Rage my mom is threatening to kidnap duct tape and tie me up and ship me to florida :/

curlyheadjames

curlyheadjames

🖤💊THIS IS MY CURSE 🔪🩸☠️💀🤘👹🤡👿
Joined
Nov 21, 2021
Posts
9,879
Reputation
13,365
1662802179387
1662802184630
1662802190808
1662802195672
1662802201420
1662802206495
1662802211149
1662802216100
1662802222842
1662802229834
1662802234543
1662802242143
1662802248741
1662802254082
1662802258983
1662802264172
1662802268850

IM SO SICK OF HER DEGENERATE TEXTS SHE ALWAYS SENDS ME OF HER DRUGS NUDES BUG BITES AND EVERY TIME SHE GOES TO THE HOSPITAL FOR NEEDLE CANCER OR WHATEVER SHE SENDS ME NASTY ASS PICTURES OF HER ARMS AND LEGS
1662802473742


NOW THATS A FUCKING GUSTAVO RIGHT THERE!
GOOOOSTTTAAAVOOOOO!!!!!!!!!!
1662802514205


BEERRY BERRY BUTTT BOOOTYY BOOTTYTYY SHAKE DAT BOOTTTAY!!!

SHES DONE THE WORST THINGS TO THE BEST PEOPLE SHE SUCKED THE LIFE OUT OF MY GREAT GRANDMA AND SHE DIED SHE BEAT UP MY UNCLES GIRLFRIEND AND LEFT HER BLOODY ON THE STREET SHE RUINED MY LIFE BEFORE IT EVEN BEGAN SHE DRESSED UP IN A THONG AND BRA FOR THE FAMILY REUONIN AND EMBARASSED THE FUCK OUT OF EVERYONE SHE SHOW UP TO MANY OF THE FAMILY HOUSES BEGGING FOR MONEY AND THREATENS EVERYONE TO THE POINT OF THEM MOVING AWAY TO DIFFERENT STATES NOW I HAVE NO FAMILY ANYMORE AND MY MOM IS ABOUT TO MOVE TO FLORIDA AT LEAST IM EMANCIPATED I HAVENT SEEN THIS BITCH FOR 8 YEARS AND SHE THINK SHE CAN JUST KIDNAP ME HELL NAH NIGGA IM KILLING THAT BITCH ON THE SPOT IF SHE TRIES TO BREAK INTO MY SHIT IDGAF MY HOUES MY RULES ITS MY AMENDMENT RIGHT IF SOMEONE COME ON MY PROPERRTY I CAN KILL THEM SOME PPL NEED TO BE PUT OUT OF THEIR MISERY ONE LESS WHORE THUG ON THE STREET OF SOUTH DALLAS TX ITS INSANE HOW SHE STAY ALIVE FOR SO LONG AT THIS POINT IN HER LIFE BUT ITS WHATEVER IDGAF SHE WONT BE ABLE TO FIND ME UNLESS SHE GOT POWWWWAAAAA ANYWAYS YEAH JUST WANTED TO LET U NIGGAZ KNOW SHITZXXZZZSSS GOIN DOWWWWWWN!


im moving to a new house in a week anyway so good luck for my mom tryna find me, she can't find me now anyway im renting out an airbnb for the time being until i can get my shit and gtfo of here.
been almost a decade i havent seen her and shes still trying to fucking do this same immature childish shit, she like a kid that never grew up.
and u fuckers blame me for how ive turned out, when it was my situation as a whole, i was never even given a fucking chance...
 

Ꮆet丂ђr̾ekՇ

It’s over
Joined
Dec 15, 2019
Posts
27,278
Reputation
31,182
This is perfect bro. You finally have chance to kill this hoe once & for all, wait till she attempts to grab you & …:what:
 

Ꮆet丂ђr̾ekՇ

It’s over
Joined
Dec 15, 2019
Posts
27,278
Reputation
31,182
Will Blunderfield

Will Blunderfield

Banned
Joined
Sep 8, 2022
Posts
1,407
Reputation
1,366
Why don’t you block her number
 
curlyheadjames

curlyheadjames

🖤💊THIS IS MY CURSE 🔪🩸☠️💀🤘👹🤡👿
Joined
Nov 21, 2021
Posts
9,879
Reputation
13,365
Why don’t you block her number
i think i will I DONT EVER WANN ASEE HER AGAIN!


Also wtf is wrong with your mother

I have never seen anything like this

i dont know shes a schizophrenic diagnosed
You are severly mentall ill, mate
ME NIGGA? UR ACTING LIKE ITS MY FAULT ISHOULD BEAT THE SHIT OTU OF U FAGGOT FOR SAYONG THIS UR LUCKY THIS ISNT RAEL LIFE@!
This is perfect bro. You finally have chance to kill this hoe once & for all, wait till she attempts to grab you & …:what:
i dont own a gun but nothing will happen this bitch cant catch me
James, are you okay? Don't poast while you're angry.
y
You have 327 unread message? It’s an exciting day if I have 5 :feelsbadman:
did u see my last thread? i said its just journalists trying to interview that find my number or email from instagram discord this site tiktok niggas just harassing me everdyay
 
8PSLcel

8PSLcel

Banned
Joined
Feb 15, 2022
Posts
40,749
Reputation
49,964
Looks like a transexual.
 
ItsOverCel

ItsOverCel

5'11 195 lbs 18 yo KHV
Joined
Mar 6, 2022
Posts
1,729
Reputation
1,862
fucking slut
I feel sorry for you
 
Iasacrko

Iasacrko

Banned
Joined
Aug 1, 2022
Posts
4,229
Reputation
3,409
View attachment 1861942 View attachment 1861943 View attachment 1861944 View attachment 1861945 View attachment 1861946 View attachment 1861947 View attachment 1861948 View attachment 1861949 View attachment 1861950 View attachment 1861951 View attachment 1861952 View attachment 1861953 View attachment 1861954 View attachment 1861955 View attachment 1861956 View attachment 1861957 View attachment 1861958
IM SO SICK OF HER DEGENERATE TEXTS SHE ALWAYS SENDS ME OF HER DRUGS NUDES BUG BITES AND EVERY TIME SHE GOES TO THE HOSPITAL FOR NEEDLE CANCER OR WHATEVER SHE SENDS ME NASTY ASS PICTURES OF HER ARMS AND LEGS
View attachment 1861960

NOW THATS A FUCKING GUSTAVO RIGHT THERE!
GOOOOSTTTAAAVOOOOO!!!!!!!!!!
View attachment 1861962

BEERRY BERRY BUTTT BOOOTYY BOOTTYTYY SHAKE DAT BOOTTTAY!!!

SHES DONE THE WORST THINGS TO THE BEST PEOPLE SHE SUCKED THE LIFE OUT OF MY GREAT GRANDMA AND SHE DIED SHE BEAT UP MY UNCLES GIRLFRIEND AND LEFT HER BLOODY ON THE STREET SHE RUINED MY LIFE BEFORE IT EVEN BEGAN SHE DRESSED UP IN A THONG AND BRA FOR THE FAMILY REUONIN AND EMBARASSED THE FUCK OUT OF EVERYONE SHE SHOW UP TO MANY OF THE FAMILY HOUSES BEGGING FOR MONEY AND THREATENS EVERYONE TO THE POINT OF THEM MOVING AWAY TO DIFFERENT STATES NOW I HAVE NO FAMILY ANYMORE AND MY MOM IS ABOUT TO MOVE TO FLORIDA AT LEAST IM EMANCIPATED I HAVENT SEEN THIS BITCH FOR 8 YEARS AND SHE THINK SHE CAN JUST KIDNAP ME HELL NAH NIGGA IM KILLING THAT BITCH ON THE SPOT IF SHE TRIES TO BREAK INTO MY SHIT IDGAF MY HOUES MY RULES ITS MY AMENDMENT RIGHT IF SOMEONE COME ON MY PROPERRTY I CAN KILL THEM SOME PPL NEED TO BE PUT OUT OF THEIR MISERY ONE LESS WHORE THUG ON THE STREET OF SOUTH DALLAS TX ITS INSANE HOW SHE STAY ALIVE FOR SO LONG AT THIS POINT IN HER LIFE BUT ITS WHATEVER IDGAF SHE WONT BE ABLE TO FIND ME UNLESS SHE GOT POWWWWAAAAA ANYWAYS YEAH JUST WANTED TO LET U NIGGAZ KNOW SHITZXXZZZSSS GOIN DOWWWWWWN!


im moving to a new house in a week anyway so good luck for my mom tryna find me, she can't find me now anyway im renting out an airbnb for the time being until i can get my shit and gtfo of here.
been almost a decade i havent seen her and shes still trying to fucking do this same immature childish shit, she like a kid that never grew up.
and u fuckers blame me for how ive turned out, when it was my situation as a whole, i was never even given a fucking chance...

My fucking god why is ur mom sending u nudes wtf??
 
pur3e

pur3e

homicide
Joined
Jul 26, 2022
Posts
5,437
Reputation
5,526
if its not dw youll become next jim morrison
Cracking Up Lol GIF
 
BigJimsWornOutTires

BigJimsWornOutTires

Zephir
Joined
Feb 6, 2021
Posts
13,472
Reputation
15,920
dude, are you fucking your mother?
 
John124

John124

Zephir
Joined
Aug 9, 2021
Posts
2,636
Reputation
4,653
View attachment 1861942 View attachment 1861943 View attachment 1861944 View attachment 1861945 View attachment 1861946 View attachment 1861947 View attachment 1861948 View attachment 1861949 View attachment 1861950 View attachment 1861951 View attachment 1861952 View attachment 1861953 View attachment 1861954 View attachment 1861955 View attachment 1861956 View attachment 1861957 View attachment 1861958
IM SO SICK OF HER DEGENERATE TEXTS SHE ALWAYS SENDS ME OF HER DRUGS NUDES BUG BITES AND EVERY TIME SHE GOES TO THE HOSPITAL FOR NEEDLE CANCER OR WHATEVER SHE SENDS ME NASTY ASS PICTURES OF HER ARMS AND LEGS
View attachment 1861960

NOW THATS A FUCKING GUSTAVO RIGHT THERE!
GOOOOSTTTAAAVOOOOO!!!!!!!!!!
View attachment 1861962

BEERRY BERRY BUTTT BOOOTYY BOOTTYTYY SHAKE DAT BOOTTTAY!!!

SHES DONE THE WORST THINGS TO THE BEST PEOPLE SHE SUCKED THE LIFE OUT OF MY GREAT GRANDMA AND SHE DIED SHE BEAT UP MY UNCLES GIRLFRIEND AND LEFT HER BLOODY ON THE STREET SHE RUINED MY LIFE BEFORE IT EVEN BEGAN SHE DRESSED UP IN A THONG AND BRA FOR THE FAMILY REUONIN AND EMBARASSED THE FUCK OUT OF EVERYONE SHE SHOW UP TO MANY OF THE FAMILY HOUSES BEGGING FOR MONEY AND THREATENS EVERYONE TO THE POINT OF THEM MOVING AWAY TO DIFFERENT STATES NOW I HAVE NO FAMILY ANYMORE AND MY MOM IS ABOUT TO MOVE TO FLORIDA AT LEAST IM EMANCIPATED I HAVENT SEEN THIS BITCH FOR 8 YEARS AND SHE THINK SHE CAN JUST KIDNAP ME HELL NAH NIGGA IM KILLING THAT BITCH ON THE SPOT IF SHE TRIES TO BREAK INTO MY SHIT IDGAF MY HOUES MY RULES ITS MY AMENDMENT RIGHT IF SOMEONE COME ON MY PROPERRTY I CAN KILL THEM SOME PPL NEED TO BE PUT OUT OF THEIR MISERY ONE LESS WHORE THUG ON THE STREET OF SOUTH DALLAS TX ITS INSANE HOW SHE STAY ALIVE FOR SO LONG AT THIS POINT IN HER LIFE BUT ITS WHATEVER IDGAF SHE WONT BE ABLE TO FIND ME UNLESS SHE GOT POWWWWAAAAA ANYWAYS YEAH JUST WANTED TO LET U NIGGAZ KNOW SHITZXXZZZSSS GOIN DOWWWWWWN!


im moving to a new house in a week anyway so good luck for my mom tryna find me, she can't find me now anyway im renting out an airbnb for the time being until i can get my shit and gtfo of here.
been almost a decade i havent seen her and shes still trying to fucking do this same immature childish shit, she like a kid that never grew up.
and u fuckers blame me for how ive turned out, when it was my situation as a whole, i was never even given a fucking chance...

your mom has nice tits ngl
 
curlyheadjames

curlyheadjames

🖤💊THIS IS MY CURSE 🔪🩸☠️💀🤘👹🤡👿
Joined
Nov 21, 2021
Posts
9,879
Reputation
13,365
dude, are you fucking your mother?
no are u fucking dumb did u not read ?
what? i literally made a thread yes i have abused dogs cats and killed turtles snakes frogs birds etc but its been a really long time since i did that and it's not me anymore i grew up watching my mom throw dogs out of car windows beat dogs with wood planks i watched her and her bf at the time stomp a cat to nothing but fur pulp and guts my mom let a goldfish starve to death she killed her friends dog by leaving it outside to get eaten by her dog etc. but i went to therapy years ago and it fixed me.
 
Stopping@Nothing19

Stopping@Nothing19

monkmaxxing
Joined
Dec 2, 2020
Posts
6,386
Reputation
6,143
just so you know, i've sent all these pictures to the fbi, over for you
 
curlyheadjames

curlyheadjames

🖤💊THIS IS MY CURSE 🔪🩸☠️💀🤘👹🤡👿
Joined
Nov 21, 2021
Posts
9,879
Reputation
13,365
your mom has nice tits ngl
ur gay
bro its not your fault but i dont think she will ever change fr
block her and dont expect nothing from her
live like if you never had a mother
thank you
if its not dw youll become next jim morrison
Cracking Up Lol GIF
she should fuck off w that shit fr
fake or not you need medical attention because this has to be time consuming.
no i dont
Question: Why haven’t fucking child protection agency taken custody of you and put you into an asylum?
they have actually ive beeen with them for years until i finally got emancipated and now im recognized as a legal adult now and can do whatever the fuck i want to do shes legally not my mother anymore and has no control over me and i am going to the norht texas terrel asylum soon
 
John124

John124

Zephir
Joined
Aug 9, 2021
Posts
2,636
Reputation
4,653
ur gay

thank you

she should fuck off w that shit fr

no i dont

they have actually ive beeen with them for years until i finally got emancipated and now im recognized as a legal adult now and can do whatever the fuck i want to do shes legally not my mother anymore and has no control over me and i am going to the norht texas terrel asylum soon
Post more of her nudes
 
curlyheadjames

curlyheadjames

🖤💊THIS IS MY CURSE 🔪🩸☠️💀🤘👹🤡👿
Joined
Nov 21, 2021
Posts
9,879
Reputation
13,365
just so you know, i've sent all these pictures to the fbi, over for you
idgaf faggot good luck tryna catch me bc im in the process of moving rn :ROFLMAO:
My fucking god why is ur mom sending u nudes wtf??
shes mentally ill i am gonna submit a report and send her back to terrel really soon before she tries to go to florida
this is not real
it is
fucking slut
I feel sorry for you
thanks
 
gymmaxedhorse

gymmaxedhorse

Probably Tyronelite
Joined
Jun 16, 2022
Posts
1,823
Reputation
3,136
If I saw my moms tits and vagina I’d probably kill myself. Your entire family needs help
 
curlyheadjames

curlyheadjames

🖤💊THIS IS MY CURSE 🔪🩸☠️💀🤘👹🤡👿
Joined
Nov 21, 2021
Posts
9,879
Reputation
13,365
Post more of her nudes
fuck you
Looks like a transexual.
ik
I'm sorry that you were born in this situation.

Funny, I thought all white people lived on tutorial mode.
no read my latest thread im literally the most ethnic white person ive always been asked if im lightskin or hispanic all my life :(
 
curlyheadjames

curlyheadjames

🖤💊THIS IS MY CURSE 🔪🩸☠️💀🤘👹🤡👿
Joined
Nov 21, 2021
Posts
9,879
Reputation
13,365
fucclife

fucclife

INSOMNIA
Joined
Apr 23, 2022
Posts
16,335
Reputation
19,547
how is she not institutionalized. or on meds
 
John124

John124

Zephir
Joined
Aug 9, 2021
Posts
2,636
Reputation
4,653
fuck you

ik

no read my latest thread im literally the most ethnic white person ive always been asked if im lightskin or hispanic all my life :(
At least drop her chaturbate
 
curlyheadjames

curlyheadjames

🖤💊THIS IS MY CURSE 🔪🩸☠️💀🤘👹🤡👿
Joined
Nov 21, 2021
Posts
9,879
Reputation
13,365
how is she not institutionalized. or on meds
she is but she escapes from the asylum and most insitutions she goes they just let her walk right out the door bc overfilled shit bellieve it or not theres worse ppl out therer than her
At least drop her chaturbate
fuck off horny ass nigga
 
E

exeight

Zephir
Joined
Jan 14, 2022
Posts
1,894
Reputation
1,734
idgaf faggot good luck tryna catch me bc im in the process of moving rn :ROFLMAO:

shes mentally ill i am gonna submit a report and send her back to terrel really soon before she tries to go to florida

it is

thanks
i mean that this is beyond real its like completely brutal thing if your mother behave like that
 
Hades

Hades

I used to do drugs, I still do, but I used to too.
Joined
Aug 25, 2019
Posts
7,453
Reputation
24,301
Are you underage?
 
PYT

PYT

🔜🔛🔝
Joined
May 21, 2020
Posts
23,127
Reputation
37,321
View attachment 1861942 View attachment 1861943 View attachment 1861944 View attachment 1861945 View attachment 1861946 View attachment 1861947 View attachment 1861948 View attachment 1861949 View attachment 1861950 View attachment 1861951 View attachment 1861952 View attachment 1861953 View attachment 1861954 View attachment 1861955 View attachment 1861956 View attachment 1861957 View attachment 1861958
IM SO SICK OF HER DEGENERATE TEXTS SHE ALWAYS SENDS ME OF HER DRUGS NUDES BUG BITES AND EVERY TIME SHE GOES TO THE HOSPITAL FOR NEEDLE CANCER OR WHATEVER SHE SENDS ME NASTY ASS PICTURES OF HER ARMS AND LEGS
View attachment 1861960

NOW THATS A FUCKING GUSTAVO RIGHT THERE!
GOOOOSTTTAAAVOOOOO!!!!!!!!!!
View attachment 1861962

BEERRY BERRY BUTTT BOOOTYY BOOTTYTYY SHAKE DAT BOOTTTAY!!!

SHES DONE THE WORST THINGS TO THE BEST PEOPLE SHE SUCKED THE LIFE OUT OF MY GREAT GRANDMA AND SHE DIED SHE BEAT UP MY UNCLES GIRLFRIEND AND LEFT HER BLOODY ON THE STREET SHE RUINED MY LIFE BEFORE IT EVEN BEGAN SHE DRESSED UP IN A THONG AND BRA FOR THE FAMILY REUONIN AND EMBARASSED THE FUCK OUT OF EVERYONE SHE SHOW UP TO MANY OF THE FAMILY HOUSES BEGGING FOR MONEY AND THREATENS EVERYONE TO THE POINT OF THEM MOVING AWAY TO DIFFERENT STATES NOW I HAVE NO FAMILY ANYMORE AND MY MOM IS ABOUT TO MOVE TO FLORIDA AT LEAST IM EMANCIPATED I HAVENT SEEN THIS BITCH FOR 8 YEARS AND SHE THINK SHE CAN JUST KIDNAP ME HELL NAH NIGGA IM KILLING THAT BITCH ON THE SPOT IF SHE TRIES TO BREAK INTO MY SHIT IDGAF MY HOUES MY RULES ITS MY AMENDMENT RIGHT IF SOMEONE COME ON MY PROPERRTY I CAN KILL THEM SOME PPL NEED TO BE PUT OUT OF THEIR MISERY ONE LESS WHORE THUG ON THE STREET OF SOUTH DALLAS TX ITS INSANE HOW SHE STAY ALIVE FOR SO LONG AT THIS POINT IN HER LIFE BUT ITS WHATEVER IDGAF SHE WONT BE ABLE TO FIND ME UNLESS SHE GOT POWWWWAAAAA ANYWAYS YEAH JUST WANTED TO LET U NIGGAZ KNOW SHITZXXZZZSSS GOIN DOWWWWWWN!


im moving to a new house in a week anyway so good luck for my mom tryna find me, she can't find me now anyway im renting out an airbnb for the time being until i can get my shit and gtfo of here.
been almost a decade i havent seen her and shes still trying to fucking do this same immature childish shit, she like a kid that never grew up.
and u fuckers blame me for how ive turned out, when it was my situation as a whole, i was never even given a fucking chance...

You ever come to Florida lmk
 
curlyheadjames

curlyheadjames

🖤💊THIS IS MY CURSE 🔪🩸☠️💀🤘👹🤡👿
Joined
Nov 21, 2021
Posts
9,879
Reputation
13,365
You ever come to Florida lmk
i wont be there until probably 2024 or 2025 but ill lyk fs if ur still here
 
  • Love it
Reactions: PYT
dreamcake1mo

dreamcake1mo

Gold
Joined
May 12, 2022
Posts
799
Reputation
1,001
If this post is fr ur mom might really be attracted to u on some disgusting shit. I somewhat had fam like this bc i look good like i shouldnt rly have been born from them but this type of thing i notice only really happens with female fam members.

Maybe its something in their brain that disconnects moral precision or something but im not sure if mothers actually view their sons as "their son" but instead a human doing when young then like the next man they see when of age. I know a lot of people whos mothers kick them out as soon as they lose their cuteness or treat them like a stranger. And the baby phase is either shit or fake as hell as they just look at their young kids like a sort of social tool, or a burden.

Maybe this is not for all mothers tho, or maybe the moment ur not a kid anymore they realize their natural purpose is done with u and feel resentment or salty for that and their brain just forgets about the moral rules between mother and son.
 
Last edited:
curlyheadjames

curlyheadjames

🖤💊THIS IS MY CURSE 🔪🩸☠️💀🤘👹🤡👿
Joined
Nov 21, 2021
Posts
9,879
Reputation
13,365
If this post is fr ur mom might really be attracted to u on some disgusting shit. I somewhat had fam like this bc i look good like i shouldnt rly have been born from them but this type of thing i notice only really happens with female fam members.

Maybe its something in their brain that disconnects moral precision or something but im not sure if mothers actually view their sons as "their son" but instead a human doing or like the next man they see. I know a lot of people whos mothers kick them out or treat them like a stranger. And the baby phase is either shit or fake as hell as they just look at their young kids like a sort of social tool, or a burden.

Maybe this is not for all mothers tho, or maybe the moment ur not a kid anymore they realize their natural purpose is done with u and feel resentment or salty for that and their brain just forgets about the moral rules between mother and son.
its true my mother used me as a pawn for years to get what she wants when wed get pulled over shed tell me to cry as soon as the cops come and she would threaten to take me away out of the country if my family didnt give her money these foids man
 

Users who are viewing this thread

Top