Why tf does my jaw tilt so much?

Chewing kanske om du är ung kan hjälpa, vet inte hur gammal du är men tror det är försent. Tror implant eller käkkirurgi är enda sättet att fixa det på och staten skulle ej pröjsa i vanliga fall eftersom du är inte deformerad
Staten pröjsar nästan aldrig och om dom gör det så kommer hjälpen vara skit. Chewing kan kanske hjälpa han borde testa i alla fall han har inget att förlora på det. Om hans tänder är retroklinerade så kan man bara tvinga dom till en bra position vilket kan hjälpa hans profil

• +1
Reactions: StrangerDanger
lol
Staten pröjsar nästan aldrig och om dom gör det så kommer hjälpen vara skit. Chewing kan kanske hjälpa han borde testa i alla fall han har inget att förlora på det. Om hans tänder är retroklinerade så kan man bara tvinga dom till en bra position vilket kan hjälpa hans profil
lol lolol mina tänder sitter i perma skit position :feelsohgod:

lol

lol lolol mina tänder sitter i perma skit position :feelsohgod:
Är dom krokiga eller är dom bara retroklinerade att dom går inåt?

• +1
Är dom krokiga eller är dom bara retroklinerade att dom går inåt?
en tand går innåt och den övre utot

• JFL
Reactions: lutte, N1c and StrangerDanger
På överkäken eller både under och överkäken?
tystsstss jag e för dum för detta, basically en tand som borde vara ute e inne och ungefär fuckar för mig, ,, ,, , , HUHUHUHUH varför använder ni så fancy words. kan du förklara vad "psl" är

• JFL
Reactions: StrangerDanger, lutte and N1c
20210607_132829.jpg
ser för lös och ljus ut

tystsstss jag e för dum för detta, basically en tand som borde vara ute e inne och ungefär fuckar för mig, ,, ,, , , HUHUHUHUH varför använder ni så fancy words. kan du förklara vad "psl" är
Skicka bara bild på dina tänder. Hur fan är överkäke och underkäke "fancy words"? Hade tänkt att säga maxilla och mandibular men sa överkäke och underkäke ifall du var för dom för att förstå vad jag menade då.

• +1
Skicka bara bild på dina tänder. Hur fan är överkäke och underkäke "fancy words"? Hade tänkt att säga maxilla och mandibular men sa överkäke och underkäke ifall du var för dom för att förstå vad jag menade då.
*dum

• +1
Varför kan inte dina tänder bara komma överens

• JFL
  • +1
Reactions: lutte and N1c
  • JFL
Reactions: N1c and StrangerDanger
hej har inte borstat tänderna på 3 dagar, och jag orkar inte bry mig längre, finns typ inget mer att göra.

• JFL
Reactions: N1c and StrangerDanger
hej har inte borstat tänderna på 3 dagar, och jag orkar inte bry mig längre, finns typ inget mer att göra.
Du borde göra det din mun luktar kuk bokstavligen

• JFL
  • JFL
Reactions: StrangerDanger and N1c
Bro make a thread on this hidden gem please
i have started taking pictures of my feces daily to compare with you all, pleased to see you guys finding it funny