Suppliers in sweden????

mandelkubb

mandelkubb

Iron
Anyone got reliable test suppliers inside of sweden? Got one from my friend but shit turned out to be from a pharma in russia. Not trying to get my shit taken in the customs

make sure your supplier conceals it the package

ik one that has a production lab in sweden idk if they have storage there tho

Swisha mig 10k så kommer du definitivt få ett paket me steroider

Lita på mig

• +1
Reactions: fallen.angel
Swisha mig 10k så kommer du definitivt få ett paket me steroider

Lita på mig
Lovar att om du kör upp en penna 2 dm i röven så får du galen bonemass trust

• JFL
Reactions: PharmaPhaggot
Å fan de e min kusin haha

Du har aldrig fått östrogenkrash eller för de e ja jävligt rädd för
Nej, nqtursligt gör man ba 50-100mg typ, du får inte östrogenkrash om du it e efterbliven

Nej, nqtursligt gör man ba 50-100mg typ, du får inte östrogenkrash om du it e efterbliven
Aha men då så. Ja funderar på att köra 500mg/veckan i typ 15 veckor me ai o hcg. Behöver man ens nåt mer förutom nolvadex efter

• +1
Aha men då så. Ja funderar på att köra 500mg/veckan i typ 15 veckor me ai o hcg. Behöver man ens nåt mer förutom nolvadex efter
Asså du behöver antingen ru58841 om due under 18 och dutasterid om due under

Asså du behöver antingen ru58841 om due under 18 och dutasterid om due under
Va e ru58841? Dut e väl för att förhindra att håret faller av

• +1

orelaterad fråga men nu när idenex och exo torskat vart fan ska man få tag på sin reta, tror du det är lungt att köra från kina eller kommer tullen börja gnälla

• +1
orelaterad fråga men nu när idenex och exo torskat vart fan ska man få tag på sin reta, tror du det är lungt att köra från kina eller kommer tullen börja gnälla
Osäker

• +1
Reactions: correction
aight tack endå, förresten är det ens värt att köra med posten känns osäkert som fan just nu, har du lyckats få hem utan problem på senaste?

• +1
aight tack endå, förresten är det ens värt att köra med posten känns osäkert som fan just nu, har du lyckats få hem utan problem på senaste?
Aa men har körr inom eu

• +1
bro hur mycket payar du för reta, köp från QSC eller nått payade 220$ för 200mg reta skickas på typ en vecka från deras eu warehouse

bro hur mycket payar du för reta, köp från QSC eller nått payade 220$ för 200mg reta skickas på typ en vecka från deras eu warehouse
payade 1100 för 4mg från idenex, dumt som fan jag vet, har aldrig vågat på mig att köra utomlands men tror det är dags nu, kan jag kontakta dig någonstans har lite frågor

har båda torskat?

payade 1100 för 4mg från idenex, dumt som fan jag vet, har aldrig vågat på mig att köra utomlands men tror det är dags nu, kan jag kontakta dig någonstans har lite frågor
dma mig här om det går vet it har nytt konto

kommer inte hända bror tyvärr

får flytta till usa eller något

• +1
Reactions: MouthBreathingFreak
från vad jag har hört så är det runt 20 shoppar som drivits av samma snubbe som blev tagen i thailand
är det mupparna som drivit peptidshopparna? dom va ju större än flugsvamp vid ett tilfälle?

shii fråga här bara annars
har du spreadsheet till qsc du kan länka, och har du någonsin fått nått paket taget och isåfall vad blev det för påföljd

har du spreadsheet till qsc du kan länka, och har du någonsin fått nått paket taget och isåfall vad blev det för påföljd
Screenshot 2026 03 16 at 183259

Här är deras senaste dem har börja sälja slut på lite grejer. Det tog typ lite mer än en vecka, hur smidigt som helst. Köpte BAC, mt2 och reta. Inte testat nått av de än dock.

View attachment 4775796

Här är deras senaste dem har börja sälja slut på lite grejer. Det tog typ lite mer än en vecka, hur smidigt som helst. Köpte BAC, mt2 och reta. Inte testat nått av de än dock.
hur kontaktar jag dem om jag vill placera en order

• +1