mandelkubb
Iron
Anyone got reliable test suppliers inside of sweden? Got one from my friend but shit turned out to be from a pharma in russia. Not trying to get my shit taken in the customs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bror mer svenskar på forumet behövsSwisha mig 10k så kommer du definitivt få ett paket me steroider
Lita på mig
Köper du peptider inuti Sverige
How do i even make sure of thatmake sure your supplier conceals it the package
Lovar att om du kör upp en penna 2 dm i röven så får du galen bonemass trustSwisha mig 10k så kommer du definitivt få ett paket me steroider
Lita på mig
Really? U wanna gatekeep?ik one that has a production lab in sweden idk if they have storage there tho
Känner du h4rtbrkr ellerSwisha mig 10k så kommer du definitivt få ett paket me steroider
Lita på mig
AaKänner du h4rtbrkr eller
Han nämnde att due kunnig om cycles o så
Asså a ganska iafHan nämnde att due kunnig om cycles o så
Haru nånsin pinnat?Asså a ganska iaf
Ja, men cruisar bara nu på lite testHaru nånsin pinnat?
250mg typJa, men cruisar bara nu på lite test
Aromatiserar en del så kör 200250mg typ
Du har aldrig fått östrogenkrash eller för de e ja jävligt rädd förAromatiserar en del så kör 200
Nej, nqtursligt gör man ba 50-100mg typ, du får inte östrogenkrash om du it e efterblivenDu har aldrig fått östrogenkrash eller för de e ja jävligt rädd för
Aha men då så. Ja funderar på att köra 500mg/veckan i typ 15 veckor me ai o hcg. Behöver man ens nåt mer förutom nolvadex efterNej, nqtursligt gör man ba 50-100mg typ, du får inte östrogenkrash om du it e efterbliven
Asså du behöver antingen ru58841 om due under 18 och dutasterid om due underAha men då så. Ja funderar på att köra 500mg/veckan i typ 15 veckor me ai o hcg. Behöver man ens nåt mer förutom nolvadex efter
Va e ru58841? Dut e väl för att förhindra att håret faller avAsså du behöver antingen ru58841 om due under 18 och dutasterid om due under
O ja jag e 17Asså du behöver antingen ru58841 om due under 18 och dutasterid om due under
Skitmånga svennar här va snackar du omBror mer svenskar på forumet behövs
Ja, och huden från att fördämrasVa e ru58841? Dut e väl för att förhindra att håret faller av
Juste man får väl helevtes acne annarsJa, och huden från att fördämras
Helvetes*Ja, och huden från att fördämras
Ja, inte bara det man kan få rynkor annars ocksåJuste man får väl helevtes acne annars
O de motverkar ru58841 eller?Ja, inte bara det man kan få rynkor annars också
JaO de motverkar ru58841 eller?
Osäkerorelaterad fråga men nu när idenex och exo torskat vart fan ska man få tag på sin reta, tror du det är lungt att köra från kina eller kommer tullen börja gnälla
aight tack endå, förresten är det ens värt att köra med posten känns osäkert som fan just nu, har du lyckats få hem utan problem på senaste?Osäker
Aa men har körr inom euaight tack endå, förresten är det ens värt att köra med posten känns osäkert som fan just nu, har du lyckats få hem utan problem på senaste?
tror typ att det är dags för eu för mig också, svenska marknaden är cookedAa men har körr inom eu
bro hur mycket payar du för reta, köp från QSC eller nått payade 220$ för 200mg reta skickas på typ en vecka från deras eu warehouseorelaterad fråga men nu när idenex och exo torskat vart fan ska man få tag på sin reta, tror du det är lungt att köra från kina eller kommer tullen börja gnälla
payade 1100 för 4mg från idenex, dumt som fan jag vet, har aldrig vågat på mig att köra utomlands men tror det är dags nu, kan jag kontakta dig någonstans har lite frågorbro hur mycket payar du för reta, köp från QSC eller nått payade 220$ för 200mg reta skickas på typ en vecka från deras eu warehouse
har båda torskat?orelaterad fråga men nu när idenex och exo torskat vart fan ska man få tag på sin reta, tror du det är lungt att köra från kina eller kommer tullen börja gnälla
dma mig här om det går vet it har nytt kontopayade 1100 för 4mg från idenex, dumt som fan jag vet, har aldrig vågat på mig att köra utomlands men tror det är dags nu, kan jag kontakta dig någonstans har lite frågor
från vad jag har hört så är det runt 20 shoppar som drivits av samma snubbe som blev tagen i thailandhar båda torskat?
funkar intedma mig här om det går vet it har nytt konto
är det mupparna som drivit peptidshopparna? dom va ju större än flugsvamp vid ett tilfälle?från vad jag har hört så är det runt 20 shoppar som drivits av samma snubbe som blev tagen i thailand
shii fråga här bara annarsfunkar inte
har du spreadsheet till qsc du kan länka, och har du någonsin fått nått paket taget och isåfall vad blev det för påföljdshii fråga här bara annars
har du spreadsheet till qsc du kan länka, och har du någonsin fått nått paket taget och isåfall vad blev det för påföljd
hur kontaktar jag dem om jag vill placera en orderView attachment 4775796
Här är deras senaste dem har börja sälja slut på lite grejer. Det tog typ lite mer än en vecka, hur smidigt som helst. Köpte BAC, mt2 och reta. Inte testat nått av de än dock.
@qsctgchannel på telegram, sen finns all information där hur du görhur kontaktar jag dem om jag vill placera en order