Which part of the face is the most important?

.


  • Total voters
    98
TRUE_CEL

TRUE_CEL

to coom or not to coom
Joined
Oct 25, 2018
Posts
32,320
Reputation
39,198
D

Deleted member 2227

‎⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Joined
Jul 3, 2019
Posts
11,201
Reputation
21,900
Eye area obviously

MTdfArh

Images 19

Images 14

H7eqqug9gof11

Images 21

Images 22

Images 19 1

Prey vs Predators3  880 1
 
Last edited:
Deleted member 2632

Deleted member 2632

Zephir
Joined
Jul 30, 2019
Posts
5,936
Reputation
18,976
Eye area because it is harder to fix, so for some it is impossible to habe good eye area

But if you have decent eye area, which is a lot of people, then jaw will make you stand out in a crowd
 
D

Deleted member 2205

1/1000000
Joined
Jul 1, 2019
Posts
17,659
Reputation
22,764
Eye area because it is harder to fix, so for some it is impossible to habe good eye area

But if you have decent eye area, which is a lot of people, then jaw will make you stand out in a crowd
A lot of "normie faces" suffer from bad eye area as well.
Eye area. IRL you can have a small jaw but a nice eye area and be attractive enough to get cute girls.
Legit. A narrow Jaw does not mean game over.
 
D

Deleted member 2846

Zephir
Joined
Aug 17, 2019
Posts
15,157
Reputation
26,754
A lot of "normie faces" suffer from bad eye area as well.

Legit. A narrow Jaw does not mean game over.
I legit was in my dining hall and these 5 guys came in, all had shit jaws (very small/recessed) but good eye areas and they look fine.
 
D

Deleted member 2205

1/1000000
Joined
Jul 1, 2019
Posts
17,659
Reputation
22,764
Your point is?
 
Deleted member 3045

Deleted member 3045

Banned
Joined
Sep 3, 2019
Posts
1,052
Reputation
1,187
massive one srs
He has real life pics with girls and looks really similar to that. But something seems really off about him like some PSL users continually post on rateme sites. Screams BDD.
 
D

Deleted member 2846

Zephir
Joined
Aug 17, 2019
Posts
15,157
Reputation
26,754
He has real life pics with girls and looks really similar to that. But something seems really off about him like some PSL users continually post on rateme sites. Screams BDD.
He has legit mental issues. He constantly lies and is a most likely a narcissist due to his lies and how he is. He says he’s a multi million dollar real estate agent, pro CSGO player, has an 8in dick, a pro kickboxer (idk about this one). I’ve seen him most his frauded pics on Reddit and always call him out.

 
D

Deleted member 2205

1/1000000
Joined
Jul 1, 2019
Posts
17,659
Reputation
22,764
He has legit mental issues. He constantly lies and is a most likely a narcissist due to his lies and how he is. He says he’s a multi million dollar real estate agent, pro CSGO player, has an 8in dick, a pro kickboxer (idk about this one). I’ve seen him most his frauded pics on Reddit and always call him out.

Jfl he still browses truerateme. I saw the name Ccrisick and he was rating just like a psl aspie would. on that sub.
 
D

Deleted member 2846

Zephir
Joined
Aug 17, 2019
Posts
15,157
Reputation
26,754
Jfl he still browses truerateme. I aw the name crisick and he was rating just like a psl aspie would.
truerateme is so deluded. it’s trash now
 
Deleted member 3045

Deleted member 3045

Banned
Joined
Sep 3, 2019
Posts
1,052
Reputation
1,187
He has legit mental issues. He constantly lies and is a most likely a narcissist due to his lies and how he is. He says he’s a multi million dollar real estate agent, pro CSGO player, has an 8in dick, a pro kickboxer (idk about this one). I’ve seen him most his frauded pics on Reddit and always call him out.

Yikes. How low uve to sink to get likes on your morped pics lol.
 
D

Deleted member 2227

‎⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Joined
Jul 3, 2019
Posts
11,201
Reputation
21,900
Eye area. IRL you can have a small jaw but a nice eye area and be attractive enough to get cute girls.
Legit. A narrow Jaw does not mean game over.

Im not telling you guys autistic or something... but what you guys mean with small or narrow jaws(mandible)? ( i already see people here talking that Chico have a narrow jaw so i just checking the autism)

Chin width is much more important than mandible, also mandible only need to be atleast defined, what means

Low Bf and at least 128 Gonial angle (Angelina Jolie have 122)

So, this is a wide jaw
Images 31


This is a narrow jaw

RJ King 36


Most people are just in normal range with poor definition

In most cases the jaw only go with the width of face, if you have a hunter eye area so it's really difficult of having a fucked jaw because all bones are connected, hunter eyes mean wide eyes too so wide straight supraorbital bones

@Pillarman Stop coping


D3ae2940babc09b11dae2a9d3883931e


Top tier mandible, top tier zygos and truecel eye area....
 
D

Deleted member 2846

Zephir
Joined
Aug 17, 2019
Posts
15,157
Reputation
26,754
Im not telling you guys autistic or something... but what you guys mean with small or narrow jaws(mandible)? ( i already see people here talking that Chico have a narrow jaw so i just checking the autism)

Chin width is much more important than mandible, also mandible only need to be atleast defined, what means

Low Bf and at least 128 Gonial angle

So, this is a wide jaw
View attachment 137222

This is a narrow jaw

View attachment 137223

Most people are just in normal range with poor definition

In most cases the jaw only go with the width of face, if you have a hunter eye area so it's really difficult of having a fucked jaw because all bones are connected, hunter eyes mean wide eyes too so wide straight supraorbital bones

@Pillarman Stop coping


View attachment 137225

Top tier mandible, top tier zygos and truecel eye area....
narrow jaw pic isn’t loading. i don’t really mean “narrow jaw” like chico or orb. i mean like it’s rounded, recessed, narrow, 0 definition. they would benefit from jaw surgery. but they had good eye areas, not slayer tier or even great eye areas but just above average. hooded, low-ish brows.
 
D

Deleted member 2205

1/1000000
Joined
Jul 1, 2019
Posts
17,659
Reputation
22,764
narrow jaw pic isn’t loading. i don’t really mean “narrow jaw” like chico or orb. i mean like it’s rounded, recessed, and narrow. they would benefit from jaw surgery. but they had good eye areas, not slayer tier or even great eye areas but just above average. hooded, low-ish brows.
I had to refresh it a couple of times lol
 
D

Deleted member 2227

‎⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Joined
Jul 3, 2019
Posts
11,201
Reputation
21,900
narrow jaw pic isn’t loading. i don’t really mean “narrow jaw” like chico or orb. i mean like it’s rounded, recessed, narrow, 0 definition. they would benefit from jaw surgery. but they had good eye areas, not slayer tier or even great eye areas but just above average. hooded, low-ish brows.

I had to refresh it a couple of times lol

Yes that's why i asking, it's kinda rare to found someone with narrow jaw, even more with good eye area

So... real subhuman narrow (V shaped) jaw with good eye area @Pillarman killed again lmao

A8bad3b4b8cafbe53987ddd917c198e0

Images 32


Chico Jaw seems wide in most photos


Images 13

Original 2
 
Last edited:
Pietrosiek

Pietrosiek

Jacked like larry
Joined
Apr 13, 2019
Posts
35,945
Reputation
39,806
D

Deleted member 2227

‎⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Joined
Jul 3, 2019
Posts
11,201
Reputation
21,900
TRUE_CEL

TRUE_CEL

to coom or not to coom
Joined
Oct 25, 2018
Posts
32,320
Reputation
39,198
Please...






















stop trolling.....

























It's not funny....
what's this obsession with gay aliens and reptiles? I don't see the appeal.
 
D

Deleted member 2227

‎⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Joined
Jul 3, 2019
Posts
11,201
Reputation
21,900
xXx_sHrEK69_xXx

xXx_sHrEK69_xXx

confirmed turkish chadlite 6.5/10
Joined
Aug 8, 2019
Posts
1,375
Reputation
1,755
eye area. if i didn't have a chicoish eye area. i would be a 4-5/10.
 
Afk

Afk

Iron
Joined
May 19, 2019
Posts
110
Reputation
37
Eye area. IRL you can have a small jaw but a nice eye area and be attractive enough to get cute girls.
Legit I'm seeing a girl who has done 10/10 modeling and what they like is my hunter eyes
 
prgfromnl

prgfromnl

Water is wet
Joined
Aug 21, 2019
Posts
1,456
Reputation
1,172
imo forward grown face is important af
 
Mateusz74

Mateusz74

Zephir
Joined
May 26, 2019
Posts
3,495
Reputation
3,886
A good eye area is the foundation for facial aesthetics
 

Similar threads

Компенсатор всего
Replies
6
Views
265
zv1212
zv1212
Xangsane
Replies
30
Views
248
Xangsane
Xangsane
randomvanish
Replies
4
Views
357
RabidRosaries
RabidRosaries
J
Replies
24
Views
235
Prinz Eugen
P

Users who are viewing this thread

Top