My friend got pissed at me for blackpilling him

Lonenely sigma

Lonenely sigma

Future "username-o-plasty" candidate
Joined
Oct 22, 2022
Posts
2,967
Reputation
3,912
I wasn't even trying to offend him, I just wanted to help him. I may be a bit autistic tbh



So, I have this one LTN friend. He is around my lookslevel, but, unlike me, he actually tries with women, or actually with a woman.


He's been simping over this high-MTB for 4 years now, ever since we started the hs.


He was kinda down one day, so I asked him:

"Do you think she knows you like her?"

-probably

"Yes or no?"

-she 100% does, yeah.

"So, why aren't you 2 together then?"

-our relationship is built on something deeper:lul:



Mind you, except for laughing at his jokes, she doesn't give a fuck about him.


So, wanting to help him, I told him:


"Bro she doesn't give a fuck about you, if she wanted you she'd make a move by now"

-nah, she is playing games with me:lul:


Kinda losing my nerves here, I told him:


"Bro she is dreaming of sleeping with a 6'4 chad, she doesn't give a shit about you"


He hasn't talked to me since, and this happened on monday.
 
  • JFL
  • +1
Reactions: MazoNitNit, Orvka381, itsherlossNVM and 15 others
Rule one of fight club
 
  • JFL
  • +1
  • Love it
Reactions: greycel, Orvka381, itsherlossNVM and 10 others
I wasn't even trying to offend him, I just wanted to help him. I may be a bit autistic tbh



So, I have this one LTN friend. He is around my lookslevel, but, unlike me, he actually tries with women, or actually with a woman.


He's been simping over this high-MTB for 4 years now, ever since we started the hs.


He was kinda down one day, so I asked him:

"Do you think she knows you like her?"

-probably

"Yes or no?"

-she 100% does, yeah.

"So, why aren't you 2 together then?"

-our relationship is built on something deeper:lul:



Mind you, except for laughing at his jokes, she doesn't give a fuck about him.


So, wanting to help him, I told him:


"Bro she doesn't give a fuck about you, if she wanted you she'd make a move by now"

-nah, she is playing games with me:lul:


Kinda losing my nerves here, I told him:


"Bro she is dreaming of sleeping with a 6'4 chad, she doesn't give a shit about you"


He hasn't talked to me since, and this happened on monday.
You’re really fucking ugly
 
Rule one of fight club
4114351 You Do Not Talk About Fight Club
 
  • +1
  • JFL
Reactions: itsherlossNVM, 3virtues, Ascend_forever and 1 other person
  • +1
  • JFL
Reactions: itsherlossNVM, 3virtues and JustCallMeKash
Sometimes that feels so true tho
It indeed does, I've been hurt like that a few times myself, but when you see how easy a chad or hell even a HTN gets laid you really question the existance of "character" and "charisma" for the first time in your life
 
  • +1
Reactions: itsherlossNVM, 3virtues, Costcosuperstore and 1 other person
Yea except I thought he was a part of [fight club]
Fair enough you are either a leggit youngster or aspie like most of us here.normies are weird lots of guys say racist and misogynist shit daily but the introduction of light blackpill topics are too much
 
I am watching you grow, albeit at a leisurely pace
 
  • JFL
Reactions: Costcosuperstore and Lonenely sigma

Similar threads

rhinoplasty
Replies
24
Views
283
9cel
9cel
liberiangrimreaper
Replies
18
Views
130
liberiangrimreaper
liberiangrimreaper
Shahnameh
Replies
4
Views
230
human304
human304
Gaygymmaxx
Replies
0
Views
85
Gaygymmaxx
Gaygymmaxx
the BULL
Replies
3
Views
85
the BULL
the BULL

Users who are viewing this thread

Back
Top