What are the bad parts of my face, and how do I improve on them? Please no sugar-coating, 16M.

dinaricadmixture

dinaricadmixture

Iron
Joined
Aug 22, 2022
Posts
7
Reputation
1
I'm 16, 0.6 inches off 6'0 and I'm struggling everyday to have a positive image of myself, even though I've improved my jawline tremendously from before with mewing, I feel as if my face is unsaveable due to my eyes. I'm a loser pretty much apart from the trips to the gym, soccer pitch with friends, etc. How can someone get Hunter Eyes?
 

Attachments

  • 8d03a01ef494044ec6539911b8d8bfae.png
    8d03a01ef494044ec6539911b8d8bfae.png
    289.8 KB · Views: 0
  • d5ea72c157574d5e794d668cb8047a46.png
    d5ea72c157574d5e794d668cb8047a46.png
    295.6 KB · Views: 0
curlyheadjames

curlyheadjames

👄Lipcel👄
Joined
Nov 21, 2021
Posts
7,972
Reputation
10,607
unironically u need to do what i did and maxx out your eye area over for you tbh
Dddd
IMG 4688
279854164 542185930843042 381971046510653555 n
279479103 297660712409339 8294763741473305390 n

ur probably not taken seriously bc u don't have enough dimorphism and you're not masculine enough, you just need more bone tbh. you have good forward growth your frankfurt horizontal occlusion plane looks high tier, do you have lower lip protuberance? we need to figure out your problem ASAP to help ascend you.
 
dinaricadmixture

dinaricadmixture

Iron
Joined
Aug 22, 2022
Posts
7
Reputation
1
unironically u need to do what i did and maxx out your eye area over for you tbh
View attachment 1877040 View attachment 1877044 View attachment 1877045 View attachment 1877046
ur probably not taken seriously bc u don't have enough dimorphism and you're not masculine enough, you just need more bone tbh. you have good forward growth your frankfurt horizontal occlusion plane looks high tier, do you have lower lip protuberance? we need to figure out your problem ASAP to help ascend you.
i don't think i have lowerl ip protuberance what ever that is, i do have a over-bite, but i usually mew and fix my teeth alignment when ever to fix my lip issue. i think the only issue on my face right now majorly is the eyes area, and the only solution i can think of is natural test or bonesmasing.
 
ItsOVERBuddyBoyos

ItsOVERBuddyBoyos

6'10 , 300lbs , 10x10NBP can also lick my elbow
Joined
Apr 4, 2022
Posts
1,350
Reputation
2,309
I'm 16, 0.6 inches off 6'0 and I'm struggling everyday to have a positive image of myself, even though I've improved my jawline tremendously from before with mewing, I feel as if my face is unsaveable due to my eyes. I'm a loser pretty much apart from the trips to the gym, soccer pitch with friends, etc. How can someone get Hunter Eyes?

Low end of MTN.

Face is narrow. Tonnes of UEE.

I think you can get your eyebrows lowered with botox? Might help the eye area.



But its not over for you, especially at 6 foot. You might never be a slayer on tinder but you can get laid.
 
dinaricadmixture

dinaricadmixture

Iron
Joined
Aug 22, 2022
Posts
7
Reputation
1
Low end of MTN.

Face is narrow. Tonnes of UEE.

I think you can get your eyebrows lowered with botox? Might help the eye area.



But its not over for you, especially at 6 foot. You might never be a slayer on tinder but you can get laid.
i'm only 143lbs, i've been thinking to gradually gain weight and turn it to muscle so i can max out my frame. i think 180lbs at 6'0 at a low bf% will make my face less narrow and more chiseled/wider. any tips though how to fix that?
 
ItsOVERBuddyBoyos

ItsOVERBuddyBoyos

6'10 , 300lbs , 10x10NBP can also lick my elbow
Joined
Apr 4, 2022
Posts
1,350
Reputation
2,309
i'm only 143lbs, i've been thinking to gradually gain weight and turn it to muscle so i can max out my frame. i think 180lbs at 6'0 at a low bf% will make my face less narrow and more chiseled/wider. any tips though how to fix that?

143 is anorexic wtf. Thats a weight for 5'6 dudes.

180lbs would be perfect. Getting lean will pop the cheekbones and jaw more but it won't change face width you have to hair fraud for that by using longer sides.
 
curlyheadjames

curlyheadjames

👄Lipcel👄
Joined
Nov 21, 2021
Posts
7,972
Reputation
10,607
i don't think i have lowerl ip protuberance what ever that is, i do have a over-bite, but i usually mew and fix my teeth alignment when ever to fix my lip issue. i think the only issue on my face right now majorly is the eyes area, and the only solution i can think of is natural test or bonesmasing.
you need bimax tbh or at the very minimum braces. and yeah start bonesmashing but you're gonna need to consider surgery if it doesn't work. bonesmashing works at all ages btw
 
dinaricadmixture

dinaricadmixture

Iron
Joined
Aug 22, 2022
Posts
7
Reputation
1
you need bimax tbh or at the very minimum braces. and yeah start bonesmashing but you're gonna need to consider surgery if it doesn't work. bonesmashing works at all ages btw
do you have a tutorial on how to bonesmash really? i'm not sure how i'd do it, what weight of a hammer, how hard to go, and how often to do it, im afraid of damaging my bones
 
dinaricadmixture

dinaricadmixture

Iron
Joined
Aug 22, 2022
Posts
7
Reputation
1
143 is anorexic wtf. Thats a weight for 5'6 dudes.

180lbs would be perfect. Getting lean will pop the cheekbones and jaw more but it won't change face width you have to hair fraud for that by using longer sides.
i am going to try drinking two 1,200 calorie protein smoothies daily for a month and see the weight i gained, then go down to one for few weeks and continue eating regular meals to transform it into muscle, then rinse and repeat. bulking is nonsensical bullshit
 
curlyheadjames

curlyheadjames

👄Lipcel👄
Joined
Nov 21, 2021
Posts
7,972
Reputation
10,607
do you have a tutorial on how to bonesmash really? i'm not sure how i'd do it, what weight of a hammer, how hard to go, and how often to do it, im afraid of damaging my bones
idk if i shoul dmake a guide i feel like ppl here dont deserve it
 
dinaricadmixture

dinaricadmixture

Iron
Joined
Aug 22, 2022
Posts
7
Reputation
1
idk if i shoul dmake a guide i feel like ppl here dont deserve it
thats fair, can you recommend how heavy a hammer should be, which areas specifically /I/ should target and how hard i should be hitting and for how many times a week etc?
 
curlyheadjames

curlyheadjames

👄Lipcel👄
Joined
Nov 21, 2021
Posts
7,972
Reputation
10,607
thats fair, can you recommend how heavy a hammer should be, which areas specifically /I/ should target and how hard i should be hitting and for how many times a week etc?
1661707815622


1661707824947


1661707834978


this was after my first month of hard core bonesmashing
1661708279534


literally barely anything changed
still had a short chin bloated face rounded chin low set zygos flat browridge with negative hooding
then one day on month two and a half i wakeup with a mogger ass chin
1661708347739


here's month 5 of bonesmashing super swollen
1661708411056


1661708421521


1661708428733


zero negative hooding high set zygos wider jaw mogger chin
now im on month 8 and im feeling much better looking way better have these rocks for zygos now all i gotta do is just get more t thru puberty and stack maxxing
3050156 1661706224006


3050153 1661706201583


3050151 1661706195323


3050150 1661706188366


3047919 1661573916965


Discord 2


Discord1


IMG 3761


1663806221563
 
curlyheadjames

curlyheadjames

👄Lipcel👄
Joined
Nov 21, 2021
Posts
7,972
Reputation
10,607
thats fair, can you recommend how heavy a hammer should be, which areas specifically /I/ should target and how hard i should be hitting and for how many times a week etc?

its going to be depresssing man trust me
1661708889099




i would cry after my session wondering if i would ever asccend from being a low tier normie with big lips descending me to mid tier incel i knew i had to get bones to make up for my lack of masculinity
just hang in there bro after month 3 of bonesmashing it gets better
i would do it every fucking day no rest 45 minutes of bonesmashing and thumbpulling everyday lmfao i wouldnt recommend that just do what feels good mane im not responsible if u injure urself or anything from this shit but u do what u need to do
chin gains was insane i have a fucking tall chin and am made fun of for this shit on my latestyt vid a girl said i was ugly bc i have a "chad chin"
zygos went from low set to high set
browridge went from flat to mogger tier changed my hooding from negative to neutral which is ideal for the hunter look
i didnt smash bitemporals but im going to soon and will report back bc im nto sure if its safe
jaw got wider but i still need a few more months to get more bigonial width
infra orbitals did get a bit more deepset but they havent been my main focus
thumbpulling i did see pallate increase
just be confident bro

it gets better promise

1663806276013
1663806285384
1663806298317
 

Users who are viewing this thread

Top