Going on dates seems impossible

Zeta

Zeta

Job is not finished
Joined
Jan 24, 2024
Posts
1,160
Reputation
1,012
I might just be an autistic retard, but dating apps don’t work. Even tho i get countless likes and matches a day, I rarely go on dates. (Keep in mind that i do have some standards of course). I am actually starting to think my skills of having conversations even through text are so bad that I barely even can ask girls out and actually going on a date. I just don’t know what the fuck I’m doing wrong. It’s also so hard to even talk to women since they are so boring and they never do interesting things in their lives. I think girls on dating apps don’t even wanna go on dates. They just want to get thousands of compliments for free without owing anything. It’s so over
 
irl hook ups suck too

were either both busy on that day or something pops up for either party
 
  • +1
Reactions: i_love_roosters and Zeta
Nigga just set the date and go.
 
  • +1
Reactions: Zeta
Dus je kan geen dates krijgen?
En naast dating apps heb ik geen gelegenheid om vrouwen te ontmoeten, ja ik weet ik moet naar de club etc maar als ik geen vrienden heb die met me mee willen kan dat niet echt.
 
  • +1
Reactions: moreroidsmoredates
Van al mijn honderden tinder matches zijn er maar 2 dates van gekomen, denk echt ik niet goed kan praten met die wijven
Je hoeft ook niet “goed” te kunnen praten op dating apps. Het enige wat je hoeft te doen is vragen of ze op date met je willen. Ja of een nee, zo simpel is het.

Ja—> Je noemt een locatie en plek.
 
  • +1
Reactions: Zeta
Je hoeft ook niet “goed” te kunnen praten op dating apps. Het enige wat je hoeft te doen is vragen of ze op date met je willen. Ja of een nee, zo simpel is het.

Ja—> Je noemt een locatie en plek.
Je hebt gelijk, heb je misschien ook tips voor meisjes te ontmoeten in het echt? Op tinder zitten soms dikke wijven die larpen alsof ze dun zijn
 
  • +1
Reactions: moreroidsmoredates
Je hebt gelijk, heb je misschien ook tips voor meisjes te ontmoeten in het echt? Op tinder zitten soms dikke wijven die larpen alsof ze dun zijn
Ja heb ik ook gehad, ik gebruik geen datingapps trouwens.Ik gebruik gwn social media: insta, tiktok en snap.

Vrouwen storen over het algemeen minder vet in hun gezicht. Daardoor denk je van “oh ze zal wel dun zijn”, maar vergis je niet.

Je moet gewoon naar buiten gaan man als je meiden wilt ontmoeten. Gym, werk, school, uitgaan etc. Let op goed op hun lichaamstaal en oogcontact. Als je meemaakt dat een meid naar je staart, lacht, “per ongeluk” aanraakt moet je haar benaderen. Dat worden ook wel indicatoren van interest genoemd.
 
  • +1
Reactions: Zeta
irl hook ups suck too

were either both busy on that day or something pops up for either party
She would make time for chad
 
  • +1
Reactions: Zeta
Ja heb ik ook gehad, ik gebruik geen datingapps trouwens.Ik gebruik gwn social media: insta, tiktok en snap.

Vrouwen storen over het algemeen minder vet in hun gezicht. Daardoor denk je van “oh ze zal wel dun zijn”, maar vergis je niet.

Je moet gewoon naar buiten gaan man als je meiden wilt ontmoeten. Gym, werk, school, uitgaan etc. Let op goed op hun lichaamstaal en oogcontact. Als je meemaakt dat een meid naar je staart, lacht, “per ongeluk” aanraakt moet je haar benaderen. Dat worden ook wel indicatoren van interest genoemd.
Dankjewel man, jij helpt me echt! Goed je gesproken te hebben ik ga pitten, good night
 
  • +1
Reactions: moreroidsmoredates

Similar threads

N
Replies
3
Views
172
Amnesia
Amnesia
AromaOfLucifer
Replies
21
Views
534
Swarthy Knight
Swarthy Knight
ShowerMaxxing
Replies
5
Views
164
FaceandBBC
FaceandBBC
limbomax
Replies
11
Views
274
Primalsplit
Primalsplit
Verline
Replies
57
Views
715
Verline
Verline

Users who are viewing this thread

Back
Top