AverageMoroccan
Silver
- OP
AlrAll more questions and don't let her recess you
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AlrAll more questions and don't let her recess you
I will rape herrr in gta online of courseHell no
Nahh ur muslim don't say nasty stuff like thatI will rape herrr in gta online of course
Im not muslim niggevNahh ur muslim don't say nasty stuff like that
Ohh I thought so bc of the jihadist in ur nameIm not muslim niggev
wat voor kkr tandarts heb je man, zorg dat je die shit eruit krijgt voor je een recessed maxilla hebt, trouwens woon je in nederland of belgiëSo today I went to the orthodontist for my monthly check up and she placed some shit in my mouth that should get rid of my overbite.
I started wearing braces like 10m ago and elastics 1 month ago and she told me my bite got better and I didn't need those elastics anymore.
I asked her what that bs is that she placed in my mouth and she told me it's to get my upper jaw pushed back instead of pulling my lower jaw forward. I didn't want to ask her too many questions cuz my dad was with me but I'm scared it will recess my maxilla and that bs is permanent too so I can't just take it off like the elastics.
Anyone high Iq on this topic that could help me out with what it is and if it will recess my maxilla?
Thanks in advance
België bro maar mijn ouders zijn geboren in Nederlandwat voor kkr tandarts heb je man, zorg dat je die shit eruit krijgt voor je een recessed maxilla hebt, trouwens woon je in nederland of belgië
Zal ik doenwat voor kkr tandarts heb je man, zorg dat je die shit eruit krijgt voor je een recessed maxilla hebt, trouwens woon je in nederland of belgië
ah ik woon ook in belgië en ik ben ook marokkaan maar ik heb nog nooit een achterlijke tandarts gezien die deze shit doet man, hopelijk krijg je het eruitBelgië bro maar mijn ouders zijn geboren in Nederland
Hopelijk bro kwil niet recessed zijn en hoe oud ben je bro?ah ik woon ook in belgië en ik ben ook marokkaan maar ik heb nog nooit een achterlijke tandarts gezien die deze shit doet man, hopelijk krijg je het eruit
15, kword 16 eind deze maandHopelijk bro kwil niet recessed zijn en hoe oud ben je bro?
Kben 3 maandjes ouders, in welke gemeente/stad woon je?15, kword 16 eind deze maand
I'm still in puberty just got hair on my body and wdym with the last part?It won't recess you if you're past puberty tbh. If correcting 5 mm of overbite reccesses you, it never began in the first place
in menen, kkr marginale stad. jij?Kben 3 maandjes ouders, in welke gemeente/stad woon je?
Kheb er nog nooit van gehoord, kwoon in schelle een kleine gemeente dichtbij Antwerpenin menen, kkr marginale stad. jij?
Ortho can't fix the bite by simply advancing the mandible, only surgery can do that. Your ortho will push uppers back and lowers forward and try to meet in the middle.I'm still in puberty just got hair on my body and wdym with the last part?
Ohh damn I thought elastics also fixed my mandible, should I still wear that bs she gave me or not?Ortho can't fix the bite by simply advancing the mandible, only surgery can do that. Your ortho will push uppers back and lowers forward and try to meet in the middle.
het ligt in west-vlaanderen naast frankrijk, schelle heb ik ook nog nooit van gehoord maar waarschijnlijk is het allesinds veel beter dan de stad waar ik nu woonKheb er nog nooit van gehoord, kwoon in schelle een kleine gemeente dichtbij Antwerpen
Usually won't fix skeletal deficiencies, she probably meant it will move your lower teeth forward. Also depends on your age, the younger you are the more malleable.Ohh damn I thought elastics also fixed my mandible, should I still wear that bs she gave me or not?
Naast frankrijk is wel brutal manhet ligt in west-vlaanderen naast frankrijk, schelle heb ik ook nog nooit van gehoord maar waarschijnlijk is het allesinds veel beter dan de stad waar ik nu woon
She said it made my upper teeth go backwards I hope it doesn't make me too recessedUsually won't fix skeletal deficiencies, she probably meant it will move your lower teeth forward. Also depends on your age, the younger you are the more malleable.
ja kwt, trouwens ben je noord of zuid-marokkaan?Naast frankrijk is wel brutal man
Berber maar heb huis in berkaneja kwt, trouwens ben je noord of zuid-marokkaan?
kwt ni zoveel van "soorten" marokkanen, enigste dat ik weet is dat ik half jbala en half shleuh benBerber maar heb huis in berkane
Cv ik ook ni echt kben van nador en driouchkwt ni zoveel van "soorten" marokkanen, enigste dat ik weet is dat ik half jbala en half shleuh ben
Haha krijg ik heel vaak te horen meeste mensen geloven niet dat ik Marokkaans ben omdat onze soort zo verschillend isdus je bent gwn noord-marokkaan, trouwens je ogen zien er was oost-aziatisch uit wat best wel "anders" is
Your upper lips will sit slightly back than now. That might give the illusion of lesser forward growth than now. Your maxillary growth is likely at the stage where it's starting to fuse, I wouldn't worry much now. Fixing the bite would be a bigger looksmax than not fixing it.She said it made my upper teeth go backwards I hope it doesn't make me too recessed
ja dat is waar, je ogen zien er ook niet slecht uit, ik geloof wel dat je marokkaan bent, marokanen zijn zo verschillend letterlijk ik kreeg ook te horen dat ik "mixed" ben omdat ik er te wit uitzie voor een marokkaan, en mijn broer had vroeger blond haar, daarna wat bruin, ros achtig haar en nu bruin echt raarHaha krijg ik heel vaak te horen meeste mensen geloven niet dat ik Marokkaans ben omdat onze soort zo verschillend is
Ja haha had ik ook maar inplaats van met haarkleur mijn haartype, toen ik nog heel jong was had ik krullen/wavy en men ouders hadden op een dag besloten alles te scheren en sindsdien heb ik chinees stijl haar terwijl mijn broertje gwn krullen heeftja dat is waar, je ogen zien er ook niet slecht uit, ik geloof wel dat je marokkaan bent, marokanen zijn zo verschillend letterlijk ik kreeg ook te horen dat ik "mixed" ben omdat ik er te wit uitzie voor een marokkaan, en mijn broer had vroeger blond haar, daarna wat bruin, ros achtig haar en nu bruin echt raar
If my lips will sit back doesn't it make me look like I have more forward growth?Your upper lips will sit slightly back than now. That might give the illusion of lesser forward growth than now. Your maxillary growth is likely at the stage where it's starting to fuse, I wouldn't worry much now. Fixing the bite would be a bigger looksmax than not fixing it.
brooo je bent echt lucky man, ik had vroeger als klein kind lichtbruin wavy haar, daarna had m'n vader besloten om alles af te scheren en nu heb ik deze subhuman dogshit krullen, letterlijk ik HAAT krullen bro ik zou alles doen om steil haar te krijgen,Ja haha had ik ook maar inplaats van met haarkleur mijn haartype, toen ik nog heel jong was had ik krullen/wavy en men ouders hadden op een dag besloten alles te scheren en sindsdien heb ik chinees stijl haar terwijl mijn broertje gwn krullen heeft
My reply was focusing only on upper jawIf my lips will sit back doesn't it make me look like I have more forward growth?
Broo krullen zijn kapot mooi, je moet gwn ervoor zorge en uitgroeie en dan kan je je minder goeie punten van je gezicht verbergen en dames vinden het ook mooier.brooo je bent echt lucky man, ik had vroeger als klein kind lichtbruin wavy haar, daarna had m'n vader besloten om alles af te scheren en nu heb ik deze subhuman dogshit krullen, letterlijk ik HAAT krullen bro ik zou alles doen om steil haar te krijgen,
bij mijn broer gebeurde juist het omgekeerde hij had vroeger als kind blonde krullen, daarna licht bruin/rosse krullen, en nu heeft hij bruin wavy haar, hij heeft zoveel geluk
Ohh okayMy reply was focusing only on upper jaw
ja maar die van mij zijn kapot lelijk, ik heb een mix van 3a/2c haar, heb lik meer dan 80€ besteed aan haarproducten,Broo krullen zijn kapot mooi, je moet gwn ervoor zorge en uitgroeie en dan kan je je minder goeie punten van je gezicht verbergen en dames vinden het ook mooier.
Kmag binnenkort van mijn ouders een perm doen als mijn haar wat uitgroeit
Ik gebruik texture powder en pomade maar lukt niet echt want ik heb ook veel volume maar het probleem bij mij is, ik moet elke dag mijn haar wassen want anders gaat die veel te oily zijn. Kheb bijna lett tegenovergestelde van jouw, zeer groot voorhoofd,straight ahh hair maar ik heb wel volumeja maar die van mij zijn kapot lelijk, ik heb een mix van 3a/2c haar, heb lik meer dan 80€ besteed aan haarproducten,
ik heb te veel volume en het neemt te veel tijd om mijn haar te fixen in de ochtend, en omdat ik een klein voorhoofd heb en ik teveel volume heb lijkt het alsof ik een helm op mijn hoofd draag, ik heb ook een dry scalp sinds dat ik 11 was en ik heb letterlijk bijna ALLES geprobeerd maar niks heeft gewerkt, een keratine treatment zie ik ook niet zitten want het zal toch weggaan en het is duur.
als je graag textured haar wil door een perm raad ik best aan om een golvende perm te doen (2b,2c) niet te krullend, dat lijkt me de beste optie
of je kan producten kopen voor straight haar (zoals texture powder) om meer texture te krijgen in je haar.
3a/2c hair is lett beste haartype ooitja maar die van mij zijn kapot lelijk, ik heb een mix van 3a/2c haar, heb lik meer dan 80€ besteed aan haarproducten,
ik heb te veel volume en het neemt te veel tijd om mijn haar te fixen in de ochtend, en omdat ik een klein voorhoofd heb en ik teveel volume heb lijkt het alsof ik een helm op mijn hoofd draag, ik heb ook een dry scalp sinds dat ik 11 was en ik heb letterlijk bijna ALLES geprobeerd maar niks heeft gewerkt, een keratine treatment zie ik ook niet zitten want het zal toch weggaan en het is duur.
als je graag textured haar wil door een perm raad ik best aan om een golvende perm te doen (2b,2c) niet te krullend, dat lijkt me de beste optie
of je kan producten kopen voor straight haar (zoals texture powder) om meer texture te krijgen in je haar.
Wil je ruilen van haar??ja maar die van mij zijn kapot lelijk, ik heb een mix van 3a/2c haar, heb lik meer dan 80€ besteed aan haarproducten,
ik vind 1c/2a beste haartype3a/2c hair is lett beste haartype ooit
met veel plezier broWil je ruilen van haar??
Thx voor de tips mangebruik een clarifying shampoo voor oily scalp, het is effectief en zo kan je minder in de week je haar wassen, elke dag je haar wassen kan je haar uitdrogen, trouwens na het gebruiken van shampoo is het best om een conditioner te gebruiken. straight hair met volume is eigenlijk best wel goed, je kan dan doen wat je wil, en probeer eens een flow middlepart zo bedek je een beetje van je voorhoofd maar niet helemaal
2A tot 2C is perfectik vind 1c/2a beste haartype
ja dat is waar hangt ook af van de dikte van de haar2A tot 2C is perfect