Take different places have different beauty standards pill (Larsanova)

alienmaxxer

alienmaxxer

Millie 💕
Joined
Dec 28, 2021
Posts
3,702
Reputation
6,013
@Biggdink isnt a spic


@Biggdink claims to be a NT White pretty boy chad living in Canada, but after further investigation his IP address location tracks to the xinjiang province in china…
View attachment 1691885

We talked in the pms he’s indeed a wasp prettyboy with red undertones


This is the pic he sent me
43937179 67EF 4F2A BC14 9F00207AE67E
 
oldcelloser

oldcelloser

androcentrism and male brotherhood
Joined
Mar 24, 2021
Posts
3,216
Reputation
2,230
Running bumble experiment on @larsanova69 to see how much he mogs me … started yesterday evening but my man barely got any matches (I ran out of swipes)

Opened my laptop this morning and no new matches (few new likes tho) :hnghn:

This low tier Becky didn’t even reply wtf View attachment 1691183
Pics used View attachment 1691186

Do Canadian girls just prefer subhumans ?? View attachment 1691188
Thoughts ?
canadian girls prefer non narcy non photoshopped and chad-filtered-to hell (but recessed IRL) boyos, like @Lars it seems like :forcedsmile:
 
Last edited:
P

Pakicel

Zephir
Joined
Aug 8, 2020
Posts
6,095
Reputation
5,941
You’re ugly as sin kiddo.

You’re a 4.5 psl dead average normie that copes with the halo from flash pictures.
Contradicting yourself? But yeah I agree. Lars is a HTN but tbh you don't need to be a chad to do well online. It's not just him. I have noticed that this site overrates a lot in general.
 
Wallenberg

Wallenberg

Zephir
Joined
Jan 9, 2021
Posts
16,337
Reputation
23,341
just be ugly pill strikes again
 
DoctorLooksmax

DoctorLooksmax

Zephir
Joined
Jul 17, 2019
Posts
6,127
Reputation
8,818
you just used his worst pics tbh
 
AscendingHero

AscendingHero

Dont go thru life not knowing the rules of the gam
Joined
Mar 7, 2021
Posts
11,014
Reputation
15,399
@Biggdink isnt a spic


@Biggdink claims to be a NT White pretty boy chad living in Canada, but after further investigation his IP address location tracks to the xinjiang province in china…
View attachment 1691885
Caged EXTREMELY FUCKING HARD irl holy shit lmao
1656045300015
1656045307008



JFL
1656045322570
 
isis_Bleach

isis_Bleach

I’m a coom pig who needs to coom big
Joined
Oct 15, 2020
Posts
8,415
Reputation
8,807
Amnesia

Amnesia

Legend
Joined
Mar 28, 2019
Posts
11,563
Reputation
62,892
Yes everytime I try medium ugly ogres they get 100s of likes/matches. Take canadapill

But also pretty boys like cox get great results

Account has been up for 15-16 hours I think and 12 likes 8 matches

This guy matched with every girl tho so idk … View attachment 1691210
who is this guy anyway
 

Similar threads

thecel
Replies
30
Views
2K
OverSinceBirth
OverSinceBirth
Deleted member 13779
Replies
22
Views
4K
Assyrian_Warrior
Assyrian_Warrior
Extra Chromosome
Replies
69
Views
1K
sandcelmuttcel
sandcelmuttcel

Users who are viewing this thread

Top