Gengar’s Ghost
sub3 sub-admin
Staff
GrayLivesMatter!Just kill them all bro do something please
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GrayLivesMatter!Just kill them all bro do something please
We hebben een moderator die in Friesland woont. Ikzelf woon in Rotterdam. Ben je hier ooit geweest? Ikzelf ben nooit in het noorden van het land geweest. Wellicht moet ik eens een keertje komen kijken, en bruut worden gemogged door Friese übermenschen.Jup, woon tussen groningen en friesland indus veel ltn boeren die ik mog
waar kom jij vandaan?
No saaaar this forum needs you.No saaaar please don’t ban me, I need this forum
Please save me from this toetsweek shit broAmkat @Zagro.
"I CAN'T POST!" exclaimed angry protesters after the banning of Grey Floyd — a greycel tormented for the color of his name until he was ultimately banned.GrayLivesMatter!
Zeg ik zweer scholen zijn nog open? Amk wat is dit voor dictatuur?Please save me from this toetsweek shit bro![]()
I lol'd."I CAN'T POST!" exclaimed angry protesters after the banning of Grey Floyd — a greycel tormented for the color of his name until he was ultimately banned.
View attachment 3842120
Saar, we must do the needful.Gengar just give the greys house coordinates i will deploy my Pajeet Hypersonic missiles
sommige Friesen hebben echt chad genen. welke moderator komt uit friesland?We hebben een moderator die in Friesland woont. Ikzelf woon in Rotterdam. Ben je hier ooit geweest? Ikzelf ben nooit in het noorden van het land geweest. Wellicht moet ik eens een keertje komen kijken, en bruut worden gemogged door Friese übermenschen.
die laatste toetsweek nog even doen en dan klaarPlease save me from this toetsweek shit bro![]()
Ja deze kut school systeem, nog een maandje om te gaan dan ben ik vrijZeg ik zweer scholen zijn nog open? Amk wat is dit voor dictatuur?![]()
this is the shit im talking about dudeSo I have 10mg of cjc 1295 no dac and 10mg of ipamorelin, its my first ever cycle of any form. How much should I take of each for bonemass and height
ja ik ook. zit je nog op middelbaar of al beroeps onderwijsJa deze kut school systeem, nog een maandje om te gaan dan ben ik vrij![]()
Ik heb geen een molecule geleerd daardoor ga ik ook zakken van niveaudie laatste toetsweek nog even doen en dan klaar![]()
Middelbare en het is tot nu al zo kut, wordt ook steeds moeilijkerja ik ook. zit je nog op middelbaar of al beroeps onderwijs
ohh ja klopt middelbaar is gewoon kut, welke klas zit je nu?Middelbare en het is tot nu al zo kut, wordt ook steeds moeilijker
Orc komt uit Friesland. En nice! Had niet verwacht dat je in Rotterdam bent geweest. Wat vond je van de stad? Waar in Rotterdam bevond je je?sommige Friesen hebben echt chad genen. welke moderator komt uit friesland?
ben wel eens in rotterdam geweest een goeie vriend van me woont daar ook nu.
Jeetje. Ik dacht begin juni was begin van de zomervakantie. Had ik het eventjes misJa deze kut school systeem, nog een maandje om te gaan dan ben ik vrij![]()
Ben je nog een middelbare scholier? Dang. Ik ben al sinds 2014 geen middelbare scholier meer. Ik begon in 2008 met de brugklas.Middelbare en het is tot nu al zo kut, wordt ook steeds moeilijker
Sowieso! (Ik ben eigenlijk een poephuid maar volgens mijn passport ben ik Nederlands@Gengar als ik ooit een probleepje heb kan ik je pingen toch als nedermoggers onder elkaar![]()
is echt al een tijdje geleden toen ik nog jong was dat ik er echt ben geweest maar herinner me alleen de markthal nogOrc komt uit Friesland. En nice! Had niet verwacht dat je in Rotterdam bent geweest. Wat vond je van de stad? Waar in Rotterdam bevond je je?
gelukzoekersSowieso! (Ik ben eigenlijk een poephuid maar volgens mijn passport ben ik Nederlands).
Markthal ben ik vaak geweest, ja. Hoe oud ben je nu?is echt al een tijdje geleden toen ik nog jong was dat ik er echt ben geweest maar herinner me alleen de markthal nog
Mijn familie is hier naartoe geëmigreerd sinds de jaren 70.gelukzoekers![]()
man begon met de brugklas toen ik borstvoeding kreegBen je nog een middelbare scholier? Dang. Ik ben al sinds 2014 geen middelbare scholier meer. Ik begon in 2008 met de brugklas.
¿Què?Hey can you guys stop speaking spanish please? No espanolll
Ik ben inderdaad een oudcel.man begon met de brugklas toen ik borstvoeding kreeg
16 en word nog 17 dit jaarMarkthal ben ik vaak geweest, ja. Hoe oud ben je nu?
Geniet van je tienerjaren, het zijn de beste en meest zorgeloze jaren van je leven. Neem het aan van een .org opa.16 en word nog 17 dit jaar
In 2008 was ik geeneens een sperm, hoe was het toen? Ben nog in de tweede klas @dranja dus heb nog een aantal jaren te gaan.Ben je nog een middelbare scholier? Dang. Ik ben al sinds 2014 geen middelbare scholier meer. Ik begon in 2008 met de brugklas.
feliz navidad¿Què?
@Gengar BAN ANYONE WHO DOES THISmost of these new greys just spam post until 500 so they can't be greycistly discriminated against then go inactive. fucking scum![]()
ahh ja toen waren er wel meer zwarte mensen die hier heen gingen emigreren vgmMijn familie is hier naartoe geëmigreerd sinds de jaren 70.![]()
Jemig de pemig. Zit je nog in de tweede? Ik dacht dat je al rond je 18e was.In 2008 was ik geeneens een sperm, hoe was het toen? Ben nog in de tweede klas @dranja dus heb nog een aantal jaren te gaan.
grey guard will have option to block people under 1:1 rep ratio.most of these new greys just spam post until 500 so they can't be greycistly discriminated against then go inactive. fucking scum![]()
Kan best. Vanuit Suriname, toch? Mijn familie komt uit Zuid Azië.ahh ja toen waren er wel meer zwarte mensen die hier heen gingen emigreren vgm
ik weet het ben geen grote bpillerGeniet van je tienerjaren, het zijn de beste en meest zorgeloze jaren van je leven. Neem het aan van een .org opa.
In 2008 was ik geeneens een sperm, hoe was het toen? Ben nog in de tweede klas @dranja dus heb nog een aantal jaren te gaan.
In mijn tijd hadden we nog negerzoenen. Nu heet het wat anders want racisme. Vroeger hadden we ook Zwarte Piet en nu is het anders want racisme. Vroeger was het veel beter. Geen linkse sociale kanker, want ze willen altijd dat jij als hen denkt, zo niet, dan krijg je de koude schouder van ze. Walgelijk. Vroeger kon je zeggen wat je wilde en niemand trok er wat van aan. Dankzij globalisatie zijn we de mist in gegaan.ahh ja toen waren er wel meer zwarte mensen die hier heen gingen emigreren vgm
ja zwom wel lekker door de baarmoederhals, ik doe nu 5 jaar havo en begin volgend jaar heren kapper salonmanager dus ga mensen hairmaxxenIn 2008 was ik geeneens een sperm, hoe was het toen? Ben nog in de tweede klas @dranja dus heb nog een aantal jaren te gaan.
Ik heb al mijn leven geleid toen ik op deze forum terecht kwam. Ik heb geen werklijke behoefte meer aan sociaal contact. Op jouw leeftijd en die van Zagro zat ik niet eens op forums, en was ik aan het chillebillen elke dag met mijn maatjes. Goede oude tijden.ik weet het ben geen grote bpiller
ik geniet van mn leven en vind mensen die hun hele leven aan org verwijden echt grote retards (behalve mensen die hun leven er aan verwijden met 135K posts )![]()
iedereen noemt het hier nog steeds negerzoenen hier bij ons maar dat komt omdat veel mensen hier pro nederlands zijn en niet houden van alles behalve volbloedjesIn mijn tijd hadden we nog negerzoenen. Nu heet het wat anders want racisme. Vroeger hadden we ook Zwarte Piet en nu is het anders want racisme. Vroeger was het veel beter. Geen linkse sociale kanker, want ze willen altijd dat jij als hen denkt, zo niet, dan krijg je de koude schouder van ze. Walgelijk. Vroeger kon je zeggen wat je wilde en niemand trok er wat van aan. Dankzij globalisatie zijn we de mist in gegaan.
Ga je expres niet-blanke untermenschen een verpest kapsel geven?ja zwom wel lekker door de baarmoederhals, ik doe nu 5 jaar havo en begin volgend jaar heren kapper salonmanager dus ga mensen hairmaxxen![]()
ja suriname omdat het afhankelijk werd toch?Kan best. Vanuit Suriname, toch? Mijn familie komt uit Zuid Azië.
We hebben meer Friezen in Nederland nodig, als ik het zo hoor. Gebaseerd.iedereen noemt het hier nog steeds negerzoenen hier bij ons maar dat komt omdat veel mensen hier pro nederlands zijn en niet houden van alles behalve volbloedjes![]()
JFL wth ts but ibr you say the forum is dead (ik u want the old forum back but it not coming that time over) than you say the tiktokcels are killing the forum honestly I am new gen also I won't finger waggle, ts dumb asf cause they are keep the forum active make shi postsLIKE LITERALLY EVERYONE IS A GREY WITH THEIR SHITTY FRAUDED EYE AS THEIR PFP WE NEED TO STOP THIS
View attachment 3842094
Geen idee, volgens mij wel.ja suriname omdat het afhankelijk werd toch?