volcelfatcel
retired
Thank you ginger londonvillie you speak Swedish, didn't know you were from malmo, India.फाततद सब सा् वीदूपाी गे ूपगे ीाो्ोवता
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Thank you ginger londonvillie you speak Swedish, didn't know you were from malmo, India.फाततद सब सा् वीदूपाी गे ूपगे ीाो्ोवता
Han har bara reverse micheal jackson diseas men om han inte hade det 100% Nordisk vit man.
coon, as chairman of looksmax black community I excommunicate youFör att oss somalier är inte lika svarta som central afrikaner de är avundsjuka att vi somalier är närmare den vita mannen i utseende än dem. Oss Somalier är caucasians, i stay close to my white brothers and far away from the blacks.
@Blackgymmax @looksmaxxer234coon, as chairman of looksmax black community I excommunicate you
God bless uncle ruckus he’s just like me.
aldrig hört talas om honomHur kunde vi glömma @FastBananaCEO
Hur mår du grabbenaldrig hört talas om honom
Du er svenskaldrig hört talas om honom
Tror han driver tbhDu er svensk
comar inte ihogDu er svensk
comar inte ihogHur mår du grabben
comar inte ihog
@luttecomar inte ihog
jag bada o skit i guess var ute hela danVad har ni för planer idag? Själv blire till att käka pizza och kolla på NiP mot Virtus Pro
min mamma o pappa e invandrare "invandrare"Im an immigrant too, not illegal tho
Skånsk Samisk broderskapkäften svenne
Vart ifrån?min mamma o pappa e invandrare "invandrare"
Hoppas att de blir deporterademin mamma o pappa e invandrare "invandrare"
Woah! Who is that Swedish girl?
@lutte girlfriendWoah! Who is that Swedish girl?
De e sånn hær æ snakke egentli irlNorrmänn har charmiga dialekter
the wonderful everdayIkea
Jag hatar uppsvenskarSkånsk Samisk broderskap
Bra jag med jag är ju lappJag hatar uppsvenskar
Upplever du rasism eller diskrimination pga att inte passa in i den svealändska normen? Det gör jagBra jag med jag är ju lapp
Ja det gör jag också vi borde få bidrag och saker gratis av staten pga det och slippa betala skattUpplever du rasism eller diskrimination pga att inte passa in i den svealändska normen? Det gör jag
Jag som utpekad ''Chad'' tycker också att jag bör få skattereducering med tanke på att jag kommer höja det genomsnittliga utseendet när jag avlar barn.Ja det gör jag också vi borde få bidrag och saker gratis av staten pga det och slippa betala skatt
Suifuel for med chico @MakinItHappen
Ja det borde du få dina skattepengar för bidrag till mig och @lutte kommer räcka ändåJag som utpekad ''Chad'' tycker också att jag bör få skattereducering med tanke på att jag kommer höja det genomsnittliga utseendet när jag avlar barn.
So just a regular Finn then?
Rätt åt digUpplever du rasism eller diskrimination pga att inte passa in i den svealändska normen? Det gör jag
har inte du nåt vaccin att ta eller nåtRätt åt dig
Du försthar inte du nåt vaccin att ta eller nåt
Just have light eyes pill strikes agian
YesSo you're Finnish? @Wallenberg
Är du vetenskapsfientlig eller?Du först
ögonfärgspillret tog knäcken på digJust have light eyes pill strikes agian
Jag litar på digÄr du vetenskapsfientlig eller?
Som alla borde göraJag litar på dig
Lita aldrig på en zigenare om du ej är det självJag litar på dig
Ja det var då jag insåg att jag var en subhuman. Endast en melaninhalt mellan chad och incelögonfärgspillret tog knäcken på dig
vad antyder duLita aldrig på en zigenare om du ej är det själv