Gengar
male gaze victim
Staff
Afgewezen door de enige vrouw die ik leuk vond. Ben een dateloze KHHV.married?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Afgewezen door de enige vrouw die ik leuk vond. Ben een dateloze KHHV.married?
damn, ben je muslim?Afgewezen door de enige vrouw die ik leuk vond. Ben een dateloze KHHV.
Ja bhai. Ik zou alleen voor een islamitische vrouw gaan. Alleen zijn islamitische vrouwen heel erg oppervlakkig en gemeen in mijn ervaring.damn, ben je muslim?
my brother from the deen fr, vind gwn iemand die goed is en make sure to pray your tahajjudJa bhai. Ik zou alleen voor een islamitische vrouw gaan. Alleen zijn islamitische vrouwen heel erg oppervlakkig en gemeen in mijn ervaring.
Goede vrouwen van mijn leeftijd bestaan niet, ze zijn al bezet. En de jongere vrouwen willen niet iemand die zo lelijk als mij is. Ik heb al een lange tijd niet gebeden. Jahannam voor mij.my brother from the deen fr, vind gwn iemand die goed is en make sure to pray your tahajjud
Surah Az-Zumar - 53Goede vrouwen van mijn leeftijd bestaan niet, ze zijn al bezet. En de jongere vrouwen willen niet iemand die zo lelijk als mij is. Ik heb al een lange tijd niet gebeden. Jahannam voor mij.
Ben je een Hafiz bhai?Surah Az-Zumar - 53
nee, nog steeds 14 maar dat is het punt niet. zoek het vers opBen je een Hafiz bhai?
Je kan op een jonge leeftijd ook hafiz worden. Ik ken een Pakistaanse jongen die dat gedaan heeft. Ik had het opgezocht, vandaar dat ik je groet.nee, nog steeds 14 maar dat is het punt niet. zoek het vers op
echt knap van die jongen, ik kan lezen bijna maar hafiz is echt knap. maar wrm bid je niet meer?Je kan op een jonge leeftijd ook hafiz worden. Ik ken een Pakistaanse jongen die dat gedaan heeft. Ik had het opgezocht, vandaar dat ik je groet.
Zeker. Hij is nu ondertussen al 18 of 19 zelfs. Enneeeee omdat ik moet douchen.echt knap van die jongen, ik kan lezen bijna maar hafiz is echt knap. maar wrm bid je niet meer?
ghusl? bro niet die dingen doen wallah het is het niet waardEnneeeee omdat ik moet douchen.
Ongetrouwde mannen die niet kunnen trouwen mogen wel hun behoeftes bevredigen. Ik weet dat je sommige geleerden hebben die zeggen dat al kom je in contact met zina dat je het niet mag doen, maar dat klinkt erg onlogisch. Alleen beste is met mate, anders elke dag ghusl.ghusl? bro niet die dingen doen wallah het is het niet waard
maar kom op, dat zijn geleerden die dat zeggen. en je zegt dat je liever niet bid omdat je ghusl moet doen?Ongetrouwde mannen die niet kunnen trouwen mogen wel hun behoeftes bevredigen. Ik weet dat je sommige geleerden hebben die zeggen dat al kom je in contact met zina dat je het niet mag doen, maar dat klinkt erg onlogisch. Alleen beste is met mate, anders elke dag ghusl.
Meningsverschillen bestaan, en een geleerde is geen heilige die gelijk heeft. Hij baseert zijn meningen op degene die hij volgt, vandaar dat er veel meningsverschillen zijn in grote lijnen. En nee, ik geef de reden waarom ik niet in staat ben om te bidden. Dat, in combinatie met luiheid. Dus vandaar, jahannam.maar kom op, dat zijn geleerden die dat zeggen. en je zegt dat je liever niet bid omdat je ghusl moet doen?
is dat het, zo simpel geef je op. probeer het tenminste op te bouwen want ik denk niet dat je de realiteit van jahannam echt door hebt. moge allah swt jou en mij leiden naar het juiste padMeningsverschillen bestaan, en een geleerde is geen heilige die gelijk heeft. Hij baseert zijn meningen op degene die hij volgt, vandaar dat er veel meningsverschillen zijn in grote lijnen. En nee, ik geef de reden waarom ik niet in staat ben om te bidden. Dat, in combinatie met luiheid. Dus vandaar, jahannam.