I am the only person on the forum who is justified in hating Blacks

But what’s the clever way to say TMD? And yeah I’m a deathnik in Europe. They are ok with deathniks that aren’t muzzies but will still discriminate. JFL.
It’s “have a totally marvelous day!” If you see this in a comment know that’s it’s a nazi
 
  • +1
Reactions: aleksander and appealmaxed
Yeah people with no life experience in a certain area really should stop acting like experts on it. Unfortunately thats unavoidable in this shithole
 
  • +1
Reactions: Skywalker
  • +1
Reactions: Deleted member 55252
blattarna är minst lika hemska ngl
Ja men oftast inte iranier. jag stör mig på jobbiga blattar också, tex de som föddes här men ändå har brytning. Eller de som inte kan hålla käften på bussar. Hänger inte med blattar, jag är för ”svensk” för dem.
 
  • +1
Reactions: appealmaxed and DildoFaggins
Ja men oftast inte iranier. jag stör mig på jobbiga blattar också, tex de som föddes här men ändå har brytning. Eller de som inte kan hålla käften på bussar. Hänger inte med blattar, jag är för ”svensk” för dem.
based
 
  • +1
Reactions: Deleted member 55252
Fast kom ihåg att alla inte är högljudda och jobbiga. Försök att inte döma, lär känna personen först oberoende på etnicitet
 
  • +1
Reactions: appealmaxed
Fast kom ihåg att alla inte är högljudda och jobbiga. Försök att inte döma, lär känna personen först oberoende på etnicitet
Dömer folk beroende på deras retorik och handlingar. Håller med dig om att många iranier (framförallt sekulära iranier som kom på på 80/90-talet) ofta är trevliga och skötsamma. Däremot är det många MENA-invandrare som tror dem har rätt att slänga sina värderingar på oss, när det är VÅRAT land. Som att t.ex kasta sten på polis under korankravallerna för man inte håller med svensk yttrandefrihet. Eller ba att allmänt inte visa respekt/tacksamhet till Sverige, genom att t.ex vifta med flaggorna från sina egna sketna länder som man FLYTT från på studenten. När det är Sverige som finansierat deras utbildning. Man ser även hur många invandrare yttrar sig på sociala medier nu gällande frågan om att försvara Sverige ifall ryssen kommer... vidrigt.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 55252
Fast kom ihåg att alla inte är högljudda och jobbiga. Försök att inte döma, lär känna personen först oberoende på etnicitet
Sen är det ett problem i sig att det är så många här. Svenskar ska inte vara en minoritet i SVERIGE. Vi behöver grov återvandring, samtidigt som vi uppmanar svenska familjer att skaffa fler barn.
 
Last edited:
  • +1
Reactions: Deleted member 55252
Sen är det ett problem i sig att det är så många här. Svenskar ska inte vara en minoritet i SVERIGE. Vi behöver grov åtvandring, samtidigt som vi uppmanar svenska familjer att skaffa fler barn.
Jag håller med dig om att svenskar inte ska vara minoritet i sitt egna land, men ni skaffar ju knappt barn. Rent statistiskt så är det nästan oundvikligt att ni blir en minoritet. Ni MÅSTE skaffa mer barn. Muslimerna i Sverige återproducerar barn som råttor, och deras nummer växer stadigt medan era nummer bara går ner. Skicka helt enkelt hem de kriminella och stoppa den nuvarande invandringen. Så enkelt.

Dömer folk beroende på deras retorik och handlingar. Håller med dig om att många iranier (framförallt sekulära iranier som kom på på 80/90-talet) ofta är trevliga och skötsamma. Däremot är det många MENA-invandrare som tror dem har rätt att slänga sina värderingar på oss, när det är VÅRAT land. Som att t.ex kasta sten på polis under korankravallerna för man inte håller med svensk yttrandefrihet. Eller ba att allmänt inte visa respekt/tacksamhet till Sverige, genom att t.ex vifta med flaggorna från sina egna sketna länder som man FLYTT från på studenten. När det är Sverige som finansierat deras utbildning. Man ser även hur många invandrare yttrar sig på sociala medier nu gällande frågan om att försvara Sverige ifall ryssen kommer... vidrigt.
Jag förstår dig helt. Kolla bara på mitt land. Vi var ett sekulärt land, där alla hade rättigheter och levde glatt. Sedan knackade islam på våran dörr och allting gick åt helvetet. Gör inte samma misstag som vi gjorde, lär er från våra misstag. Islam är inte en fredlig religion, och kommer eventuellt att ta över Sverige. Jag är såklart tacksam för allt Sverige har gett mig, är på spår att bli advokat just nu. Hade inte vart möjligt utan Sverige. Men som det ser ut just nu så kommer ni bli minoritet i Sverige, och samma islamiska förbannelse som förgiftade Iran kommer att förgifta Sverige. Tror ärligt att bästa draget just nu är att flytta, precis som mina föräldrar gjorde från islam.
 
  • +1
Reactions: appealmaxed
IMG 0224
 
  • +1
Reactions: aleksander
Fair enough if that was your experience with ghetto black Americans. It’s not that they’re inherently that way, it’s just the culture that they were brought up in.

I hope that this doesn’t make you black people as a whole.
best answer to the thread lol

and OP you are Indian, case closed
you genuinely hate EVERYONE NON WHITE or NON INDIAN

it seems like :feelskek: @Primalsplit @SecularIslamist @Christiano @anthony111553
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Primalsplit, Deleted member 51465 and Kamui
Ja men oftast inte iranier. jag stör mig på jobbiga blattar också, tex de som föddes här men ändå har brytning. Eller de som inte kan hålla käften på bussar. Hänger inte med blattar, jag är för ”svensk” för dem.
bros use English please, no one here speaks languages (also people) that wont exist in 20 years :feelskek: :feelskek:
 
  • JFL
Reactions: aleksander and Kamui
bros use English please, no one here speaks languages (also people) that wont exist in 20 years :feelskek: :feelskek:
I was speaking to a Swedish guy, discussing a Swedish matter

I'll use english next time
 
Bigot babble, if i said your family must die because the actions of some random person who is part of your racial group, yall would be the first ones yelling that person does not represent or you or said person actions has nothing to do with you personally. Even worse yall are cowards and weak, instead of just stating your bigot , you try to say bs talk to jusitify hatered for other groups. At least full blown-bigots and supremasist say they hate, they don't try to make excuses, at least people can somewhat respect that.
 

Similar threads

randomop
Discussion .
Replies
7
Views
508
jacobthrows
jacobthrows
heightmaxxing
Replies
9
Views
492
OwenGwyther
OwenGwyther
yandex99
Replies
57
Views
3K
MexicanShortHotGuy
MexicanShortHotGuy
D
2
Replies
64
Views
3K
iam good boy
iam good boy

Users who are viewing this thread

Back
Top