I just wanna be able to speak with girls like a normal guy

D

Deleted member 59278

Globalization and immigration lover
But they are too uncomfortable in my presence.

Neurodivergent + odd looking is quite the combo.

• +1
  • JFL
Reactions: Deleted member 31766, isis_Bleach and Klasik616
Prata om något efterblivet, funkar varje gång.

• +1
Reactions: Deleted member 59278
Prata om något efterblivet, funkar varje gång.
Lättare sagt än gjort. Kan typ inte ens öppna munnen utan att stamma till lite först

Men bra tips, vet att det funkar för många

Lättare sagt än gjort. Kan typ inte ens öppna munnen utan att stamma till lite först

Men bra tips, vet att det funkar för många
Tittar du på porr?

• +1
No girls for your face

• +1
  • JFL
Reactions: Deleted member 31766, isis_Bleach, autistic_tendencies and 1 other person
Ja, men gör inte alla NT's också det?
Jo men det reducerar ner tjejer till sexobjekt i din hjärna, och såvida du inte är extrovert och konstant söker sex så kommer alla interaktioner bli jättekrystade för allt du ser i en tjej är en pocketpussy. Jag slutade kolla på porr när jag insåg det.

• +1
Learn the Tao

• +1
Jo men det reducerar ner tjejer till sexobjekt i din hjärna, och såvida du inte är extrovert och konstant söker sex så kommer alla interaktioner bli jättekrystade för allt du ser i en tjej är en pocketpussy. Jag slutade kolla på porr när jag insåg det.
Makes sense, känner igen det du säger. Enda tjejerna jag kan ha sköna konversationer med är de fula (som jag inte vill ha sex med).
Ska testa detta och hoppas verkligen det funkar, ty.

• +1
Reactions: HarrierDuBois
Makes sense, känner igen det du säger. Enda tjejerna jag kan ha sköna konversationer med är de fula (som jag inte vill ha sex med).
Ska testa detta och hoppas verkligen det funkar, ty.
Ja, tjejer åker antingen ner i pojkfacket där du behandlar dem som män för att dem inte är sexuellt attraktiva eller det omöjligt sexfacket där du ser dem som sexobjekt. Sluta kolla porr asap.

• Love it
Ja, tjejer åker antingen ner i pojkfacket där du behandlar dem som män för att dem inte är sexuellt attraktiva eller det omöjligt sexfacket där du ser dem som sexobjekt. Sluta kolla porr asap.
Behövde denna eye-openern, ty

• +1
Reactions: HarrierDuBois

Users who are viewing this thread

Back