lutte
💤
jag är inte rätt person att besvara den fråganwhat do swedes think of greta thunberg? do they like her or hate her?
bryr mig inte om sån skit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jag är inte rätt person att besvara den fråganwhat do swedes think of greta thunberg? do they like her or hate her?
Swedes love when she fartwhat do swedes think of greta thunberg? do they like her or hate her?
fairs gjag är inte rätt person att besvara den frågan
bryr mig inte om sån skit
@BBC_EMPIRE_RULER @itisogre @lutte funny how?what do swedes think of greta thunberg? do they like her or hate her?
Most swedes want to open her amazing ecological mint smelling jb pussy@BBC_EMPIRE_RULER @itisogre @lutte funny how?
Asså deras föräldrar brukar tvinga dem eller tror dem den är bra@BBC_EMPIRE_RULER @StrangerDanger @Daw @delusionalretard
ni som går på gymnasiet vad säger folk i er ålder om vaccinen? antar att de allra flesta kommer att ta det eller redan har, pressar de er i skolan med?
@BBC_EMPIRE_RULER @StrangerDanger @Daw @delusionalretard
ni som går på gymnasiet vad säger folk i er ålder om vaccinen? antar att de allra flesta kommer att ta det eller redan har, pressar de er i skolan med?
det är blandat, vissa har fått den medan andra inte bryr sigsrs fråga
små grodorna små grodorna
@FastBananaCEO har lärt dig ser jagskrattar du florar du
Asså deras föräldrar brukar tvinga dem eller tror dem den är bra
hur många i procent ungefär?det är blandat, vissa har fått den medan andra inte bryr sig
jag har inte bokat tid för jag känner inget behov
Är arbetslös@BBC_EMPIRE_RULER @StrangerDanger @Daw @delusionalretard
idkhur många i procent ungefär?
Är arbetslös
Men det är typ hälften hälften: Vissa bryr sig inte öht och dem andra har tagit det, men det är ingen stor sak.
någon som har börjat tappa håret än?Men det är typ hälften hälften: Vissa bryr sig inte öht och dem andra har tagit det, men det är ingen stor sak.
Föräldrarna är på en lite ''för dem äldre''
Ta vaccinet Ahmed eller så röstar vi på SD@BBC_EMPIRE_RULER @StrangerDanger @Daw @delusionalretard
förstår inte
hvad är det du inte fattarförstår inte
förklara
det längst upp, hade för mig att norska var mer begripligthvad är det du inte fattar
What's this?
breda ut sin själ för public servicedet längst upp, hade för mig att norska var mer begripligt
vad i helvete betyder t.ex "brette ut sjela si for rikskringkastingen her"
pupperWhat's this?
fan va sexigt att hon brev si puppbreda ut sin själ för public service
What?pupper
hva?What?
"Dåkser"
Basically nrk lager en serie om nettkulturer, dark web, og sånne ting, litt rare ordvalg i alle tekstene der tbh, veldig uprofesjonelt språkbruk av nrk også så ikke rart at reporteren viste seg å være ei hore midt på nattendet längst upp, hade för mig att norska var mer begripligt
vad i helvete betyder t.ex "brette ut sjela si for rikskringkastingen her"
awww, kom igen!! jag lovar att jag är en av dom bra!!!(no immigrants allowed)