StrangerDanger
Turanid Supremacist
Tack, visste inte att Lutte var en zigenareLita aldrig på en zigenare om du ej är det själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tack, visste inte att Lutte var en zigenareLita aldrig på en zigenare om du ej är det själv
Det vet du. Du har mörka ögon och din släkt är ifrån Södra Sverige. Men har inget emot Zigenare ni är ett roligt folkvad antyder du
Varför ska jag gå och lägga mig då? Ska vara vaken tills det börjar igen så jag inte missar detSka inte ni gå och lägga er snart? Bolibompa avslutades för länge sedan
Jamin mamma o pappa e invandrare "invandrare"
Lose fat, fatty.helvete jag har gått upp 3 kilo igen jag skulle ju bli av med det sista under sommaren
trodde aldrig jag skulle få min svenskhet ifrågasatt av en finneDet vet du. Du har mörka ögon och din släkt är ifrån Södra Sverige. Men har inget emot Zigenare ni är ett roligt folk
I'm not fat just not lean. 73 kgLose fat, fatty.
73kg? jävla skelettI'm not fat just not lean. 73 kg
Ska träffa flickvännen här inom kort. Ska inte äta ngt på fyra dagar så man blir av med allt man ackumelerat efter två dagar av pizzahelvete jag har gått upp 3 kilo igen jag skulle ju bli av med det sista under sommaren
Jag väger 6373kg? jävla skelett
jag är mansling73kg? jävla skelett
Inte jag för jag är äkta skandinavjag är mansling
På tal om ifrågasättas är du möjligtvis släkt med denna man? Han är också från Skånetrodde aldrig jag skulle få min svenskhet ifrågasatt av en finne
märks tydligt att kvinnan där är lapp finnsk eller slavPå tal om ifrågasättas är du möjligtvis släkt med denna man? Han är också från Skåne
View attachment 1219054 View attachment 1219051
You wan sakki fakki?märks tydligt att kvinnan där är lapp finnsk eller slav
hans fru är ryska tror jag om det nu är honmärks tydligt att kvinnan där är lapp finnsk eller slav
Det är en slav. Hon är hans Ryska importfrumärks tydligt att kvinnan där är lapp finnsk eller slav
Ja det är honhans fru är ryska tror jag om det nu är hon
Medellängden i Sverige var förr lägre alltså är jag mer traditionellt svensk.Inte jag för jag är äkta skandinav
Gör Sverige lagom långt igenMedellängden i Sverige var förr lägre alltså är jag mer traditionellt svensk.
Vad tycker ni om hans dialekt? @StrangerDanger @delusionalretardPå tal om ifrågasättas är du möjligtvis släkt med denna man? Han är också från Skåne
View attachment 1219054 View attachment 1219051
Vad tycker ni om hans dialekt? @StrangerDanger @delusionalretard
Vad tycker ni om hans dialekt? @StrangerDanger @delusionalretard
Han som jag posta Chang FrickVem av dem?
frickVem av dem?
Höll med om att det lät mer åt Smålänning hållet, men man hör ju lite Skånska ocksåHan som jag posta Chang Frick
Aa det hör manHöll med om att det lät mer åt Smålänning hållet, men man hör ju lite Skånska också
Det är ju han från youtube
Precis, Never Give Up eller 'Destru' som han heter på sin discord. Han heter David irl.Det är ju han från youtube
@WallenbergNu behöver vi bara en Finsk som kan bekräfta denna:
View attachment 1218547
Är det duPrecis, Never Give Up eller 'Destru' som han heter på sin discord. Han heter David irl.
bra frågaÄr det du
försvinn från min skärmHaij dääer
View attachment 1219086
Han är ju dalmas, av samma härdiga virke som Gustav Vasas dalkarlar
Jag har ju trots allt blåa ögon som honombra fråga
hur vet han så mycket om honom?
>härdigt virkeHan är ju dalmas, av samma härdiga virke som Gustav Vasas dalkarlar
4 pages of sanskrit my med brother from oslo, Pakistan.försvinn från min skärm
Du och Arvid är de enda svenskarna på forumet med blåa ögon, alla andra har bruna. Sammanträffande?Jag har ju trots allt blåa ögon som honom
Definitivt något lurt med detta faktum, tror nog dem flesta är som TheSaviour in disguise.Du och Arvid är de enda svenskarna på forumet med blåa ögon, alla andra har bruna. Sammanträffande?
Aa visst men först får du förklara vafan en fysionomianalys är
It's accurate@Wallenberg
>härdigt virke