijscell
Beter op deze manier van spreken dan iemand die verstandelijk beperkt is met een laag IQ?Bro wrm praat iedereen hier als een npc jullie klinken als google translate met een tia
kkr mofwat een kanker taal
kkr mof
bobbel!!Hallo alle Nederlanders!
@emeraldglass
@Alexanderr
@Gengar
@Gargantuan
@YugoDutch
Hagelslag, stroopwafel en kaas
View attachment 3072995View attachment 3072996
vandaag is rood, de kleur van jou lippen
vandaaaaag is rood, de kleur die er niet hoeft te zijnnnnnnnnnnnn
banger
beter dan allemaal indiaas tochWaarom is iedd NL

Beter op deze manier van spreken dan iemand die verstandelijk beperkt is met een laag IQ?
Maargoed, dat is mijn subjectieve mening
Hazes is de basis![]()
yo: sybau manGurt: Yo
hoi knapperdHallo![]()
Hallohoi knapperd
Give me VIP, I had already paid for it and I have asked around other mods to check.Hallo alle Nederlanders!
@emeraldglass
@Alexanderr
@Gengar
@Gargantuan
@YugoDutch
Hagelslag, stroopwafel en kaas
View attachment 3072995View attachment 3072996
nigga using the dutch thread to ask for vipGive me VIP, I had already paid for it and I have asked around other mods to check.
It took me nearly two weeks to get it. Clearly the mods are against me.nigga using the dutch thread to ask for vip![]()
im anti dutch mods foreverIt took me nearly two weeks to get it. Clearly the mods are against me.
En nu in het ABN, verdomde buitenlander.Give me VIP, I had already paid for it and I have asked around other mods to check.
You are not reinerEn nu in het ABN, verdomde buitenlander.
wat is jullie deck op clash royale
En nu in het ABN, verdomde buitenlander.
niet allemaal, maar de meeste welZijn alle admins sub-admins nederlands?
Gengar PM meWat heb ik toch een rotbui net gekregen.Slaat eigenlijk nergens op maar soms gebeurt het toch.
![]()
brakka eneffoalr k add je en dan kunnen we later spelen.![]()
BrahI wish i was born Dutch i could've been a giant mogger

beetje gay broLogbait
reincarnateI wish i was born Dutch i could've been a giant mogger
If your name is Hamid from Syria you can always go the illegal routeI wish I could fuck a dutch htb+
//SubSigma
jazeker, goede avond heer van het goede leven.Wow, ik wist niet dat deze er was.
@Alexanderr goede avond heer van het goede leven.jazeker, goede avond heer van het goede leven.![]()
We staan er weer goed op@Alexanderr goede avond heer van het goede leven.
@Gengar goede avond heer van het goede leven.
@Hernan goede avond heer van het goede leven.
Gek hoe de Nederlanden dit forum onder controle hebben.
dan heb je nog Orc, NTP, emeraldglass en Gargantuan.@Alexanderr goede avond heer van het goede leven.
@Gengar goede avond heer van het goede leven.
@Hernan goede avond heer van het goede leven.
Gek hoe de Nederlanden dit forum onder controle hebben.
tja buiten dat ik een belg ben maar dat vergeet iedereen toch jfl.We staan er weer goed op
Jaja, en in de toekomst komt daar nog @chadVSvirgin bij.dan heb je nog Orc, NTP, emeraldglass en Gargantuan.
Tenminste benelux en geen ethnic zoals mijtja buiten dat ik een belg ben maar dat vergeet iedereen toch jfl.
ja klopt ook nog eens, je moet me echt eens unbannen eigenlijk, muh "racisme". kheb net een vriend ook geintroduceerd aan .com voor LM te beginnen misschien is ie all accepted. zie eens voor die unban?Jaja, en in de toekomst komt daar nog @chadVSvirgin bij.
Ik ben nou mod op .com, ik moet me daar bewijzen
mn moeder is spaans en sommigen vinden dat wel ethnic dus idk.Tenminste benelux en geen ethnic zoals mij
Bruh is spaans nu ook ethnicja klopt ook nog eens, je moet me echt eens unbannen eigenlijk, muh "racisme". kheb net een vriend ook geintroduceerd aan .com voor LM te beginnen misschien is ie all accepted. zie eens voor die unban?
mn moeder is spaans en sommigen vinden dat wel ethnic dus idk.
Ja, de unbans worden normaal door admins gedaan (randomized shame) maar ik zal het nu aan hem vragen. Ik ben er vrijwel zeker van dat je geunbanned wordt. Ik laat het je wel weten manja klopt ook nog eens, je moet me echt eens unbannen eigenlijk, muh "racisme". kheb net een vriend ook geintroduceerd aan .com voor LM te beginnen misschien is ie all accepted. zie eens voor die unban?