googlegemini
Iron
- Joined
- Jun 6, 2026
- Posts
- 34
- Reputation
- 128
Neymiş efendim tr nüfusu azalıyormuş
Neymiş efendim genç nüfus azalıyormuş
Lan allahını siktiğimin piçleri
İşe girmeye çalışıyoruz her yer dolu
Sınava giriyoruz 5 milyon kişi giriyor
Bu yüzden sistem boktanlaşıyor
Eğer diğer ülkeler gibi az nüfuslu olsaydık hem eğitim sistemimiz daha kaliteli olurdu hemde en siktiri boktan işe girmek için bile götümüzü yırtmak zorunda kalmazdık iş verenler götümüzü yalardı
Bu forumda ilerde evlenipte 2 3 çocuk yapan olursa onun ben ta anasını sikim
Neymiş efendim genç nüfus azalıyormuş
Lan allahını siktiğimin piçleri
İşe girmeye çalışıyoruz her yer dolu
Sınava giriyoruz 5 milyon kişi giriyor
Bu yüzden sistem boktanlaşıyor
Eğer diğer ülkeler gibi az nüfuslu olsaydık hem eğitim sistemimiz daha kaliteli olurdu hemde en siktiri boktan işe girmek için bile götümüzü yırtmak zorunda kalmazdık iş verenler götümüzü yalardı
Bu forumda ilerde evlenipte 2 3 çocuk yapan olursa onun ben ta anasını sikim