THERES SO MANY GREYS RECENTLY

• JFL
Reactions: Deleted member 91099 and Zagro
Jup, woon tussen groningen en friesland in :forcedsmile: dus veel ltn boeren die ik mog :feelsez: waar kom jij vandaan?
We hebben een moderator die in Friesland woont. Ikzelf woon in Rotterdam. Ben je hier ooit geweest? Ikzelf ben nooit in het noorden van het land geweest. Wellicht moet ik eens een keertje komen kijken, en bruut worden gemogged door Friese übermenschen.

• +1
Reactions: Deleted member 91099, dranja and Zagro
  • +1
  • Love it
Reactions: Deleted member 91099, Mighty_One and Zagro
GrayLivesMatter!
"I CAN'T POST!" exclaimed angry protesters after the banning of Grey Floyd — a greycel tormented for the color of his name until he was ultimately banned.
1750327687826

• JFL
Reactions: Deleted member 91099, Futura, Gengar’s Ghost and 1 other person
Gengar just give the greys house coordinates i will deploy my Pajeet Hypersonic missiles

Attachments

• Screenshot 2025-06-19 153827.png
    Screenshot 2025-06-19 153827.png
    152.4 KB · Views: 0
  • Screen Recording 2025-06-19 145715.mp4
    3.7 MB
  • Love it
Reactions: Gengar’s Ghost
Please save me from this toetsweek shit bro :feelscry:
Zeg ik zweer scholen zijn nog open? Amk wat is dit voor dictatuur? :feelswah:

• +1
  • Woah
  • +1
Reactions: Deleted member 91099 and dranja
We hebben een moderator die in Friesland woont. Ikzelf woon in Rotterdam. Ben je hier ooit geweest? Ikzelf ben nooit in het noorden van het land geweest. Wellicht moet ik eens een keertje komen kijken, en bruut worden gemogged door Friese übermenschen.
sommige Friesen hebben echt chad genen. welke moderator komt uit friesland?
ben wel eens in rotterdam geweest een goeie vriend van me woont daar ook nu.

• Woah
  • +1
Reactions: Thugmaxxer360 and Gengar’s Ghost
  • So Sad
  • +1
Reactions: Thugmaxxer360, Gengar’s Ghost and Zagro
Zeg ik zweer scholen zijn nog open? Amk wat is dit voor dictatuur? :feelswah:
Ja deze kut school systeem, nog een maandje om te gaan dan ben ik vrij :kys:

• +1
Reactions: Deleted member 91099, Gengar’s Ghost and dranja
So I have 10mg of cjc 1295 no dac and 10mg of ipamorelin, its my first ever cycle of any form. How much should I take of each for bonemass and height
this is the shit im talking about dude

• +1
Reactions: Deleted member 91099
ja ik ook. zit je nog op middelbaar of al beroeps onderwijs

• +1
die laatste toetsweek nog even doen en dan klaar :feelswhy:
Ik heb geen een molecule geleerd daardoor ga ik ook zakken van niveau :feelswah:

• +1
ja ik ook. zit je nog op middelbaar of al beroeps onderwijs
Middelbare en het is tot nu al zo kut, wordt ook steeds moeilijker

• +1
ohh ja klopt middelbaar is gewoon kut, welke klas zit je nu?

• +1
Reactions: Thugmaxxer360 and Zagro
sommige Friesen hebben echt chad genen. welke moderator komt uit friesland?
ben wel eens in rotterdam geweest een goeie vriend van me woont daar ook nu.
Orc komt uit Friesland. En nice! Had niet verwacht dat je in Rotterdam bent geweest. Wat vond je van de stad? Waar in Rotterdam bevond je je?

• +1
Reactions: Deleted member 91099 and dranja
Jeetje. Ik dacht begin juni was begin van de zomervakantie. Had ik het eventjes mis

• +1
@Gengar als ik ooit een probleepje heb kan ik je pingen toch als nedermoggers onder elkaar :feelshah:

• +1
  • Love it
Ben je nog een middelbare scholier? Dang. Ik ben al sinds 2014 geen middelbare scholier meer. Ik begon in 2008 met de brugklas.

• +1
@Gengar als ik ooit een probleepje heb kan ik je pingen toch als nedermoggers onder elkaar :feelshah:
Sowieso! (Ik ben eigenlijk een poephuid maar volgens mijn passport ben ik Nederlands :ogre:).

• +1
Reactions: Deleted member 91099, Zagro and dranja
Orc komt uit Friesland. En nice! Had niet verwacht dat je in Rotterdam bent geweest. Wat vond je van de stad? Waar in Rotterdam bevond je je?
is echt al een tijdje geleden toen ik nog jong was dat ik er echt ben geweest maar herinner me alleen de markthal nog

• +1
  • Woah
Reactions: Thugmaxxer360, Zagro and Gengar’s Ghost
  • JFL
  • +1
Hey can you guys stop speaking spanish please? No espanolll

• +1
is echt al een tijdje geleden toen ik nog jong was dat ik er echt ben geweest maar herinner me alleen de markthal nog
Markthal ben ik vaak geweest, ja. Hoe oud ben je nu?

• +1
  • +1
  • Woah
Ben je nog een middelbare scholier? Dang. Ik ben al sinds 2014 geen middelbare scholier meer. Ik begon in 2008 met de brugklas.
man begon met de brugklas toen ik borstvoeding kreeg

• JFL
  • +1
  • +1
  • JFL
  • +1
  • Woah
most of these new greys just spam post until 500 so they can't be greycistly discriminated against then go inactive. fucking scum:feelsree:

• +1
16 en word nog 17 dit jaar
Geniet van je tienerjaren, het zijn de beste en meest zorgeloze jaren van je leven. Neem het aan van een .org opa.

• +1
  • Love it
In 2008 was ik geeneens een sperm, hoe was het toen? Ben nog in de tweede klas @dranja dus heb nog een aantal jaren te gaan.

• +1
  • JFL
Reactions: Deleted member 91099, dranja and Gengar’s Ghost
most of these new greys just spam post until 500 so they can't be greycistly discriminated against then go inactive. fucking scum:feelsree:
@Gengar BAN ANYONE WHO DOES THIS:hnghn::woke:

• +1
  • JFL
Reactions: Deleted member 91099, Gengar’s Ghost and Zagro
Mijn familie is hier naartoe geëmigreerd sinds de jaren 70. :ogre:
ahh ja toen waren er wel meer zwarte mensen die hier heen gingen emigreren vgm

• Woah
  • +1
In 2008 was ik geeneens een sperm, hoe was het toen? Ben nog in de tweede klas @dranja dus heb nog een aantal jaren te gaan.
Jemig de pemig. Zit je nog in de tweede? Ik dacht dat je al rond je 18e was.

• +1
  • Woah
grey guard will have option to block people under 1:1 rep ratio.

• +1
Reactions: Deleted member 91099, Zagro and acm
Kan best. Vanuit Suriname, toch? Mijn familie komt uit Zuid Azië.

• +1
Geniet van je tienerjaren, het zijn de beste en meest zorgeloze jaren van je leven. Neem het aan van een .org opa.
ik weet het ben geen grote bpiller
ik geniet van mn leven en vind mensen die hun hele leven aan org verwijden echt grote retards (behalve mensen die hun leven er aan verwijden met 135K posts ) :forcedsmile:

• JFL
  • +1
In mijn tijd hadden we nog negerzoenen. Nu heet het wat anders want racisme. Vroeger hadden we ook Zwarte Piet en nu is het anders want racisme. Vroeger was het veel beter. Geen linkse sociale kanker, want ze willen altijd dat jij als hen denkt, zo niet, dan krijg je de koude schouder van ze. Walgelijk. Vroeger kon je zeggen wat je wilde en niemand trok er wat van aan. Dankzij globalisatie zijn we de mist in gegaan.

• +1
ja zwom wel lekker door de baarmoederhals, ik doe nu 5 jaar havo en begin volgend jaar heren kapper salonmanager dus ga mensen hairmaxxen :feelsez:

• JFL
  • +1
ik weet het ben geen grote bpiller
ik geniet van mn leven en vind mensen die hun hele leven aan org verwijden echt grote retards (behalve mensen die hun leven er aan verwijden met 135K posts ) :forcedsmile:
Ik heb al mijn leven geleid toen ik op deze forum terecht kwam. Ik heb geen werklijke behoefte meer aan sociaal contact. Op jouw leeftijd en die van Zagro zat ik niet eens op forums, en was ik aan het chillebillen elke dag met mijn maatjes. Goede oude tijden.

• +1
  • JFL
In mijn tijd hadden we nog negerzoenen. Nu heet het wat anders want racisme. Vroeger hadden we ook Zwarte Piet en nu is het anders want racisme. Vroeger was het veel beter. Geen linkse sociale kanker, want ze willen altijd dat jij als hen denkt, zo niet, dan krijg je de koude schouder van ze. Walgelijk. Vroeger kon je zeggen wat je wilde en niemand trok er wat van aan. Dankzij globalisatie zijn we de mist in gegaan.
iedereen noemt het hier nog steeds negerzoenen hier bij ons maar dat komt omdat veel mensen hier pro nederlands zijn en niet houden van alles behalve volbloedjes :hnghn:

• +1
  • JFL
ja zwom wel lekker door de baarmoederhals, ik doe nu 5 jaar havo en begin volgend jaar heren kapper salonmanager dus ga mensen hairmaxxen :feelsez:
Ga je expres niet-blanke untermenschen een verpest kapsel geven?

• JFL
  • +1
  • +1
iedereen noemt het hier nog steeds negerzoenen hier bij ons maar dat komt omdat veel mensen hier pro nederlands zijn en niet houden van alles behalve volbloedjes :hnghn:
We hebben meer Friezen in Nederland nodig, als ik het zo hoor. Gebaseerd.

• +1
LIKE LITERALLY EVERYONE IS A GREY WITH THEIR SHITTY FRAUDED EYE AS THEIR PFP WE NEED TO STOP THIS
View attachment 3842094
JFL wth ts but ibr you say the forum is dead (ik u want the old forum back but it not coming that time over) than you say the tiktokcels are killing the forum honestly I am new gen also I won't finger waggle, ts dumb asf cause they are keep the forum active make shi posts

people aren't coming on org for lookmaxxing we come here for shi posts

• +1
Reactions: Zagro
  • +1