Holland

i wonder if any of yall dutch ppls understand afrikaans jfl
bc thats my main language
and its basically dutch jfl
View attachment 2977412
Natuurlik verstaan ek Afrikaans, seun. Ek is van alle markte tuis en ek kan elke taal praat wat jy wil. Toets my maar.
 
  • JFL
  • Woah
Reactions: PsychoH, Gengar, NumbThePain and 1 other person
Natuurlik verstaan ek Afrikaans, seun. Ek is van alle markte tuis en ek kan elke taal praat wat jy wil. Toets my maar.
Baby Hat GIF

Ik groet u

Ik waardeer uw kennis mijnheer. U kunt zich verdiepen in een onderwerp waar men iets mee kan. Bijzondere eigenschap waardoor u echt een zwaargewicht bent op de forum. U bent onvervangbaar
 
  • JFL
  • Love it
Reactions: PsychoH, Gengar and emeraldglass
Baby Hat GIF

Ik groet u

Ik waardeer uw kennis mijnheer. U kunt zich verdiepen in een onderwerp waar men iets mee kan. Bijzondere eigenschap waardoor u echt een zwaargewicht bent op de forum. U bent onvervangbaar
Edoch, waarde heer Numbthepain, een compliment van een dergelijk kaliber, afkomstig van een zo buitengewoon nobele man als uzelf, vervult mijn hart met warmte en vreugde. U dient te weten dat ik dit ten zeerste waardeer.
 
  • JFL
  • Love it
Reactions: PsychoH, Gengar and NumbThePain
fucking tall niggerz
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk, PsychoH and Autismcel
I can smell 6'1+ from this conversation
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk and PsychoH
i wonder if any of yall dutch ppls understand afrikaans jfl
bc thats my main language
and its basically dutch jfl
View attachment 2977412
Yes, I can understand Afrikaans when it’s written. And I spoke to someone who speaks Afrikaans and she could understand me as well.
 
  • +1
Reactions: PsychoH and alurmo
Baby Hat GIF

Ik groet u

Ik waardeer uw kennis mijnheer. U kunt zich verdiepen in een onderwerp waar men iets mee kan. Bijzondere eigenschap waardoor u echt een zwaargewicht bent op de forum. U bent onvervangbaar
Edoch, waarde heer Numbthepain, een compliment van een dergelijk kaliber, afkomstig van een zo buitengewoon nobele man als uzelf, vervult mijn hart met warmte en vreugde. U dient te weten dat ik dit ten zeerste waardeer.
Drerries wat is dit? Praat straattaal. :feelsbadman::feelsbadman::feelsbadman:
 
  • JFL
Reactions: PsychoH, emeraldglass and NumbThePain
Drerries wat is dit? Praat straattaal. :feelsbadman::feelsbadman::feelsbadman:
Mijn dank is groot voor meneer emerald
Met diepe erkentelijkheid en welgemeende vreugd heet ik hem altijd van harte welkom. Zijn aanwezigheid wordt hier ten zeerste op prijs gesteld en met grote dankbaarheid begroet. Moge uw tijd hier vervuld zijn van vreugd en welbehagen

Met de meeste hoogachting,

Uw gebaseerde bhai Numb
 
  • JFL
  • Love it
Reactions: PsychoDsk, PsychoH, Gengar and 1 other person
Mijn dank is groot voor meneer emerald
Met diepe erkentelijkheid en welgemeende vreugd heet ik hem altijd van harte welkom. Zijn aanwezigheid wordt hier ten zeerste op prijs gesteld en met grote dankbaarheid begroet. Moge uw tijd hier vervuld zijn van vreugd en welbehagen

Met de meeste hoogachting,

Uw gebaseerde bhai Numb
Ik begrijp je niet praat Nederlands alsjeblieft. :feelswah::feelswah::feelswah::feelswah:
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk, PsychoH and NumbThePain
Hallo iedereen
 
  • +1
Reactions: PsychoDsk, Gengar and PsychoH
Looksmaxxer raakt in de war



@emeraldglass @Gargantuan

Alsnog heeft deze jongen een beter stel hersenen en verstand dan ik
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk, Gengar, PsychoH and 1 other person
Looksmaxxer raakt in de war



@emeraldglass @Gargantuan

Alsnog heeft deze jongen een beter stel hersenen en verstand dan ik

Ik dacht in het begin dat die ambulancebroeder een man was.
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk, Gargantuan, Gengar and 2 others
Looksmaxxer raakt in de war



@emeraldglass @Gargantuan

Alsnog heeft deze jongen een beter stel hersenen en verstand dan ik

Hij mogt mij wel hard :feelshah:
 
  • JFL
Reactions: NumbThePain
Nee bhai die ene met die ambulance shirt is toch een guy? :hnghn:
Weet het zelf ook nog niet. Dacht in eerste instantie van wel, tot dat ik die stem hoorde.
 
  • JFL
Reactions: PsychoH and Gengar
Weet het zelf ook nog niet. Dacht in eerste instantie van wel, tot dat ik die stem hoorde.
Is volgens mij een guy die mentaal gehandicapt is want diegene heet Kenny en niet Jenny. :hnghn:
 
  • +1
Reactions: emeraldglass
Nee bhai die ene met die ambulance shirt is toch een guy? :hnghn:
Weet het zelf ook nog niet. Dacht in eerste instantie van wel, tot dat ik die stem hoorde.
Ja bhais. Hij heet Kenny. Ik had een keer die volledige aflevering gekeken. Programma heet “Syndroom” Ik wou mij toen ook aanmelden voor het programma omdat ik zelf ook verstandelijk niet goed ben en lelijk
 
  • JFL
  • So Sad
Reactions: Gengar and emeraldglass
Ja bhais. Hij heet Kenny. Ik had een keer die volledige aflevering gekeken. Programma heet “Syndroom” Ik wou mij toen ook aanmelden voor het programma omdat ik zelf ook verstandelijk niet goed ben en lelijk
Syndroom van down vs syndroom van up.
 
  • JFL
Reactions: PsychoDsk, NumbThePain and Gengar
Ja bhais. Hij heet Kenny. Ik had een keer die volledige aflevering gekeken. Programma heet “Syndroom” Ik wou mij toen ook aanmelden voor het programma omdat ik zelf ook verstandelijk niet goed ben en lelijk
:lul::lul::lul:
JFL bhai gedraag je. :feelshah:
 
  • JFL
Reactions: emeraldglass and NumbThePain
@PsychoDsk :lul::lul::lul:
Looksmaxxer raakt in de war



@emeraldglass @Gargantuan

Alsnog heeft deze jongen een beter stel hersenen en verstand dan ik

Ik dacht in het begin dat die ambulancebroeder een man was.
Die bolle? :lul:
Welke van de 2? :lul:
Die ene die op een lesbienne lijkt :feelshaha:
Welke van de 2? :lul:
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Gengar, emeraldglass, PsychoDsk and 1 other person
Dutchcels assemble @Michael Myers @emeraldglass @Gargantuan

 f98afa32 5507 412d a857 375357976e89
 8eea2da3 fb6d 42ec 94bf 45efb4558d36
 36ca1e02 6876 4ecc b8ad 42399ec211bc
 2e8b3baf f878 4ec5 bfa6 ea8155e77df0
 5fcdf512 72b4 4e9b ba2c 999bd9f74985
 8eea2da3 fb6d 42ec 94bf 45efb4558d36
 59bf2817 cd51 4cca a8f0 a422486e3e28
 38458b47 351a 45b9 bb70 c4cfa9863ed6
 a359ca94 a66f 4e17 9808 0421feb68e8a
 22ecdc8c 54c9 4b5b acc8 e60cace8b130
 d963d913 6c4a 44e8 9e5c 83db27ecd0c4


@Gargantuan @emeraldglass @Michael Myers fusion

 dfac4719 6d64 4ef9 bc7e 38d8cd76d58c
 
  • JFL
  • Love it
Reactions: Gengar, emeraldglass and Gargantuan
  • JFL
Reactions: Gengar
Wordt zeer gewaardeerd, bhai :feelsautistic:

U bent een character van juweelste en ik mag u graag
Je vergeet steeds om de werkelijke persoon aan te spreken hierop: @emeraldglass. :feelswah:
 
  • JFL
  • Love it
Reactions: emeraldglass and NumbThePain
  • Love it
Reactions: Gengar and emeraldglass
  • Love it
  • So Sad
Reactions: NumbThePain and Gengar
Je verdient de eer bhai.
Nee bhai, jij. Jullie (@NumbThePain) zijn één van mijn favoriete gebruikers. En misschien ben je wel mijn allerfavoriete om een bepaalde reden als ik eerlijk mag zijn. :feelshmm:
 
  • Love it
Reactions: emeraldglass and NumbThePain
Nee bhai, jij. Jullie (@NumbThePain) zijn één van mijn favoriete gebruikers. En misschien ben je wel mijn allerfavoriete om een bepaalde reden als ik eerlijk mag zijn. :feelshmm:
Emmy verdiend deze titel :feelsautistic:
 
  • Love it
Reactions: emeraldglass and Gengar
  • Love it
Reactions: NumbThePain and emeraldglass
Nee bhai, jij. Jullie (@NumbThePain) zijn één van mijn favoriete gebruikers. En misschien ben je wel mijn allerfavoriete om een bepaalde reden als ik eerlijk mag zijn. :feelshmm:
Bedankt Bhai, jij en Numb staan ook bovenaan mijn lijst, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Ik ben nu ook benieuwd waarom ik nummer één ben.
 
  • Love it
Reactions: NumbThePain and Gengar
Bedankt Bhai, jij en Numb staan ook bovenaan mijn lijst, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Ik ben nu ook benieuwd waarom ik nummer één ben.
Je hebt me ooit een grote gunst gedaan, je woonde dicht bij me in de buurt, je bent te vertrouwen, en ondanks dat ik onze medegelovigen neerpraat vanwege hun gedrag/taal, val je me nooit aan. :feelsautistic::feelsautistic::feelsautistic: Dat zijn de redenen waarom je op nummer één staat. De redenen waarom je een van de favorieten bent: je bent welbespraakt, je hebt verstand over de dingen die je zegt, je denkt niet in zwart-en-wit, probeert mensen te helpen door bijvoorbeeld een betere mindset te schenken en uiteraard je bent ook islamitisch en hebt ook veel kennis hierover en beargumenteert de breinloze anti-islamitische untermenschen op de forum. Dankjewel dat je hier bent bhai, je wordt erg gewaardeerd. 💚
 
  • Love it
  • +1
Reactions: emeraldglass and NumbThePain
Bedankt Bhai, jij en Numb staan ook bovenaan mijn lijst, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Ik ben nu ook benieuwd waarom ik nummer één ben.
Dankjewel bhai. Jij staat ook bovenaan m'n lijst. Maar wel brutal voor mij, zelfs hier ben ik niet goed genoeg en komt er iemand anders boven mij, net zoals op mijn mislukte dates dat vrouwen me niet goed genoeg vinden en mijn sociale leven. Ik waardeer zijn eerlijkheid en recht in m'n gezicht

Maar zoals gezegd, je verdiend deze titel en het is heel begrijpelijk. Je bent slim en je hebt een vlotte babbel enz
 
  • Love it
Reactions: emeraldglass and Gengar
Dankjewel bhai. Jij staat ook bovenaan m'n lijst. Maar wel brutal voor mij, zelfs hier ben ik niet goed genoeg en komt er iemand anders boven mij, net zoals op mijn mislukte dates dat vrouwen me niet goed genoeg vinden en mijn sociale leven. Ik waardeer zijn eerlijkheid en recht in m'n gezicht

Maar zoals gezegd, je verdiend deze titel en het is heel begrijpelijk. Je bent slim en je hebt een vlotte babbel enz
Jij kan nooit nummer één zijn bhai, je LARPt als truecel. :feelswah::feelswah: Nee grapje, maar hij had mij ooit een hele grote gunst gedaan (tenzij hij erover loog :lul::lul::lul::lul::lul:) en dat waardeer ik oprecht, ondanks wat de uitkomst van dat was. Ik kan het je ook wel vertellen en dan begrijp je het ook. :Comfy:
 
  • +1
Reactions: NumbThePain and emeraldglass
het is over
 
  • JFL
Reactions: emeraldglass
Je hebt me ooit een grote gunst gedaan, je woonde dicht bij me in de buurt, je bent te vertrouwen, en ondanks dat ik onze medegelovigen neerpraat vanwege hun gedrag/taal, val je me nooit aan. :feelsautistic::feelsautistic::feelsautistic: Dat zijn de redenen waarom je op nummer één staat. De redenen waarom je een van de favorieten bent: je bent welbespraakt, je hebt verstand over de dingen die je zegt, je denkt niet in zwart-en-wit, probeert mensen te helpen door bijvoorbeeld een betere mindset te schenken en uiteraard je bent ook islamitisch en hebt ook veel kennis hierover en beargumenteert de breinloze anti-islamitische untermenschen op de forum. Dankjewel dat je hier bent bhai, je wordt erg gewaardeerd. 💚
Bedankt bhai, nu weet ik precies over welke gunst je het hebt. Ik was dat zelfs al helemaal vergeten. Oprecht bedankt voor je mooie woorden, bhai. De woorden zijn mooi, maar het is nog mooier omdat ik weet door wie ze gezegd worden.
Dankjewel bhai. Jij staat ook bovenaan m'n lijst. Maar wel brutal voor mij, zelfs hier ben ik niet goed genoeg en komt er iemand anders boven mij, net zoals op mijn mislukte dates dat vrouwen me niet goed genoeg vinden en mijn sociale leven. Ik waardeer zijn eerlijkheid en recht in m'n gezicht
Maar zoals gezegd, je verdiend deze titel en het is heel begrijpelijk. Je bent slim en je hebt een vlotte babbel enz
Geen stress, bhai. Deze titel hebben doet niets af van jouw waarde in zijn of mijn ogen. Misschien ben ik een goede vriend op één vlak en jij beter op een ander vlak. Vergeet niet dat nummer één zijn niets zegt over je eigen kwaliteiten. Voor iemand ben je nummer één, voor een ander nummer tien. Er is geen uniforme rangorde. En als geliefd zijn een zegen was, dan was de duivel met zijn door mensen geliefde hedonisme het meest gezegend.
 
  • Love it
Reactions: Gengar and NumbThePain
ewaaaaa kechbas
 
Jij kan nooit nummer één zijn bhai, je LARPt als truecel. :feelswah::feelswah: Nee grapje, maar hij had mij ooit een hele grote gunst gedaan (tenzij hij erover loog :lul::lul::lul::lul::lul:) en dat waardeer ik oprecht, ondanks wat de uitkomst van dat was. Ik kan het je ook wel vertellen en dan begrijp je het ook. :Comfy:
Ik ben heel onaantrekkelijk in het gezicht, bhai. Dat weerhoudt mij van een goed leven leiden. Enige wat ietwat kan helpen is telkens, maar dan ook telkens leanmaxxen/starvemaxxen en met plastisch chirurgie een hele grote schoonmaak beurt krijgen in mijn gezicht (neus, ogen en midface) maar dan zal ik alsnog lelijke loser blijven. Ik ben de grootste verliezer die er in Nederland rondloopt
 
  • JFL
Reactions: Gengar

Similar threads

R@m@
Replies
14
Views
157
sickdawgie
sickdawgie
lebronjames23
Replies
7
Views
87
nofap
nofap
Vermilioncore
Replies
6
Views
78
IAMNOTANINCEL
IAMNOTANINCEL
rc201
Replies
1
Views
125
hrvtska
hrvtska
Brus Wane
  • Poll
Replies
1
Views
53
Deleted member 74042
D

Users who are viewing this thread

Back
Top