lutte
💤
danskarna och norrmännen har i genomsnitt kanske ett litet övertag eftersom vi har beblandats med finngolerPersonligen anser jag ju att Lundgren moggar Hexum, så då är ju Swärje bäst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
danskarna och norrmännen har i genomsnitt kanske ett litet övertag eftersom vi har beblandats med finngolerPersonligen anser jag ju att Lundgren moggar Hexum, så då är ju Swärje bäst
Nu behöver vi bara en Finsk som kan bekräfta denna:stämmer ju rätt så bra tbh
Danskar och norrmän har högre koncentration av keltiskt blod p.g.a vikingatidendanskarna och norrmännen har i genomsnitt kanske ett litet övertag eftersom vi har beblandats med finngoler
Undrar hur det ligger till med blod från Polen, Baltländerna o Ryssland i SverigeDanskar och norrmän har högre koncentration av keltiskt blod p.g.a vikingatiden
Engelsmän är mer subhumans
Välkommen in i värmen min brortfw ingen tag
Wilkommen kompistfw ingen tag
tjo bror mannen (för att vara ärlig jag ska inte ljuga kanske)Wilkommen kompis
Bin ich auch willkommen?Wilkommen kompis
ich ficke deine mutterBin ich auch willkommen?
Ich bin Deutscher, habe eine Hütte in der Tiefe des schwedischen Waldes. Ich mag angeln und nackt schwimmen
Banna alla från tråden som inte är äkta aryer med blont hår och blå ögonUndrar hur det ligger till med blod från Polen, Baltländerna o Ryssland i Sverige
Banna alla från tråden som inte är äkta aryer med blont hår och blå ögon
Falska skandinavier
@lutte kollar på en klassiker nu
käften svenneBanna alla från tråden som inte är äkta aryer med blont hår och blå ögon
Falska skandinavier
EY MANNEN VI KOMMER TA ÖVER DEN HÄR LAND FATTARDOkäften svenne
Är det sant? Var är han ifrånHur kunde vi glömma @FastBananaCEO
Käftkäften svenne
e inte han brittHur kunde vi glömma @FastBananaCEO
KYSJeg heter Ahmed fra Somalia, jeg elsker Norge og vil aldri dra
Inte så underligt med tanke på hans ursprungNu är @lutte i farten igen o lallar runt
Lutte har använt google translate hela tidenInte så underligt med tanke på hans ursprung
Har inga planer på att ta det öht och jag har gjort flera inlägg här om det. Vet att @lutte delar åsikt angående vaccinettanker om vaksinen? jeg har det i dag
det är ok somalier är hedersarier, ÄT (ärligt talat) har aldrig träffat en otrevlig somalie det är alltid afganerna som inte kan betee sig
Lutte har använt google translate hela tiden
Förrädaren är suspekt!
Central Afrikaner har jag faktiskt enbart haft positiva erfarenheter med. De uttryckte betydligt mer fientliga åsikter angående Somalier än de flesta nazister jag känner. Varför är det så? @TheSaviordet är ok somalier är hedersarier, ÄT (ärligt talat) har aldrig träffat en otrevlig somalie det är alltid afganerna som inte kan betee sig
garparna förstörde sverigeKäft
Jag ser nordisk ut som fan
Äkta preussisk tyskt ursprung
Rasist
aldrig träffat andra negrer än somalier det är ovanligt att se sånnaCentral Afrikaner har jag faktiskt enbart haft positiva erfarenheter med. De uttryckte betydligt mer fientliga åsikter angående Somalier än de flesta nazister jag känner. Varför är det så? @TheSavior
de er stygge og jeg hater dem av den grunndet är ok somalier är hedersarier, ÄT (ärligt talat) har aldrig träffat en otrevlig somalie det är alltid afganerna som inte kan betee sig
guleböj oljepenger brunostde er stygge og jeg hater dem av den grunn
varför gå över ån för vatten har du inte en kniv eller ett reptanker om vaksinen? jeg har det i dag
copegarparna förstörde sverige
jeg bryr meg ikke, jeg hater demguleböj oljepenger brunost
För att oss somalier är inte lika svarta som central afrikaner de är avundsjuka att vi somalier är närmare den vita mannen i utseende än dem. Oss Somalier är caucasians, i stay close to my white brothers and far away from the blacks.Central Afrikaner har jag faktiskt enbart haft positiva erfarenheter med. De uttryckte betydligt mer fientliga åsikter angående Somalier än de flesta nazister jag känner. Varför är det så? @TheSavior
elabNu är @lutte i farten igen o lallar runt
Hornet av Afrika räknas antropologiskt till Caucasian det har du rätt om. Enligt mig ser dessa bäst ut.För att oss somalier är inte lika svarta som central afrikaner de är avundsjuka att vi somalier är närmare den vita mannen i utseende än dem. Oss Somalier är caucasians, i stay close to my white brothers and far away from the blacks.
santFör att oss somalier är inte lika svarta som central afrikaner de är avundsjuka att vi somalier är närmare den vita mannen i utseende än dem. Oss Somalier är caucasians, i stay close to my white brothers and far away from the blacks.
Im the captain now@africancel Why are your people jealous of @TheSavior s people?
Svensk you speak sanscrit my brother? Didn't know you were med@volcelfatcel svensk
somali cope tbh, no one is jealous, they usually brag about arab ethnicity and feel superior lmao so cringe@africancel Why are your people jealous of @TheSavior s people?
फाततद सब सा् वीदूपाी गे ूपगे ीाो्ोवताSvensk you speak sanscrit my brother? Didn't know you were med
Han har bara reverse micheal jackson diseas men om han inte hade det 100% Nordisk vit man.