life gets better

M

mikeperry271

Diamond
sun shining again
just got off the phone with my surgeon and got the exact date for my bimax finally
feel good

also got the urge to fuck a black girl idek why
time to stroll on tinder again

have anice day fellas

• +1
Reactions: ijustwannaascendlol, R@m@, BeanCelll and 3 others
Hoeveel ga je betalen voor bimax? en hzo ook geen genio

Hoeveel ga je betalen voor bimax? en hzo ook geen genio
niks, verzekerd (alleen eigen risico ofc)
genio is ook verzekerd en kan ook, maar niet nodig volgens de chirurg
ik heb al een projecterende vierkante kin, als die nog meer naar voren wordt gebracht wordt het een 'heksenkin'

• +1
Reactions: kurd
niks, verzekerd (alleen eigen risico ofc)
genio is ook verzekerd en kan ook, maar niet nodig volgens de chirurg
ik heb al een projecterende vierkante kin, als die nog meer naar voren wordt gebracht wordt het een 'heksenkin'
I see, en hoe ben je in aanraking gekomen dat het verzekerd word?

So nothing actually happened.

I see, en hoe ben je in aanraking gekomen dat het verzekerd word?
ik had een tijdje geleden beetje kaakpijn was naar tandarts gegaan. Tandarts had me direct doorverwezen naar de ortho. Ortho vertelde dat ik een kleine open beet had;
1755599899358

een beetje zoals de linkerfoto hier (mijn tanden zijn wel gewoon redelijk recht, alleen de kaken sluiten niet goed aan). Toen heb ik een doorverwijzing gehad naar de kaakchirurg en is alles ingediend bij de zorgverzekering.

ik wilde sws al een bimax voor een betere lower third en was ook bereid om ervoor te betalen. Ik had zelfs giant gemaild, maar ik heb nooit een consult met hem kunnen inplannen. hij reageert nauwelijks.

ik had een tijdje geleden beetje kaakpijn was naar tandarts gegaan. Tandarts had me direct doorverwezen naar de ortho. Ortho vertelde dat ik een kleine open beet had;
View attachment 4034627
een beetje zoals de linkerfoto hier (mijn tanden zijn wel gewoon redelijk recht, alleen de kaken sluiten niet goed aan). Toen heb ik een doorverwijzing gehad naar de kaakchirurg en is alles ingediend bij de zorgverzekering.

ik wilde sws al een bimax voor een betere lower third en was ook bereid om ervoor te betalen. Ik had zelfs giant gemaild, maar ik heb nooit een consult met hem kunnen inplannen. hij reageert nauwelijks.
Oke, maar het ding is. Ik denk dat insurance covered bimax ze alleen maximale gaan doen wat je functioniteitbverbetert dus kdenk dat ze niet op aesthetic gaan focusen zoals ramieri of giant. Drm denk ik dat out of pocket slimmer is

Oke, maar het ding is. Ik denk dat insurance covered bimax ze alleen maximale gaan doen wat je functioniteitbverbetert dus kdenk dat ze niet op aesthetic gaan focusen zoals ramieri of giant. Drm denk ik dat out of pocket slimmer is
ik heb al een consult gehad en de chirurg waar ik bij ga is MKA chirurg maar ook plastisch chirurg.
hij focust zich dus gelukkig wel op esthetiek. Het plan vooralsnog is ook zeker nice.

Something that made your life better.
my life is already good g don't worry
im a successful 20yo millionaire with a college degree in the pocket that will ascend by bimax soon

• Woah
Reactions: romanstock
ik heb al een consult gehad en de chirurg waar ik bij ga is MKA chirurg maar ook plastisch chirurg.
hij focust zich dus gelukkig wel op esthetiek. Het plan vooralsnog is ook zeker nice.
BRO HAAA KHEB OOK MKA CHIRURG? wie is je chirurg dm me het LOL

ik heb net me verwijzing afspraak gedaan en kben verweze naaar mka

BRO HAAA KHEB OOK MKA CHIRURG? wie is je chirurg dm me het LOL

ik heb net me verwijzing afspraak gedaan en kben verweze naaar mka
mka chirurg is gewoon een kaakchirurg bro, het is echter belangrijk dat hij ook expertise heeft op esthetisch gebied
in welke stad werkt jouw chirurg?

• +1
mka chirurg is gewoon een kaakchirurg bro, het is echter belangrijk dat hij ook expertise heeft op esthetisch gebied
Wil niet public zeggen wie me chirurg is. maar k edit snel eruit.

Last edited:
Like me reply als je gelezen ehbt zodat k eruit kan editen

Like me reply als je gelezen ehbt zodat k eruit kan editen
aight heb t gelezen je kan t weghalen.
ik zit niet in die regio, maar je moet gwn een consult nemen en vragen wat de mogelijkheden zijn bro. dat is ook wat ik heb gedaan en toen hebben we samen met de chirurg een 3d planning gemaakt.
meestal hebben de chirurgen echt wel kennis op esthetisch vlak. Je moet gewoon duidelijk maken dat naast het functionele je ook op zoek bent naar een esthetisch goed resultaat.

aight heb t gelezen je kan t weghalen.
ik zit niet in die regio, maar je moet gwn een consult nemen en vragen wat de mogelijkheden zijn bro. dat is ook wat ik heb gedaan en toen hebben we samen met de chirurg een 3d planning gemaakt.
meestal hebben de chirurgen echt wel kennis op esthetisch vlak. Je moet gewoon duidelijk maken dat naast het functionele je ook op zoek bent naar een esthetisch goed resultaat.
Oke snap het, en had je zelf gevraagd voor bimax of zeiden hun het ?

ik heb het voordeel dat de chirurg waar ik bij ga ook een plastisch chirurg is. Hij haalde ook allemaal esthetische dingen aan die ik miste en zo wilde hij bijv ook een lichte downgraft doen zodat mijn facial thirds gelijker worden (ik heb blijkbaar lichte short face syndrome)

Oke snap het, en had je zelf gevraagd voor bimax of zeiden hun het ?
zij kwamen er gelijk mee.
ze kwamen zelfs gelijk met een trimax. de chirurg zei dat we het beste meteen alle 3 dingen konden aanvragen bij de zorgverzekering en later konden kijken in de planning wat precies nodig was.

• +1
zij kwamen er gelijk mee.
ze kwamen zelfs gelijk met een trimax. de chirurg zei dat we het beste meteen alle 3 dingen konden aanvragen bij de zorgverzekering en later konden kijken in de planning wat precies nodig was.
damn hily, wat gaan de movements zijn?

damn hily, wat gaan de movements zijn?
ik weet het niet precies uit mn hoofd. ik heb het ergens in mijn mail staan, vgm iets van 6-7mm boven en iets van 4 mm in de mandible. Ook maxilla enkele millimeters omlaag dus.

ik weet het niet precies uit mn hoofd. ik heb het ergens in mijn mail staan, vgm iets van 6-7mm boven en iets van 4 mm in de mandible. Ook maxilla enkele millimeters omlaag dus.
Ohh dus je krijgt ook een maxilla downgraft. Dus ook een cw rotatie neem
ik aan. Voor een langer madikla

Ohh dus je krijgt ook een maxilla downgraft. Dus ook een cw rotatie neem
ik aan. Voor een langer madikla
ja man precies
omdat ik een lichte sfs heb, zie je maar ongeveer de helft van mijn tanden als ik lach. Door de maxilla iets omlaag te draaien, wordt dat probleem (hopelijk) verholpen.

• +1
ja man precies
omdat ik een lichte sfs heb, zie je maar ongeveer de helft van mijn tanden als ik lach. Door de maxilla iets omlaag te draaien, wordt dat probleem (hopelijk) verholpen.
ik heb ook sfs. Ik heb een deep bite tho,

Btw je moet me leren hoe k zo rijk moet worden zoals joubhai

ja man precies
En hoe sprak je over je sfs naar hem?

ik heb ook sfs. Ik heb een deep bite tho,
ja foktop aan de ene kant, maar aan de andere kant maakt het je wel een ideale kandidaat voor een kaakoperatie en wordt die eventueel vergoed
Btw je moet me leren hoe k zo rijk moet worden zoals joubhai
haha aight
En hoe sprak je over je sfs naar hem?
mijn chirurg kwam ermee
hij begon ineens over facial thirds en hoe mijn lower third te kort was
ik wist het zelf niet eens

• +1
What should I do then? Im poor as fuck WTF do you expect me to do?
get a job and start saving for surgery
ur broke and do nothing about it
what do you expect?? a million dollars to land in ur frontyard???

• +1
get a job and start saving for surgery
ur broke and do nothing about it
what do you expect?? a million dollars to land in ur frontyard???
Im in a third world country they pay shit here

Im in a third world country they pay shit here
u got an internet connection and enough time to rot away on a forum
maybe divide some of ur time to making money online

• +1