S
StrangerDanger
Turanid Supremacist
är 16 och skulle aldrig spendera en endaste krona på operation,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
är 16 och skulle aldrig spendera en endaste krona på operation,
Staten pröjsar nästan aldrig och om dom gör det så kommer hjälpen vara skit. Chewing kan kanske hjälpa han borde testa i alla fall han har inget att förlora på det. Om hans tänder är retroklinerade så kan man bara tvinga dom till en bra position vilket kan hjälpa hans profilChewing kanske om du är ung kan hjälpa, vet inte hur gammal du är men tror det är försent. Tror implant eller käkkirurgi är enda sättet att fixa det på och staten skulle ej pröjsa i vanliga fall eftersom du är inte deformerad
jag är böööööööööööööögggggg kommer ta självmordDu får leva med det
lol lolol mina tänder sitter i perma skit positionStaten pröjsar nästan aldrig och om dom gör det så kommer hjälpen vara skit. Chewing kan kanske hjälpa han borde testa i alla fall han har inget att förlora på det. Om hans tänder är retroklinerade så kan man bara tvinga dom till en bra position vilket kan hjälpa hans profil
Är dom krokiga eller är dom bara retroklinerade att dom går inåt?lol
lol lolol mina tänder sitter i perma skit position![]()
en tand går innåt och den övre utotÄr dom krokiga eller är dom bara retroklinerade att dom går inåt?
På överkäken eller både under och överkäken?en tand går innåt och den övre utot
tystsstss jag e för dum för detta, basically en tand som borde vara ute e inne och ungefär fuckar för mig, ,, ,, , , HUHUHUHUH varför använder ni så fancy words. kan du förklara vad "psl" ärPå överkäken eller både under och överkäken?
ser för lös och ljus ut
Skicka bara bild på dina tänder. Hur fan är överkäke och underkäke "fancy words"? Hade tänkt att säga maxilla och mandibular men sa överkäke och underkäke ifall du var för dom för att förstå vad jag menade då.tystsstss jag e för dum för detta, basically en tand som borde vara ute e inne och ungefär fuckar för mig, ,, ,, , , HUHUHUHUH varför använder ni så fancy words. kan du förklara vad "psl" är
*dumSkicka bara bild på dina tänder. Hur fan är överkäke och underkäke "fancy words"? Hade tänkt att säga maxilla och mandibular men sa överkäke och underkäke ifall du var för dom för att förstå vad jag menade då.
Varför kan inte dina tänder bara komma överenstystsstss jag e för dum för detta, basically en tand som borde vara ute e inne och ungefär fuckar för mig, ,, ,, , , HUHUHUHUH varför använder ni så fancy words. kan du förklara vad "psl" är
möhhöhhöhö öj ag g vet inte, hade tabd ställning men dom judarna scama mig >:-(Varför kan inte dina tänder bara komma överens
hej har inte borstat tänderna på 3 dagar, och jag orkar inte bry mig längre, finns typ inget mer att göra.*dum
det var snabbis korvarser för lös och ljus ut
Unforgettable picture
Du borde göra det din mun luktar kuk bokstavligenhej har inte borstat tänderna på 3 dagar, och jag orkar inte bry mig längre, finns typ inget mer att göra.
hahaha ibland luktar den spermaDu borde göra det din mun luktar kuk bokstavligen
du ser ut som du låtermöhhöhhöhö öj ag g vet inte, hade tabd ställning men dom judarna scama mig >:-(
View attachment Apple_Bloom_on_the_verge_of_tears.webpdu ser ut som du låter
du ser ut som du låter
waooow mine too!Sperma means cum in my language![]()
View attachment 1174444
it tilts so much jesus fuck, anyways it might be cuz of my overbite on a tooth, do yall recomend braces?
HAHAHAHA @goat2x LOOK AT THIS NIGGA
disguisting baboon subhuman never began for himHAHAHAHA @goat2x LOOK AT THIS NIGGA
Bro make a thread on this hidden gem pleasedisguisting baboon subhuman never began for him
HAHAHAHA @goat2x LOOK AT THIS NIGGA
i have started taking pictures of my feces daily to compare with you all, pleased to see you guys finding it funnyBro make a thread on this hidden gem please