Hoe gaan julllie om met het zijn van een incel in dit land?

Dutchcel01

Dutchcel01

Iron
Hebben we hier eigenlijk wel incels? en zo ja, hoe voorkomen incels hier dat ze zichzelf van kant maken? Iedereen hier is in ieder geval lang, of knap. Dus de vrouwen hebben de mannen hier voor het oprapen, zelfs sub5s hier daten alleen minimaal een prettyboy van 1.85m.

Het verbaast mij dat er hier geen Elliot Rodger gevallen zijn geweest zoals in de VS. Betekent het dat hier gewoon geen incels zijn? Of heeft hier niemand het lef om in verzet te komen tegen vrouwen, en betekent het dat ik het voorbeeld moet nemen?

Wat denken jullie?

Er zijn er genoeg hier, alleen de meeste zijn niet blackpilled en weten niet hoe het allemaal in elkaar steekt (nuchter en direct) Incels in Nederland copen dan vaak met hun vrienden, baan of hobbies, maar nooit vrouwen krijgen. Laten we niet vergeten dat Nederland Chad centraal is met de langste (ja, ook vrouwen) en een van de knapste blanke mensen op aarde zijn

Er zijn vele vereisten om het te halen hier om een gelukkig leven te leiden: Je uiterlijk, lengte, intelligentie en sociale kring. Als je al een of twee van die dingen niet hebt ga je het heel lastig krijgen

• +1
  • Woah
Reactions: vernier, TechnoBoss and Rijemen
En nee, je moet niet Elliot Rodgers kant op gaan alsjeblieft. Dat moet je jezelf en anderen niet aan willen doen. Ik snap heel goed dat je het moeilijk hebt, maar dit is niet de manier

• Woah
  • +1
Reactions: TechnoBoss and gymcel64
Als iemand uit een boerendorp, er zijn heel veel jongeren die incels zijn, ze weten het zelf gewoon niet. Ik ken heel veel vriendengroepen waar htn-chads maar ook ltn’s inzitten. De meeste van hun copen gewoon met voetbal, zuipen en ‘wachten op de goeie’. Ze zijn ook allemaal kkr NT en zullen nooit wat over looksmax/incels weten. En heel soms heb je iemand zoals wij die niet NT zijn.

• +1
Reactions: BimaxLaser
Hebben we hier eigenlijk wel incels? en zo ja, hoe voorkomen incels hier dat ze zichzelf van kant maken? Iedereen hier is in ieder geval lang, of knap. Dus de vrouwen hebben de mannen hier voor het oprapen, zelfs sub5s hier daten alleen minimaal een prettyboy van 1.85m.

Het verbaast mij dat er hier geen Elliot Rodger gevallen zijn geweest zoals in de VS. Betekent het dat hier gewoon geen incels zijn? Of heeft hier niemand het lef om in verzet te komen tegen vrouwen, en betekent het dat ik het voorbeeld moet nemen?

Wat denken jullie?
Als een 177cm gast ben ik extreem blij om in België geboren te zijn. Als ik meer dan 50 km noordelijker was geboren zou ik kort zijn

Er zijn er genoeg hier, alleen de meeste zijn niet blackpilled en weten niet hoe het allemaal in elkaar steekt (nuchter en direct) Incels in Nederland copen dan vaak met hun vrienden, baan of hobbies, maar nooit vrouwen krijgen. Laten we niet vergeten dat Nederland Chad centraal is met de langste (ja, ook vrouwen) en een van de knapste blanke mensen op aarde zijn

Er zijn vele vereisten om het te halen hier om een gelukkig leven te leiden: Je uiterlijk, lengte, intelligentie en sociale kring. Als je al een of twee van die dingen niet hebt ga je het heel lastig krijgen
dat viel mij ook op inderdaad, heel veel incels in nederland puur omdat de meeste mensen hier mtn+ zijn en best wel weinig poverty is (als je in een stad zoals rotterdam/amsterdam woont) Je hebt natuurlijk ook veel allochtonen wat maakt het moeilijker voor nederlandse ltns om bitches te krijgen sinds die allemaal gaan voor appealmaxxed mulatto prettyboys. Nederland is wss ook een van de landen waar de vrouwen hele hoge verwachtingen hebben. en of als je een ding fout doet word je meteen ge ''exposed'' of word je reputatie gewoon helemaal verkankerd wat natuurlijk heel sneu is. Maarja wat je zegt als je al een goeie baan hebt en goeie mensen om je heen kan je makkelijk een prima NT leven lijden zonder problemen! :feelsyay:

• +1
Reactions: Djimo and NumbThePain
Ik ben kort en lelijk (naja, relatief kort tenminste, ben ondergemiddeld maar nog net geen dwerg). Amerikanen zijn meer fucked up in hun hoofd, vandaar dat ze eerder geneigd zijn om geweld te gebruiken op die manier. Ben blij dat ik er niet woon.

In NL zie je legit chads met LTBs een relatie hebben. En dan simpt de guy ook nog op haar. Is in geen enkel land zo erg lijkt mij.

• Woah
Reactions: vernier

Users who are viewing this thread

Back