I am getting vaccineted

Vad är risken med att inte ta det enligt din analys?
Och jag vet inte hur du kan säga att det är orimligt att biverkningar skulle uppstå efter 10 år eftersom det ”följs upp väldigt noggrant”, det är helt befängt.

Och följs det verkligen upp noggrant? Detta med hjärtmuskelinflammation har de förnekat ut i det sista fastän läckta dokument visat att de visste att det skulle bli en biverkning redan förra året.

Enligt mig har vaccinen redan bevisats vara väldigt farliga och helt oförsvarliga men du verkar ha bestämt dig för motsatsen eftersom det passar dig. Själv skulle jag aldrig ta det eftersom jag sätter ett högre pris på mitt liv än en solsemester eller knullresa. @StrangerDanger går du också och vaccinerar dig vrider jag nacken av dig
Ni är roliga ni
Finns det någon anledning till att vaccinera sig om man är frisk och ung. Kommer det inte heller bli flockimmunitet efter alla andra har vaccinerat sig? Mina föräldrar undrar vad jag sysslar med
 
  • JFL
  • +1
Reactions: N1c and lutte
Ni är roliga ni
Finns det någon anledning till att vaccinera sig om man är frisk och ung. Kommer det inte heller bli flockimmunitet efter alla andra har vaccinerat sig? Mina föräldrar undrar vad jag sysslar med
Why u all write in a formal way jfl it is internet
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger and lutte
Ni är roliga ni
Finns det någon anledning till att vaccinera sig om man är frisk och ung. Kommer det inte heller bli flockimmunitet efter alla andra har vaccinerat sig? Mina föräldrar undrar vad jag sysslar med
Orkar inte skriva mer det finns ingen anledning för någon öht att ta den, man är dum om man gör det
 
  • +1
Reactions: StrangerDanger
Why u all write in a formal way jfl it is internet
wdym he's not writing formally
Maybe I write a bit more like that but that's only bc I don't have many irl friends to write with so almost all my exposure to written swedish is old novels
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 12344 and StrangerDanger
wdym he's not writing formally
Maybe I write a bit more like that but that's only bc I don't have many irl friends to write with so almost all my exposure to written swedish is old novels
Er konversation lät som om den kom direkt från Flashback. Gammalt språk och konstiga gubbord
boomers
 
  • JFL
Reactions: lutte
wdym he's not writing formally
Maybe I write a bit more like that but that's only bc I don't have many irl friends to write with so almost all my exposure to written swedish is old novels
Nords are autists
 
  • JFL
Reactions: N1c, lutte and StrangerDanger
  • +1
Reactions: StrangerDanger
  • JFL
Reactions: Deleted member 12344 and lutte
  • JFL
Reactions: lutte
btw vet du vart man kan köpa Tren nånstans?
Jag fick någon bra sida skickad till mig där det såldes lite diverse men jag kommer inte ihåg namnet
 
  • +1
Reactions: StrangerDanger
Last edited:
  • +1
Reactions: lutte
Still i dont think it will kill people tho doctors are not that retarded
doctors are just as retarded as anyone else they just follow the dogma their retarded shit kills people every day
its not even that doctors are retarded, well some of them are for sure.

but there are many doctors against it, its just that you never hear about them, because they are censored by the mainstream media.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 12344 and lutte
its not even that doctors are retarded, well some of them are for sure.

but there are many doctors against it, its just that you never hear about them, because they are censored by the mainstream media.
Kamil
 
  • +1
Reactions: Deleted member 3672
oj jäklar vågar man inte dela sånt eller
jag har bara använt flugsvamp
Det får man säkert men tog bort i nödfall
vad har du brukat
 
  • +1
Reactions: lutte
  • +1
Reactions: lutte
jag har inget sagt
1624994208265
 
  • JFL
Reactions: lutte
Jag fick någon bra sida skickad till mig där det såldes lite diverse men jag kommer inte ihåg namnet
Du är livsrädd för vaccinet men du injicerar Tren! Vattentät logik!
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger and lutte
Du är livsrädd för vaccinet men du injicerar Tren! Vattentät logik!
Man får iallafall feta muskler av Tren men ingenting annat än besvär utav vaccinet
 
  • JFL
Reactions: volcelfatcel and lutte
Man får iallafall feta muskler av Tren men ingenting annat än besvär utav vaccinet
Att det finns folk som går och tar frankensteinsprutor men är rädda för lite muskelhjälpmedel smh
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger
Man får iallafall feta muskler av Tren men ingenting annat än besvär utav vaccinet
Att det finns folk som går och tar frankensteinsprutor men är rädda för lite muskelhjälpmedel smh
Jag fick större kuk av vaccinet.

Tren förstör era testonivåer för evigt.
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger and lutte
När har du din andra dos? Vart ska du resa
Tyskland, Schweiz och Franrike!

Vetefan om jag tar min andra dos. Kanske räcker med en för att resa
 
  • +1
Reactions: StrangerDanger and lutte
Tyskland, Schweiz och Franrike!

Vetefan om jag tar min andra dos. Kanske räcker med en för att resa
Ta den andra så kuken växer ännu mer
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger
Nej tyvärr inte
LETS FUCKING GO
 
  • JFL
Reactions: lutte

Similar threads

StuntmanMike
Replies
5
Views
65
Gonthar
Gonthar
sickdawgie
Replies
1
Views
41
anthony111553
anthony111553
MoggerGaston
Blackpill I am my body.
Replies
22
Views
315
StrangerDanger
StrangerDanger
D
Replies
29
Views
209
diditeverbegin
D
P
Discussion Over when ur 25
Replies
13
Views
147
EggKing
EggKing

Users who are viewing this thread

Back
Top