Sub5 to htn+ bimax (genio or 2 piece BSSO?) transformation

C

cryoto

Iron
Joined
Mar 13, 2024
Posts
159
Reputation
114
Was his lower jaw splited in half?
 

Attachments

  • 1-year-post-op-djs-v0-u114glt6oz9d1.webp
    1-year-post-op-djs-v0-u114glt6oz9d1.webp
    97.4 KB · Views: 0
  • 1-year-post-op-djs-v0-48cuclt6oz9d1.webp
    1-year-post-op-djs-v0-48cuclt6oz9d1.webp
    192.1 KB · Views: 0
  • 1-year-post-op-djs-v0-vj93rlt6oz9d1.webp
    1-year-post-op-djs-v0-vj93rlt6oz9d1.webp
    62.6 KB · Views: 0
  • 1-year-post-op-djs-v0-j6secgu6oz9d1.webp
    1-year-post-op-djs-v0-j6secgu6oz9d1.webp
    631.4 KB · Views: 0
  • +1
  • Woah
  • So Sad
Reactions: thorns, NoPainNoChick, zxim and 6 others
1720696188472
 
  • JFL
  • So Sad
Reactions: thorns, geenk worg, soover4me and 3 others
Who was the surgeon?

I wonder if he also lost weight and he frauds with a cap.
 
  • +1
  • So Sad
Reactions: thorns, PrinceofDarkness and soover4me
It was lefort 1 + lower jaw, it looks like it was broken to make it wider from the image

Broken from the front to make wider and from side to make it longer
 
  • So Sad
Reactions: thorns
His midface improved so much, I can't believe it
 
  • +1
  • So Sad
Reactions: thorns and normie_joe
Was his lower jaw splited in half?

I saw him on reddit and was flabbergasted.

I can't wait for my bimax, but I got fucked in the butt by wait lists.
 
  • So Sad
Reactions: thorns
I saw him on reddit and was flabbergasted.

I can't wait for my bimax, but I got fucked in the butt by wait lists.
you have a longer time to pray for no botch
 
  • JFL
  • So Sad
Reactions: thorns and normie_joe
  • JFL
  • +1
  • Hmm...
Reactions: thorns, HerpDerpson, tomm1453 and 1 other person
Interesting, now show us the front
 
  • So Sad
Reactions: thorns
He was a legit lefort 2 canditate b4
 
  • So Sad
Reactions: thorns
He was a legit lefort 2 canditate b4

So are we sure he didn’t get Lefort 2? His nose bridge and upper mid face look completely different.
 
  • +1
  • So Sad
Reactions: thorns, PrinceofDarkness and greycel
Who was the surgeon?

I wonder if he also lost weight and he frauds with a cap.
it does look like weight loss probably played a big part

how does cap fraud tho can you explain
 
  • So Sad
Reactions: thorns
So are we sure he didn’t get Lefort 2? His nose bridge and upper mid face look completely different.
What would you recommend for someone with a recessed upper maxilla/ mid face
Paranasal implants? Don't they look uncanny when smiling/laughing/talking/yawning
Also they'll have lots of reabsorption due to us moving mouth a lot
So we will be more recessed

or what else?
 
Last edited:
  • +1
  • So Sad
Reactions: thorns and Looxmaxer
Cool shit
 
  • So Sad
Reactions: thorns
I saw him on reddit and was flabbergasted.

I can't wait for my bimax, but I got fucked in the butt by wait lists.
What country are you getting bimax in? Public or private system?
 
  • +1
  • So Sad
Reactions: thorns and normie_joe
What would you recommend for someone with a recessed upper maxilla/ mid face
Parental implants? Don't they look uncanny when smiling/laughing/talking/yawning
Also they'll have lots of reabsorption due to us moving mouth a lot
So we will be more recessed

or what else?
paranasal + zygo
 
  • So Sad
Reactions: thorns
What country are you getting bimax in? Public or private system?

Public, hence why I'm getting ass fucked by waitlists.

Bimax has a low hospital priority.
 
  • So Sad
Reactions: thorns and perpetuallytired
What would you recommend for someone with a recessed upper maxilla/ mid face
Parental implants? Don't they look uncanny when smiling/laughing/talking/yawning
Also they'll have lots of reabsorption due to us moving mouth a lot
So we will be more recessed

or what else?

Infraorbital implants but they’re pretty limited.

Lefort 2 or 3 really is the gold standard. The sooner the main blackpill surgeons begin to offer this the better.
 
  • +1
  • So Sad
Reactions: thorns, Meister! and greycel
paranasal + zygo
U sure about the paranasal? It's very niche and I listed those reasons

Infraorbital implants but they’re pretty limited.

Lefort 2 or 3 really is the gold standard. The sooner the main blackpill surgeons begin to offer this the better.
Yeah true
The problem is that I just know after I get a bimax that 2 piece LF2 will get released to be customizable and everybody would be ascending..
AI will release it soon maybe

The only problem is should I decide to wait for it potentially coming soon or get a shitty lf1 and 3 different implants jfl
 
  • So Sad
Reactions: thorns
Infraorbital implants but they’re pretty limited.

Lefort 2 or 3 really is the gold standard. The sooner the main blackpill surgeons begin to offer this the better.
Have you seen vids of lefort 3. Even black pilled surgeons would be hesitant to do it unless you were deformed.

I think Lefort 2 has the greatest potential tbh, especially as technology improves.
 
  • +1
  • So Sad
Reactions: thorns and Meister!
Have you seen vids of lefort 3. Even black pilled surgeons would be hesitant to do it unless you were deformed.

I think Lefort 2 has the greatest potential tbh, especially as technology improves.

2 + Implants essentially achieves the result of 3 anyway.
 

Attachments

  • IMG_3540.png
    IMG_3540.png
    50.1 KB · Views: 0
  • IMG_3538.png
    IMG_3538.png
    247.2 KB · Views: 0
  • +1
  • So Sad
Reactions: thorns and Meister!
@RealSurgerymax can you do such results?
 
  • So Sad
Reactions: thorns
Insane life changing result
 
  • So Sad
Reactions: thorns
hlf1? u shaped osteotomy?

MAN I JUST CANNOT WAIT NO MORE IM FKN STUCK WITH THIS FLAT RECESSED SUBHUMAN MIDFACE
Same bro
I would try to push for LF2 but I'm lowkey scared of all the after effects like numbing/ nerve injuries etc, but more importantly the fact that they aren't really used for aesthetic purposes
So you will most likely look weird after... 😢

Did you have camoflauge orthodontics? Or extractions, or mouth breathing?

As for the others, yes they are both correct but neither have been done.. or if they have they are very rare
 
  • So Sad
Reactions: thorns
Same bro
I would try to push for LF2 but I'm lowkey scared of all the after effects like numbing/ nerve injuries etc, but more importantly the fact that they aren't really used for aesthetic purposes
So you will most likely look weird after... 😢

Did you have camoflauge orthodontics? Or extractions, or mouth breathing?

As for the others, yes they are both correct but neither have been done.. or if they have they are very rare
ikr... if only they do this procedure on non deformed people in a continuous manner and shared the results w us, id be gladly let my face sliced up by the surgeon just to get rid of this flat fkn maxilla. i dont wanna go down the regular lf1 way as its not gonna address the main issue. and yeah, i had an invisalign treatment before, fuck my ortho they dont know shit about aesthetics and how they ruined my face. have not extracted wisdom yet, 2 of them are impacted. im planning to fix those too if i could find a well known surgeon to fix my maxilla
 
  • +1
  • So Sad
Reactions: thorns and greycel
ikr... if only they do this procedure on non deformed people in a continuous manner and shared the results w us, id be gladly let my face sliced up by the surgeon just to get rid of this flat fkn maxilla. i dont wanna go down the regular lf1 way as its not gonna address the main issue. and yeah, i had an invisalign treatment before, fuck my ortho they dont know shit about aesthetics and how they ruined my face. have not extracted wisdom yet, 2 of them are impacted. im planning to fix those too if i could find a well known surgeon to fix my maxilla

Impacted wisdom teeth extraction will fuck you up, just do it ASAP. I am 9 months post-extractions and still dealing with infection aftermath. Infected sockets DURING bimax most likely leads to catastrophic consequences such as infection around plates or non-union.
 
  • So Sad
Reactions: thorns
Impacted wisdom teeth extraction will fuck you up, just do it ASAP. I am 9 months post-extractions and still dealing with infection aftermath. Infected sockets DURING bimax most likely leads to catastrophic consequences such as infection around plates or non-union.
damn 9 months post op and still infected? how old are you
 
  • So Sad
Reactions: thorns
damn 9 months post op and still infected? how old are you

I'm 30. Did it stupidly though, was a slow-growing infection and didn't get post-op radiographs. Only started to hurt 5 months after the extraction, which was the first I knew of it.
 
  • So Sad
Reactions: blinemaxxer and thorns
I like that the surgeon did split during BSSO. Mogs hard, better than ramus widening offered by Pagnoni or Ramieri. Coceancing style
 

Similar threads

MaartenVaanThomm
Replies
13
Views
369
anticel
anticel
BWC_virgin
Replies
1
Views
189
WhoTookVendetta
WhoTookVendetta
cantfathomcucks
Replies
6
Views
471
cantfathomcucks
cantfathomcucks
blacksheep
Replies
5
Views
588
blacksheep
blacksheep

Users who are viewing this thread

Back
Top