Deleted member 14077
Kraken
Din dotter suger min kuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Din dotter suger min kuk
min vän jag har dåliga nyheter.
...being nocturnal is ideal
i went over 10 months literally without seeing the daylight
daytime and mornings especially make me feel like shit
Mirin id meet you but im to bloatedim going back for two weeks in augusti
bloats meMirin id meet you but im to bloated
Banta asapMirin id meet you but im to bloated
Det ar mucker viktigt me bra somn
ja jamanDet ar mucker viktigt me bra somn
reminder den enda formen av ligg du får är när du våldtar 13 åringarReminder @itisogre mamma blev knullad av mig i 3 dagar keep ugh reacting me din svenska cuck
Jag läste detta i en iranisk kiosks gubbes dialektDet ar mucker viktigt me bra somn
Reminder jag moggar dig hårt posta ditt ansike dms din subhumanreminder den enda formen av ligg du får är när du våldtar 13 åringar
comar inte ihogdoes prata mean talk
du moggar inte skitReminder jag moggar dig hårt posta ditt ansike dms din subhuman
du moggar inte skit
Subhuman cope ja har normie ansike plus jag är 194 jag tar din mamma och roterar hennedu moggar inte skit
du har somali aniskte, aka 2 psl maxSubhuman cope ja har normie ansike plus jag är 194 jag tar din mamma och roterar henne
du har somali aniskte, aka 2 psl max
sluta veva boys
du har somali aniskte, aka 2 psl max
Reminder jag moggar dig hårt posta ditt ansike dms din subhuman
titta du pa chanal 6?Det ar mucker viktigt me bra somn
den har 112 aina som är bland det bästa vi hartitta du pa chanal 6?
its my favourite frat it har seinfield, family guy och simpsons och alla shows are englenska.
Ja meneerdoes prata mean talk
Its not my cause for the bloatBanta asap
VA FAN SAR DU TIL MEJ DU GÄVLE FITA?disgusting fucking language
muh svenska jit är dür där jaäerlsdskd sapiini gö kjill yoursjelf
Estoniandisgusting fucking language
muh svenska jit är dür där jaäerlsdskd sapiini gö kjill yoursjelf
@delusionalretard @lutte funny how?titta du pa chanal 6?
its my favourite frat it har seinfield, family guy och simpsons och alla shows are englenska.
@delusionalretard funny how?also i think maybe the percentage ratios of ppl living in cities to ppl livin in villages/small towns/countryside is more widely distributed than other countries. thats just a guess tbh.
cuz ppl who live in the city look like a completely different species to countryside ppl.
i cant remember if i made a thread about this but last week i went to this pub miles away in the countryside and literally everyone there looked like an actor and everyone there was noticeably taller and wider than the ppl you'd see in the cities and there was an asian there who had great forward growth and was 6 foot tall which is literally 1 in a million i just couldnt stop staring at everyone.
so ye sweden probably has a ton of good lookin ppl but then a ton of utter subhumans because of this distribution.
Seinfeld@delusionalretard @lutte funny how?
Rural people ugly@delusionalretard funny how?
alla shows are englenska
En tysk på lookism tillbringade ett år ute i skogen och tyckte att folk inte var så vackra men ville hänga sig som 178 cm manslingRural people ugly
DÖÖÖÖRural people ugly
Engelska
doda dinhjelf NU!!Engelska
va fanPepsi Max
Nordmenn elsker Pepsi Maxva fan
min syster också, drick cola med riktigt socker i ställetNordmenn elsker Pepsi Max
@@20Nobragger01
@@Danish_Retard
@@ArvidGustavsson
@@lutte
@@N1c
@@itisogre
@@StrangerDanger
@@shiitake
@@Romeo1111
@@Daw
@@Latebloomer10
@@Nisse