Üremeyin lan orospu çocukları

googlegemini

googlegemini

Iron
Joined
Jun 6, 2026
Posts
32
Reputation
123
Neymiş efendim tr nüfusu azalıyormuş
Neymiş efendim genç nüfus azalıyormuş

Lan allahını siktiğimin piçleri
İşe girmeye çalışıyoruz her yer dolu
Sınava giriyoruz 5 milyon kişi giriyor
Bu yüzden sistem boktanlaşıyor
Eğer diğer ülkeler gibi az nüfuslu olsaydık hem eğitim sistemimiz daha kaliteli olurdu hemde en siktiri boktan işe girmek için bile götümüzü yırtmak zorunda kalmazdık iş verenler götümüzü yalardı

Bu forumda ilerde evlenipte 2 3 çocuk yapan olursa onun ben ta anasını sikim
 
  • JFL
  • +1
Reactions: yigittsaint, Naughty America, veneficus and 7 others
10 çocuk yapacam sana inat
 
  • JFL
Reactions: OversallSülo
bu öfke ne git çimene dokun orospu çocuğu ayrıca o iş de öyle işlemiyor erdoğan seni ananın amına kadar zekamoggluyordur sik kadar beyninle analiz yapma
 
bu öfke ne git çimene dokun orospu çocuğu ayrıca o iş de öyle işlemiyor erdoğan seni ananın amına kadar zekamoggluyordur sik kadar beyninle analiz yapma
O 5tlye aldığın hesabıda
Senide
Ananıda
Üst üste koyar sikerim
 
  • JFL
Reactions: yigittsaint, Naughty America, Serialsuicide and 2 others
O 5tlye aldığın hesabıda
Senide
Ananıda
Üst üste koyar sikerim
hesap benim ayrıca 170 shitskin subhuman fakir kürdün tekisin tek başıma değil seni tüm aileni döve döve öldürebileceğimi sen de biliyorsun burada ilgi açlığını gidermek için yapamayacağın şeyleri söyleme
 
  • JFL
Reactions: Naughty America, Gordon Freeman, OversallSülo and 2 others
tek başıma değil seni tüm aileni döve döve öldürebileceğimi sen de biliyorsun
 
  • JFL
Reactions: Naughty America, Gordon Freeman, Serialsuicide and 3 others
Bizim berber abiye dedim kafede is buldu sende berberine sor cevresi genistir
 
  • +1
Reactions: Naughty America
Neymiş efendim tr nüfusu azalıyormuş
Neymiş efendim genç nüfus azalıyormuş

Lan allahını siktiğimin piçleri
İşe girmeye çalışıyoruz her yer dolu
Sınava giriyoruz 5 milyon kişi giriyor
Bu yüzden sistem boktanlaşıyor
Eğer diğer ülkeler gibi az nüfuslu olsaydık hem eğitim sistemimiz daha kaliteli olurdu hemde en siktiri boktan işe girmek için bile götümüzü yırtmak zorunda kalmazdık iş verenler götümüzü yalardı

Bu forumda ilerde evlenipte 2 3 çocuk yapan olursa onun ben ta anasını sikim
isci acigini multeciler kapatti türkler degil erken yasta ulkende seni birsey bagli tutmadan yurtdisina kacmak lazim ben unide direk wat yapicam iyi bir bolum fln tuttwrmazsam abdye gittgimde donmem zaten
 

Similar threads

pashanimair
Replies
5
Views
217
iwishiwastaller
iwishiwastaller
Aven
Replies
1
Views
94
Aven
Aven
atess
Replies
4
Views
109
szenn
szenn
Futanari
Replies
0
Views
105
Futanari
Futanari
Aven
Replies
5
Views
132
Futanari
Futanari

Users who are viewing this thread

  • muharremsiken
  • Iranidnordid
Back
Top