Rate and give me advice pls

ahahhaahah vroeger kreeg ik dat heel vaak te horen maar nu niet meer
Je ziet sws wel beter uit dan gemiddelde nederlander man, maar niet marokkaans als ik eerlijk ben

• +1
Reactions: AverageMoroccan
Pretty good base man simple softmaxx could make u look a decent amount better if you mainly focus on a debloat new haircut and fixing your eyebrows imo
thx bro but idk about the haircut bc it hides my enormous forehead

Je ziet sws wel beter uit dan gemiddelde nederlander man, maar niet marokkaans als ik eerlijk ben
ja bro meeste mensen denken niet dat ik marokkaans ben maar kga binnenkort perm doen waardoor ik er wel wat meer marokkaans er ga uitzien

• +1
Reactions: gangiewangie
thx bro but idk about the haircut bc it hides my enormous forehead
Wouldn’t even be bad to get a longer one
It’s tt asf but I’d recommend a mod cut for you I think it’d just fit your face shape better

• +1
Wouldn’t even be bad to get a longer one
It’s tt asf but I’d recommend a mod cut for you I think it’d just fit your face shape better
alr I will grow my hair out and stop getting fades

• +1
Reactions: z0mbie
ja bro meeste mensen denken niet dat ik marokkaans ben maar kga binnenkort perm doen waardoor ik er wel wat meer marokkaans er ga uitzien
Ja ziet er meestal goed uit, maar moet je wel goeie research doen man. Had er een keertje eentje gezet want heb super recht haar en ik moest buzzen voor 6 maanden omdat ie zo niet fraai was. Dus sws goeie haircare en alles kopen man

• +1
Ja ziet er meestal goed uit, maar moet je wel goeie research doen man. Had er een keertje eentje gezet want heb super recht haar en ik moest buzzen voor 6 maanden omdat ie zo niet fraai was. Dus sws goeie haircare en alles kopen man
isg bro, wat voor perm had je gezet en wat is je afkomst?

• +1
isg bro, wat voor perm had je gezet en wat is je afkomst?
Van die ************* chap, paarse krultangen en roze aan de zijkant, maar die gast had al wavy hair dus bij hem pakte t goed uit bij mij niet zo en ik ben wit man, ik ging meer voor die wavy soort haar want die kan je makkelijker stijlen maar ik weet niet wat voor textuur jou haar is. Lijkt beetje recht net zoals die van mij

• +1
Van die ************* chap, paarse krultangen en roze aan de zijkant, maar die gast had al wavy hair dus bij hem pakte t goed uit bij mij niet zo en ik ben wit man, ik ging meer voor die wavy soort haar want die kan je makkelijker stijlen maar ik weet niet wat voor textuur jou haar is. Lijkt beetje recht net zoals die van mij
D.illon l.âtham is die censor

• +1
gwn hollander toch?

• +1
mtn

• +1
mid mtn, lose your baby fat that will help a lot, shave your pube stache and grow out your hair

• +1
mid mtn, lose your baby fat that will help a lot, shave your pube stache and grow out your hair
Idk about the stache though I will probably look way too feminine without it

I like how you didn't give up since 1st time you posted your face W it's never over

• +1
I like how you didn't give up since 1st time you posted your face W it's never over
Ohh I remember you your the guy that gave me solid advice on my previous thread, what would you rate me rn though?

Ohh I remember you your the guy that gave me solid advice on my previous thread, what would you rate me rn though?
Idk but you're 16 you're growing at like 17-18 you will look way better maximize you puberty if you want to but idk how it works and if it realy works

• +1
Idk but you're 16 you're growing at like 17-18 you will look way better maximize you puberty if you want to but idk how it works and if it realy works
Alr will do and yeah I'm a late bloomer so I'll probably grow more

• +1
Reactions: Askeladd93270
first subhuman i've encountered since joining
it's so unbelievably over
also u kinda look like the ugly striking face filter on tt
:feelswhy:
You have 22 posts and joined yesterday your not even worth my time...

Title

16y,178cm and 55kg

First 5 pics we're just taken,6th about 3 months ago and the last 2 about 3 weeks ago
Learn to take fucking pictures and then ask for a rating, there is literally a guide pinned in ratings sections.

• Hmm...
  • +1
Dan moet je straattaal spreken, trainingspak dragen en om de vijfde minuut vertellen dat je aan Thaiboksen doet.

• +1

Attachments

• 1000006693.jpg
    1000006693.jpg
    319.2 KB · Views: 0
  • 1000006692.jpg
    1000006692.jpg
    396.5 KB · Views: 0
  • 1000006695.jpg
    1000006695.jpg
    232.5 KB · Views: 0
  • 1000006694.jpg
    1000006694.jpg
    317.2 KB · Views: 0
Dan moet je straattaal spreken, trainingspak dragen en om de vijfde minuut vertellen dat je aan Thaiboksen doet.
Hahah bro je hebt me laten lachen

• JFL
Reactions: Gengar
Tis gwn door mijn ogen en haar
Ja, komt door die twee eigenschappen. Meeste Marokkanen hebben krullend haar en weinig hebben steil haar, en al hebben ze steil haar, dan hebben ze meestal grotere ogen. Maar zulke kleinere ogen als die van jou vinden vrouwen wel aantrekkelijker dan grotere ogen.

• +1
Ja, komt door die twee eigenschappen. Meeste Marokkanen hebben krullend haar en weinig hebben steil haar, en al hebben ze steil haar, dan hebben ze meestal grotere ogen. Maar zulke kleinere ogen als die van jou vinden vrouwen wel aantrekkelijker dan grotere ogen.
this is dutch correct me if im wrong?

• +1
Reactions: Gengar and AverageMoroccan
Thx bro kga binnenkort wavy perm zette en ookal heb ik aantrekkelijke ogen heb ik nog nooit een relatie gehad met een meisje, ze kijken niet eens naar mij

• So Sad
Reactions: Gengar