Jason Voorhees
Professor-Forum User of the Year 2024
- OP
Ive heard the average french man looks like ratatouilleFrance is super racist and the average man there is a chadlite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ive heard the average french man looks like ratatouilleFrance is super racist and the average man there is a chadlite
French feminists are known for doing crazy shit like this. They even go out naked in the streets and flash their breasts in protests sometimesthey are most probably social dejects and sub5
Ugliest French manIve heard the average french man looks like ratatouille
the gay pride was so cringe, i felt just pity and massive lonelinessFrench feminists are known for doing crazy shit like this. They even go out naked in the streets and flash their breasts in protests sometimes
nah chadlite is very rare but a lot of people are softmaxxxedFrance is super racist and the average man there is a chadlite
I know they are honestly retarded. That's why I prefer Swedish ones etc.. northern Europe women are much better.French feminists are known for doing crazy shit like this. They even go out naked in the streets and flash their breasts in protests sometimes
are you in Paris? People where I am are looksminned as he'll. Well it's mostly Arabs anyways.nah chadlite is very rare but a lot of people are softmaxxxed
Are you in France right now?Huge immigrant population in Paris, all of these ultra low inhib with criminal records who will openly stab you, fellow ethnics will squat on your property, beat you up, steal your money. French people hate you with every cell of their being, open racism and discrimination well and alive in France
Ive never stepped foot in FranceAre you in France right now?
yes, arabs like too smoke to much, its over for themare you in Paris? People where I am are looksminned as he'll. Well it's mostly Arabs anyways.
ça va à Paris y'a de la haute société un peu, c'est pour çayes, arabs like too smoke to much, its over for them
la vérité les vrai parisien se sont cassé dans le sud, c'est une ville finito Paris.ça va à Paris y'a de la haute société un peu, c'est pour ça
ah si ils ont l'argent je leur donne pas tortla vérité les vrai parisien se sont cassé dans le sud, c'est une ville finito Paris.
et j'en croise des gens riches, ils ont un style de merde et une gueule banal
France is super racist and the average man there is a chadlite
He’s not French
Shut up niggaça va à Paris y'a de la haute société un peu, c'est pour ça
So hes like southern italianHe’s not French
He’s Corsican
Phenotype is pretty french thoSo hes like southern italian
Yea basicallySo hes like southern italian
French are shitskinsYea basically
The only real French are from Alsace @notsocommonthumb
j'ai quand meme l'impression que paris y'a des batiments et des endroits secrets pour les élites / la haute, je follow des model et ils sont dans paris mais sur leurs stories on dirait un autre paysla vérité les vrai parisien se sont cassé dans le sud, c'est une ville finito Paris.
et j'en croise des gens riches, ils ont un style de merde et une gueule banal
C'est clair que y'a des endroits caché, mais y'a des trucs ils sont accessible enfaite faut pas s'auto éliminé, cad si tu penses que t'es un sales riche et que tous le monde est une merde on te laisse entré la vérité.j'ai quand meme l'impression que paris y'a des batiments et des endroits secrets pour les élites / la haute, je follow des model et ils sont dans paris mais sur leurs stories on dirait un autre pays
J'ai taffé dans le luxe et j'ai été choqué de ce qu'on peut cacher dans ces immeubles haussmaniens