Holland

Ik ben heel onaantrekkelijk in het gezicht, bhai. Dat weerhoudt mij van een goed leven leiden. Enige wat ietwat kan helpen is telkens, maar dan ook telkens leanmaxxen/starvemaxxen en met plastisch chirurgie een hele grote schoonmaak beurt krijgen in mijn gezicht (neus, ogen en midface) maar dan zal ik alsnog lelijke loser blijven. Ik ben de grootste verliezer die er in Nederland rondloopt
Hoe kan je een lelijke loser blijven als je niet eens een lelijke loser bent? :feelshehe: En je kan nooit de grootste verliezer in Nederland zijn zolang ik hier nog ben bhai. :Comfy: Heb je je PM al gelezen? :ogre:
 
  • Woah
Reactions: NumbThePain
Bedankt bhai, nu weet ik precies over welke gunst je het hebt. Ik was dat zelfs al helemaal vergeten. Oprecht bedankt voor je mooie woorden, bhai. De woorden zijn mooi, maar het is nog mooier omdat ik weet door wie ze gezegd worden.

Geen stress, bhai. Deze titel hebben doet niets af van jouw waarde in zijn of mijn ogen. Misschien ben ik een goede vriend op één vlak en jij beter op een ander vlak. Vergeet niet dat nummer één zijn niets zegt over je eigen kwaliteiten. Voor iemand ben je nummer één, voor een ander nummer tien. Er is geen uniforme rangorde. En als geliefd zijn een zegen was, dan was de duivel met zijn door mensen geliefde hedonisme het meest gezegend.
Zoals altijd weer heel mooi gezegd. Je bent erg wijs en volwassen, vooral op jouw leeftijd, maar dat had ik al eerder gezegd. Maar is verder geen probleem hoor, haha. Van jou "verliezen" is nooit erg en ik gun jullie beiden succes op elke vlak. Een overwinning voor jullie voelt ook als een overwinning voor mij
 
  • Love it
Reactions: emeraldglass and Gengar
Bedankt bhai, nu weet ik precies over welke gunst je het hebt. Ik was dat zelfs al helemaal vergeten. Oprecht bedankt voor je mooie woorden, bhai. De woorden zijn mooi, maar het is nog mooier omdat ik weet door wie ze gezegd worden.
Geen dank bhai, je verdient het allemaal. :love::love::love::love::love::love::love::love:
 
  • Love it
Reactions: emeraldglass and NumbThePain
Geen stress, bhai. Deze titel hebben doet niets af van jouw waarde in zijn of mijn ogen. Misschien ben ik een goede vriend op één vlak en jij beter op een ander vlak. Vergeet niet dat nummer één zijn niets zegt over je eigen kwaliteiten. Voor iemand ben je nummer één, voor een ander nummer tien. Er is geen uniforme rangorde. En als geliefd zijn een zegen was, dan was de duivel met zijn door mensen geliefde hedonisme het meest gezegend.
Emmybhai: nummer 1
Numbybhai: nummer 1.1

@NumbThePain Dat is de rangordelijst. :Comfy:
 
  • Love it
Reactions: emeraldglass and NumbThePain
  • JFL
Reactions: Gengar
jij potverdorie kaaskop!
 
  • JFL
Reactions: PsychoH
Chad country
 
@5'7 zoomer Gefeliciteerd. Ik word nog steeds heel bang van uw avi. Waarom doet hij met die mond zo?
 
  • JFL
Reactions: 5'7 zoomer

Similar threads

R@m@
Replies
14
Views
157
sickdawgie
sickdawgie
lebronjames23
Replies
7
Views
87
nofap
nofap
Vermilioncore
Replies
6
Views
78
IAMNOTANINCEL
IAMNOTANINCEL
rc201
Replies
1
Views
125
hrvtska
hrvtska
Brus Wane
  • Poll
Replies
1
Views
53
Deleted member 74042
D

Users who are viewing this thread

Back
Top