_MVP_
c Laziness is worth more than money
Joe Biden is an old cripple.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Be hateful to meWomen should be enslaved used as cumbuckets for young males in school they should be under our desk sucking every last drop of cum out of our dick while we’re trying out hardest to not moan in pleasure while writing a test.
Like this
View attachment 1883645
Are you swedish?Be hateful to me
YesAre you swedish?
Din lila svenne jävel jag kommer öppna din mammas blonda hor fitta o japp henne o sen kommer jag leka med hennes fina stora tuttar o busta i hennes ansikte förstår du erik Jón ni svenskar är mina hundar
Send a vocaroo where you talk about being cruel
My moms not blondeDin lila svenne jävel jag kommer öppna din mammas blonda hor fitta o japp henne o sen kommer jag leka med hennes fina stora tuttar o busta i hennes ansikte förstår du erik Jón ni svenskar är mina hundar
Jag är en somalie bara så du vet min bror. Fast det är skönt att se en annan svensk människa på den här skit siten
Vilka andra svennar finns det här är det bara du?My moms not blonde
@ArvidGustavsson and @StrangerDanger are also Swedish, but they aren’t blonde I’m purebred swedeVilka andra svennar finns det här är det bara du?
Va händer @ArvidGustavsson @StrangerDanger my swedish niggas. Jag är också svensk(Invandrare) fast det är ok om jag säger att jag är svensk jag röstade på SD.@ArvidGustavsson and @StrangerDanger are also Swedish
Go fucking kysVa händer @ArvidGustavsson @StrangerDanger my swedish niggas. Jag är också svensk(Invandrare) fast det är ok om jag säger att jag är svensk jag röstade på SD.
yoooooGo fucking kys
You are polluting my peoples blood soon sweden will be a bunch of brown headed freakozoids instead of purebred blondesyooooo
What did i even do?
Vi alla är vänner här ta det lungt
Vilken invadrare mobbade digYou are polluting my peoples blood soon sweden will be a bunch of brown headed freakozoids instead of purebred blondes
No short tiny ethnic bullied me fagVilken invadrare mobbade dig
Vare en arab eller en svarting?
Berätta till mig vem som mobbade dig jag vill ge honom en medalj han e kung
Du har problem gubben.No short tiny ethnic bullied me fag
Plus jag är 195 jag hade öppnat dig som en flaska din twinkNo short tiny ethnic bullied me fag