Azi.org
Mistral
what? Bro stop trying to cover it up just say you were wrongyou are not retard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
what? Bro stop trying to cover it up just say you were wrongyou are not retard
Is more like top 5-10Nigga its top percentile and sweden ppl are 5'8 - 5'10 avg
Han mena säkert i malmö avarage där är 175Swdeen avarge hieght is 180 cm lol what do you even life in Swdeen View attachment 5542978
But why did you say swdeen avarge hieght is 5 foot 8-10tera
Nah bror det e 180 cm där FrfHan mena säkert i malmö avarage där är 175
I wontwhat? Bro stop trying to cover it up just say you were wrong

dnrIs more like top 5-10
Your just wrong tho bro no need to be mad abt itI wontdnr
You don’t even live in Sweden stfuTop 4%
is 7.6Jag bor där och de är typ 175 men det är på grund av invandrareNah bror det e 180 cm där Frf
definetly not bro. 5% maxin sweden its like 8-10%
Små somalierJag bor där och de är typ 175 men det är på grund av invandrare
Nej bror jag e invandare själv e 180 lita på mig det Frf 180 cmJag bor där och de är typ 175 men det är på grund av invandrare
Hahahahahhahah abdi manenSmå somalier![]()
Is 7.6 of adult males that are 6 foot 3 wla på jalla brordefinetly not bro. 5% max
Ja definitivt men k vissa områden kan det vara många i min gymnasie finns det någradefinetly not bro. 5% max
Mannen kanske för du inte är somalierNej bror jag e invandare själv e 180 lita på mig det Frf 180 cm
Jaha men bror LITA PÅ MIG 180 CM I malmö är normenMannen kanske för du inte är somalier![]()
Don’t even understand what yall are saying but I’m repping anywaysJaha men bror LITA PÅ MIG 180 CM I malmö är normen

mannen*manen
ja du har rätt wla glömde om rg dem är över långa därJaha men bror LITA PÅ MIG 180 CM I malmö är normen
Du va rkt fett där brormannen*

Finns många långa i Malmö 180 cm e igtja du har rätt wla glömde om rg dem är över långa där
Sant tänkte på några kortisar jag känner bror brudarna hör är fucking 180Finns många långa i Malmö 180 cm e igt
Wla på jalla breSant tänkte på några kortisar jag känner bror brudarna hör är fucking 180
7000 posts sen april mannenDu va rkt fett där bror![]()

Bror7000 posts sen april mannen
4 månader är tillräckligt för att ascenda en braaa bit, va gör du här brushh![]()
fråga inteWla man ska ba bazz dig7000 posts sen april mannen
4 månader är tillräckligt för att ascenda en braaa bit, va gör du här brushh![]()
kom testa wla, ska hoppa på 100mg tren straxWla man ska ba bazz dig![]()

Shunon sa 100mgkom testa wla, ska hoppa på 100mg tren strax![]()
Im 15, kan inte ta blodprovShunon sa 100mg![]()

ligger helst på säkra sidanIm 15, kan inte ta blodprov![]()
Köp en egen bloodprov sak man kan köpa onlineIm 15, kan inte ta blodprov![]()
vartifrån köper du tullen kommer ta skitetligger helst på säkra sidan
2400kr för ett blodprovKöp en egen bloodprov sak man kan köpa online
Nej nej, antingen köper ja ba från sverige, eller så köper ja från min indiamart vendorvartifrån köper du tullen kommer ta skitet
Bror nej du får hela saken aså du gör dina egna blodprov DIY de värt2400kr för ett blodprov
Bjuder du elle???
bror vrf köper du roids från indiamart de ba rått piss och lite fentanylNej nej, antingen köper ja ba från sverige, eller så köper ja från min indiamart vendor
hur menar du att ja ska kunna göra d självBror nej du får hela saken aså du gör dina egna blodprov DIY de värt
spelar ingen roll vart ifrån jag köper, så länge det är ett säkert labb som tillverkar dom. Min vendor resellar ju ba, de är inte dom som gör skitetbror vrf köper du roids från indiamart de ba rått piss och lite fentanyl
Wla glömde vilken ställe du köper ifrån fasst du tar dina egna blood prov du köper själva grejen man gör medhur menar du att ja ska kunna göra d själv
va kostar d dåköper själva grejen man gör med
na bro, there are chads or true adams in sweden who are 6´6 over there, so chico would get brutally moggedLast question would prime Chico be mogging most in Sweden
Bror de spelar visst rollspelar ingen roll vart ifrån jag köper, så länge det är ett säkert labb som tillverkar dom. Min vendor resellar ju ba, de är inte dom som gör skitet
Här e allt ja ska köpa från indiamartbror vrf köper du roids från indiamart de ba rått piss och lite fentanyl
Nej neggerna bro, there are chads or true adams in sweden who are 6´6 over there, so chico would get brutally mogged
A jag bjuder idag bror2400kr för ett blodprov
Bjuder du elle???
that country is tall asf, 6´6 more common to find there than in americaNej negger
Halva skitet är bajs dem plockat från gatornaHär e allt ja ska köpa från indiamart
x200 EPLERENOL 25MG — $70
x100 FRASIX 100MG — $12
x100 ACCUFINE 20MG — $15
x100 EZEMORE 10MG — $15
x100 TELMISTRONG 40MG — $12
x2 TRETIHEAL 0.025% CREAM 20GM — $4
x2 ACIDERM 20% CREAM — $14
x1 KETOCIP SHAMPOO 2% 100ML — $3
x1 BIMAT EYE DROP 3ML 0.03% — $9
x1 TESTOBOON DEPOT 250MG 10ML — $20
x1 TREN A 100MG INJ 10ML — $37
De bara å swisha mannen. 070 271 1161A jag bjuder idag bror