Nice tits are just as rare as good-looking males

X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Posts
1,994
Reputation
3,033
Whenever you go outside you'll always see some good-looking males but it's rare.
Well.. some big titties is also rare to find.

You know that sexual impulse you get after you see a healthy bodyfat girl with big af boobs? High E but she still skinny you know? Damn.
My brain receives a small shock whenever that happens.. girls probably feel the same when they see a good-looking male.

These girls are extremely rare and I am not talking about nice asses (because most of them are just fat). I am talking about the high E perfect fat distribution skinny girls.
Holy fucking shit I wanna stuff my head in those titties. But that's the right of Chad. Fml
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
i feel the same tbh
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
i feel the same tbh

I want titties so bad. I grabbed the titties of my oneitis but that was assaulting her.. I WANNA HAVE LEGAL TITTIES REEEE:feelsree::feelsree:
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
I want titties so bad. I grabbed the titties of my oneitis but that was assaulting her.. I WANNA HAVE LEGAL TITTIES REEEE:feelsree::feelsree:
fucking lol you will suck my dick
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401
You know that sexual impulse you get after you see a healthy bodyfat girl with big af boobs? High E but she still skinny you know? Damn.
My brain receives a small shock whenever that happens.. girls probably feel the same when they see a good-looking male.

These girls are extremely rare and I am not talking about nice asses (because most of them are just fat). I am talking about the high E perfect fat distribution skinny girls.

I personally don't want a western cow and it's udders.

Smug
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6401

Similar threads

D
Replies
26
Views
325
yeeyeeslayer
yeeyeeslayer
K
Replies
19
Views
280
chawaje
C
MoggerGaston
Replies
10
Views
227
Debetro
Debetro
Whatever
Replies
2
Views
78
RichardSpencel
RichardSpencel

Users who are viewing this thread

Back
Top