gangiewangie
Gold
Je ziet sws wel beter uit dan gemiddelde nederlander man, maar niet marokkaans als ik eerlijk benahahhaahah vroeger kreeg ik dat heel vaak te horen maar nu niet meer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Je ziet sws wel beter uit dan gemiddelde nederlander man, maar niet marokkaans als ik eerlijk benahahhaahah vroeger kreeg ik dat heel vaak te horen maar nu niet meer
thx bro but idk about the haircut bc it hides my enormous foreheadPretty good base man simple softmaxx could make u look a decent amount better if you mainly focus on a debloat new haircut and fixing your eyebrows imo
ja bro meeste mensen denken niet dat ik marokkaans ben maar kga binnenkort perm doen waardoor ik er wel wat meer marokkaans er ga uitzienJe ziet sws wel beter uit dan gemiddelde nederlander man, maar niet marokkaans als ik eerlijk ben
Wouldn’t even be bad to get a longer onethx bro but idk about the haircut bc it hides my enormous forehead
yeah my jaw area is kinda lackingbulk now you are low mtn facially, a lot room to improve tbh
alr I will grow my hair out and stop getting fadesWouldn’t even be bad to get a longer one
It’s tt asf but I’d recommend a mod cut for you I think it’d just fit your face shape better
so just softmaxxes? my height ain't too bad with shoes on I'm like 181-182cmPubertymaxxing heightmaxxing massatermaxxing leanmaxxing
Yesso just softmaxxes?
Ja ziet er meestal goed uit, maar moet je wel goeie research doen man. Had er een keertje eentje gezet want heb super recht haar en ik moest buzzen voor 6 maanden omdat ie zo niet fraai was. Dus sws goeie haircare en alles kopen manja bro meeste mensen denken niet dat ik marokkaans ben maar kga binnenkort perm doen waardoor ik er wel wat meer marokkaans er ga uitzien
isg bro, wat voor perm had je gezet en wat is je afkomst?Ja ziet er meestal goed uit, maar moet je wel goeie research doen man. Had er een keertje eentje gezet want heb super recht haar en ik moest buzzen voor 6 maanden omdat ie zo niet fraai was. Dus sws goeie haircare en alles kopen man
Van die ************* chap, paarse krultangen en roze aan de zijkant, maar die gast had al wavy hair dus bij hem pakte t goed uit bij mij niet zo en ik ben wit man, ik ging meer voor die wavy soort haar want die kan je makkelijker stijlen maar ik weet niet wat voor textuur jou haar is. Lijkt beetje recht net zoals die van mijisg bro, wat voor perm had je gezet en wat is je afkomst?
D.illon l.âtham is die censorVan die ************* chap, paarse krultangen en roze aan de zijkant, maar die gast had al wavy hair dus bij hem pakte t goed uit bij mij niet zo en ik ben wit man, ik ging meer voor die wavy soort haar want die kan je makkelijker stijlen maar ik weet niet wat voor textuur jou haar is. Lijkt beetje recht net zoals die van mij
ja kwil ook zo'n perm zette, kheb 1b haar met veel volume dus khoop dat het gaat goedkomenD.illon l.âtham is die censor
kind of. Btw can you rate me?yeah my jaw area is kinda lacking
gwn hollander toch?Van die ************* chap, paarse krultangen en roze aan de zijkant, maar die gast had al wavy hair dus bij hem pakte t goed uit bij mij niet zo en ik ben wit man, ik ging meer voor die wavy soort haar want die kan je makkelijker stijlen maar ik weet niet wat voor textuur jou haar is. Lijkt beetje recht net zoals die van mij
Ja, wel exht piepklein deel aziatiach daar heb ik ook deze superrechte haar vangwn hollander toch?
Love you bhai
nice manJa, wel exht piepklein deel aziatiach daar heb ik ook deze superrechte haar van
Alr I will do thatmid mtn, lose your baby fat that will help a lot, shave your pube stache and grow out your hair
Idk about the stache though I will probably look way too feminine without itmid mtn, lose your baby fat that will help a lot, shave your pube stache and grow out your hair
Ohh I remember you your the guy that gave me solid advice on my previous thread, what would you rate me rn though?I like how you didn't give up since 1st time you posted your face W it's never over
Idk but you're 16 you're growing at like 17-18 you will look way better maximize you puberty if you want to but idk how it works and if it realy worksOhh I remember you your the guy that gave me solid advice on my previous thread, what would you rate me rn though?
Alr will do and yeah I'm a late bloomer so I'll probably grow moreIdk but you're 16 you're growing at like 17-18 you will look way better maximize you puberty if you want to but idk how it works and if it realy works
You have 22 posts and joined yesterday your not even worth my time...first subhuman i've encountered since joining
it's so unbelievably over
also u kinda look like the ugly striking face filter on tt
Learn to take fucking pictures and then ask for a rating, there is literally a guide pinned in ratings sections.Title
16y,178cm and 55kg
First 5 pics we're just taken,6th about 3 months ago and the last 2 about 3 weeks ago
na you wouldnt, its better to have nothing then that trust meIdk about the stache though I will probably look way too feminine without it
Alr I will shave rnna you wouldnt, its better to have nothing then that trust me
lmkAlr I will shave rn
Ja, je lijkt eerder hapa.Meeste mensen vinden dat ik er idd niet marokkaans uit zie maar eerder wasian ofz
Dan moet je straattaal spreken, trainingspak dragen en om de vijfde minuut vertellen dat je aan Thaiboksen doet.ja bro meeste mensen denken niet dat ik marokkaans ben maar kga binnenkort perm doen waardoor ik er wel wat meer marokkaans er ga uitzien
1st pic before shaving and the rest after
Hahah bro je hebt me laten lachenDan moet je straattaal spreken, trainingspak dragen en om de vijfde minuut vertellen dat je aan Thaiboksen doet.
Tis gwn door mijn ogen en haarJa, je lijkt eerder hapa.
Ja, komt door die twee eigenschappen. Meeste Marokkanen hebben krullend haar en weinig hebben steil haar, en al hebben ze steil haar, dan hebben ze meestal grotere ogen. Maar zulke kleinere ogen als die van jou vinden vrouwen wel aantrekkelijker dan grotere ogen.Tis gwn door mijn ogen en haar
you look much better1st pic before shaving and the rest after
this is dutch correct me if im wrong?Ja, komt door die twee eigenschappen. Meeste Marokkanen hebben krullend haar en weinig hebben steil haar, en al hebben ze steil haar, dan hebben ze meestal grotere ogen. Maar zulke kleinere ogen als die van jou vinden vrouwen wel aantrekkelijker dan grotere ogen.
Thx bro kga binnenkort wavy perm zette en ookal heb ik aantrekkelijke ogen heb ik nog nooit een relatie gehad met een meisje, ze kijken niet eens naar mijJa, komt door die twee eigenschappen. Meeste Marokkanen hebben krullend haar en weinig hebben steil haar, en al hebben ze steil haar, dan hebben ze meestal grotere ogen. Maar zulke kleinere ogen als die van jou vinden vrouwen wel aantrekkelijker dan grotere ogen.
Yeah it isthis is dutch correct me if im wrong?