Is france the worst place to be ethnic?

France is super racist and the average man there is a chadlite
Ive heard the average french man looks like ratatouille

they are most probably social dejects and sub5
French feminists are known for doing crazy shit like this. They even go out naked in the streets and flash their breasts in protests sometimes

• +1
Reactions: gymcel64
Ive heard the average french man looks like ratatouille
Ugliest French man

Tristan-Tymen-Elite-Model-Look-2015-France-11-e1448092651622.jpg

• +1
Reactions: Jason Voorhees
French feminists are known for doing crazy shit like this. They even go out naked in the streets and flash their breasts in protests sometimes
the gay pride was so cringe, i felt just pity and massive loneliness

• +1
France is super racist and the average man there is a chadlite
nah chadlite is very rare but a lot of people are softmaxxxed

• Hmm...
Reactions: gymcel64
I know they are honestly retarded. That's why I prefer Swedish ones etc.. northern Europe women are much better.

• +1
nah chadlite is very rare but a lot of people are softmaxxxed
are you in Paris? People where I am are looksminned as he'll. Well it's mostly Arabs anyways.

• +1
Reactions: PARISIEN and Jason Voorhees
Huge immigrant population in Paris, all of these ultra low inhib with criminal records who will openly stab you, fellow ethnics will squat on your property, beat you up, steal your money. French people hate you with every cell of their being, open racism and discrimination well and alive in France
Are you in France right now?

• +1
No one uses that word anymore sadly

• +1
are you in Paris? People where I am are looksminned as he'll. Well it's mostly Arabs anyways.
yes, arabs like too smoke to much, its over for them

• +1
Reactions: Eren and gymcel64
  • +1
Reactions: PARISIEN
ça va à Paris y'a de la haute société un peu, c'est pour ça
la vérité les vrai parisien se sont cassé dans le sud, c'est une ville finito Paris.

et j'en croise des gens riches, ils ont un style de merde et une gueule banal

• +1
Reactions: Eren and gymcel64
the worst place to be ethnic is India. Not because you’re ethnic, but because you’d be living in India.

la vérité les vrai parisien se sont cassé dans le sud, c'est une ville finito Paris.

ah si ils ont l'argent je leur donne pas tort

I lived in France for like a year as a black guy, it was definitely racist but UK is more racist

At least in France they hate blacks and Arabs equally which removes slight tension from you but in UK blacks are definitely the most hated race alone

• +1
Reactions: NORDEN SLAVORUM
Its probably better than the uk because it mostly has arabs instead of curries living there

j'ai quand meme l'impression que paris y'a des batiments et des endroits secrets pour les élites / la haute, je follow des model et ils sont dans paris mais sur leurs stories on dirait un autre pays

J'ai taffé dans le luxe et j'ai été choqué de ce qu'on peut cacher dans ces immeubles haussmaniens

• +1
Reactions: PARISIEN
j'ai quand meme l'impression que paris y'a des batiments et des endroits secrets pour les élites / la haute, je follow des model et ils sont dans paris mais sur leurs stories on dirait un autre pays

J'ai taffé dans le luxe et j'ai été choqué de ce qu'on peut cacher dans ces immeubles haussmaniens
C'est clair que y'a des endroits caché, mais y'a des trucs ils sont accessible enfaite faut pas s'auto éliminé, cad si tu penses que t'es un sales riche et que tous le monde est une merde on te laisse entré la vérité.

apres je suis d'accord les soiré les plus folle/riche sont sur invitation

• +1
Reactions: Eren
No eastern europe 👌❤️