Danish_Smartass
Bronze
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varfor min bror? Jeg vil ha svensk fru med stor gött och pattarNästan att jag slutar följa dig nu
Vart tänker du skaffa det? Har ej hört att det finns såna operationer i Sverige, inte för estetiska skäl iallafalldet är over for me, bimax och genio när jag fyller 17, sen kan jag slay varje stacy
Är 16 och behöver bimax + genio snarast. Min överkäke är hyfsat normal men har överbett och milt recessed underkäke. Letar efter bäst operationer och kirurger i Europa.prata svenska här
hur gamla är ni och varför är ni på forumet
Svenskar är inte blackpilledVart tänker du skaffa det? Har ej hört att det finns såna operationer i Sverige, inte för estetiska skäl iallafall
Var isåfall? Vill helst inte åka till USA då det e långt bort så inom Europa helst, typ Tyskland, UK, Schweiz osvSvenskar är inte blackpilled
Om du vill ha blackpilled kirurg så behöver du åka utomlands
Italien, Schweiz, ÖsterikkeVar isåfall? Vill helst inte åka till USA då det e långt bort så inom Europa helst, typ Tyskland, UK, Schweiz osv
Okej, har sett flera kända som Sailer, Raffaini, Safi osv men det är så jäkla blandade åsikter. Vissa säger att dom är fantastiska, andra att don photoshopar sina resultat. Och andra att det bar gick helt åt helvete.Italien, Schweiz, Österikke
Gå på reddit och sök up en bimax kirurg
@anticel hade Bimax med Safi i ZurichOkej, har sett flera kända som Sailer, Raffaini, Safi osv men det är så jäkla blandade åsikter. Vissa säger att dom är fantastiska, andra att don photoshopar sina resultat. Och andra att det bar gick helt åt helvete.
Jasså, men han har dock inte publicerat några riktiga bilder. Har sett jättemånga reviews på reddit om hur Safi är en butcher o klumpar till der o förstör nerver o skit.@anticel hade Bimax med Safi i Zurich
Han är skit blackpilled
Och muslimerhatar negrar
i spanien troligenVart tänker du skaffa det? Har ej hört att det finns såna operationer i Sverige, inte för estetiska skäl iallafall
Okej, kommer inte det kosta typ 300-500k?i spanien troligen
Tur man e 189snopp
193 mogsTur man e 189
ja men mina föräldrar har pengarOkej, kommer inte det kosta typ 300-500k?
#metoomåste vara troll, hur hittar man ens .org som 13 åring hahah
Göttja men mina föräldrar har pengar
han blev gripen för sexmissbrukorb är från new zealand
ahaha så trodde jag också men de e fake, han var senast sett i 2019 i florida west palmhan blev gripen för sexmissbruk
visa migahaha så trodde jag också men de e fake, han var senast sett i 2019 i florida west palm
I pms, det e private archivesvisa mig
pm me nigguhI pms, det e private archives
Jag heter homo Peter is homoprata svenska här
16, ville bara bli lite längre muahahahahaha. och nu kolla vart jag är nuprata svenska här
usch, jag hatar dom skicka dom bort från vårt land!!!! men jag kan inte snacka, jag är nån halv colombian, marockan jävel muahahahasomalians
13.... bror det är inte över, sov bra och gå i basketball!! trust trust13 och här för att heightmaxxa
det här också. läser igenom MTN till HTN säger att dom är sub5, när jag säger till dom, att dom ser ut bra. Nån fitta jävel kommer in säger dom är LTN, sen dom mår skitt och kommer bara fucka upp deras mood mer så det gör det till en endless loop att till sist kmr dom ropemaxx16 och mer för o läsa igenom/lära, själv då?
De ba söka looksmax så kommer de upp, sluta tro de e nåt hemligtmåste vara troll, hur hittar man ens .org som 13 åring hahah
ja men du inser detta forum är bättre för äldre folk, du e 13 och du e brain washed och fed med dom här blackpill videos, bror det bästa det du kan göra och vad du måste göra är att bara kolla hur du kan blir längre på ett bra sätt, ta ingen droger, pills eller något sånt, för du e fortfarande i puberty lil broDe ba söka looksmax så kommer de upp, sluta tro de e nåt hemligt
@sportsmoggerusch, jag hatar dom skicka dom bort från vårt land!!!! men jag kan inte snacka, jag är nån halv colombian, marockan jävel muahahaha
sluta rasismusch, jag hatar dom skicka dom bort från vårt land!!!! men jag kan inte snacka, jag är nån halv colombian, marockan jävel muahahaha
håll käften arabisk jävel, jag köpte din mamma från marrakech sexturismusch, jag hatar dom skicka dom bort från vårt land!!!! men jag kan inte snacka, jag är nån halv colombian, marockan jävel muahahaha
hallå....håll käften arabisk jävel, jag köpte din mamma från marrakech sexturism
Du förolämpar inte oss somalier, vi är på topphallå....
det där va inte snällt
khaniis a tahay
haa, waan ku jeclahaykhaniis a tahay
Audhubillah warya waryahaa, waan ku jeclahay
Vi alla är på toppDu förolämpar inte oss somalier, vi är på topp
How religious is SwedenDu heter inte något som börjar på F?
tbh the muslims are 100x more religieous than the christians, there are barely any christians anymoreHow religious is Sweden