DEN STORA NORDISKA TRÅDEN - SCANDINAVIAN THREAD

Ska snart till flygplatsen boys
 
  • +1
Reactions: delusionalretard and StrangerDanger
  • JFL
Reactions: lutte, N1c and delusionalretard
Om man går på ett löpband i stället för att ta en promenad finns det inte ord att beskriva hur över det är
Och 4 kg vikter herre gud
''I workout a lot and am really strong!''
''I dress like a hip hopper!''

För att nämna några tveksamma påståenden som lämnat hans äckliga mun
 
  • JFL
Reactions: lutte and StrangerDanger
Hast du etwas Zeit für mich?
Dann singe ich ein Lied für dich
Von neunundneunzig Luftballons
Auf ihrem Weg zum Horizont
Denkst du vielleicht grad an mich?
Dann singe ich ein Lied für dich
Von neunundneunzig Luftballons
Und dass sowas von sowas kommt

Neunundneunzig Luftballons
Auf ihrem Weg zum Horizont
Hielt man für Ufos aus dem All
Darum schickte ein General
'Ne Fliegerstaffel hinterher
Alarm zu geben, wenn's so wär'
Dabei war'n dort am Horizont
 
  • Love it
  • JFL
Reactions: lutte and delusionalretard
Sånt Herman Lundborg sysslar med
Men då blir det problem för jag har varken verktyg för skallmätning eller tillgång till någon av tjockisarna
 
  • JFL
Reactions: lutte, StrangerDanger and delusionalretard
Men då blir det problem för jag har varken verktyg för skallmätning eller tillgång till någon av tjockisarna
Stick ner till närmsta galleria så får du ett brett utbud på diverse folk från fjärran länder att undersöka
 
  • JFL
Reactions: Carolus, lutte, StrangerDanger and 1 other person
Mest festa med en polare och försöka fixa tan nog
Tror du ser tillräckligt gammal ut för att inte bli leggad beroende på när du försöker. Hur lång är du?
 
  • +1
Reactions: Romeo1111, StrangerDanger and N1c
vänta det blir värre han bara hänger på stången?
SVÄRDET WTF?
''Take a small break'' HAN GJORDE JU INTE ENS NÅGOT VAFAN HAHA
 
  • JFL
  • +1
Reactions: lutte and StrangerDanger
Stick ner till närmsta galleria så får du ett brett utbud på diverse folk från fjärran länder att undersöka
Ja men föredrar att inte bli misshandlad eller rånad
 
  • JFL
Reactions: lutte, StrangerDanger and delusionalretard
Men då blir det problem för jag har varken verktyg för skallmätning eller tillgång till någon av tjockisarna
Kidnappa dem. när du lika väl gör det så kan du väl även kidnappa chico för min skull? (behöver hans ansiktsmått) men se till att ta det försiktigt och inte såra deras ansikten för det kan förstöra mätvärdena
 
  • JFL
Reactions: lutte, N1c and delusionalretard
Ja men föredrar att inte bli misshandlad eller rånad
Bara ta dig en sup o ta med din finska kniv så skaru se att dem andra invandrarna har respekt för dig
 
  • JFL
Reactions: lutte and StrangerDanger
Kidnappa dem. när du lika väl gör det så kan du väl även kidnappa chico för min skull? (behöver hans ansiktsmått) men se till att ta det försiktigt och inte såra deras ansikten för det kan förstöra mätvärdena
Every one of your faggot threads with lutte reaches 5+ pages and the ones with londonvillie 8 pages+
 
  • JFL
Reactions: lutte, delusionalretard and StrangerDanger
  • +1
  • JFL
Reactions: volcelfatcel and delusionalretard
  • JFL
  • +1
Reactions: lutte, volcelfatcel and StrangerDanger
Tror du ser tillräckligt gammal ut för att inte bli leggad beroende på när du försöker. Hur lång är du?
188 men tror jag har växt till typ 189-199
 
  • +1
Reactions: StrangerDanger and delusionalretard
Men då blir det problem för jag har varken verktyg för skallmätning eller tillgång till någon av tjockisarna
gå med i svegot eller vad nu deras nyaste organisation heter där de ger sig själva feta löner för att rädda sverige eller nåt sånt
 
  • JFL
Reactions: N1c, StrangerDanger and delusionalretard
188 men tror jag har växt till typ 189-199
Moggar alla oss här, och med den längden bör det inte vara något problem att övertala dem att du är tillräckligt gammal, så vida du inte låter som @Amnesia
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Romeo1111, StrangerDanger and lutte
Kidnappa dem. när du lika väl gör det så kan du väl även kidnappa chico för min skull? (behöver hans ansiktsmått) men se till att ta det försiktigt och inte såra deras ansikten för det kan förstöra mätvärdena
Kan inte kidnappa chico men "med" chico är enkel att få hit. Det är bara göra som Svenska staten gör för att få hit deras valboskap. Ge "med" chico ett falskt löfte om gratis blonda svenska harem brudar så kommer han
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger, lutte and delusionalretard
ARISK GUDINNA:love::love::love::love:
1625956664071
 
  • JFL
Reactions: N1c and lutte
Hast du etwas Zeit für mich?
Dann singe ich ein Lied für dich
Von neunundneunzig Luftballons
Auf ihrem Weg zum Horizont
Denkst du vielleicht grad an mich?
Dann singe ich ein Lied für dich
Von neunundneunzig Luftballons
Und dass sowas von sowas kommt

Neunundneunzig Luftballons
Auf ihrem Weg zum Horizont
Hielt man für Ufos aus dem All
Darum schickte ein General
'Ne Fliegerstaffel hinterher
Alarm zu geben, wenn's so wär'
Dabei war'n dort am Horizont
slaps if my parents werent asleep i would bless you with a vocaroo of me singing this
 
  • JFL
  • +1
Reactions: StrangerDanger, Bitch and delusionalretard
gå med i svegot eller vad nu deras nyaste organisation heter där de ger sig själva feta löner för att rädda sverige eller nåt sånt
Är inte tillträckligt arisk för det så tror de inte kommer släppa in mig i deras plåtskjul eller som de kallar det "Svenskarnas hus"
 
  • JFL
  • +1
Reactions: lutte, StrangerDanger and delusionalretard
Är inte tillträckligt arisk för det så tror de inte kommer släppa in mig i deras plåtskjul eller som de kallar det "Svenskarnas hus"
Tror NMR åtminstone kräver 75% svenskt ursprung, vilket påvisar hur dött svensk etnonationalism är när man inte ens kan attrahera renrasiga svenskar haha
 
  • JFL
Reactions: N1c, lutte and StrangerDanger
Kan inte kidnappa chico men "med" chico är enkel att få hit. Det är bara göra som Svenska staten gör för att få hit deras valboskap. Ge "med" chico ett falskt löfte om gratis blonda svenska harem brudar så kommer han
Meet me in Stockholm pussyio ill show you who the fucking th-thug is, cmon geezer
 
  • JFL
Reactions: N1c and delusionalretard
Moggar alla oss här, och med den längden bör det inte vara något problem att övertala dem att du är tillräckligt gammal, så vida du inte låter som @Amnesia
Får hoppas att dem kan prata lite engelska
 
  • +1
Reactions: delusionalretard
dieses baums blatt, der von osten,
meinem garten anvertraut,
giebt geheimen sinn zu kosten,
wie's den wissenden erbaut.

ist es ein lebendig wesen,
das sich in sich selbst getrennt?
sind es zwei, die sich erlesen,
dass man sie als eines kennt?

solche fragen zu erwiedern
fand ich wohl den rechten sinn
siehst du nicht an meinen liedern
dass ich eins und doppelt bin?

gedanken?
 
  • +1
Reactions: StrangerDanger and delusionalretard
Tror NMR åtminstone kräver 75% svenskt ursprung, vilket påvisar hur dött svensk etnonationalism är när man inte ens kan attrahera renrasiga svenskar haha
Så Jackie Arklöv skulle inte få gå med?
 
dieses baums blatt, der von osten,
meinem garten anvertraut,
giebt geheimen sinn zu kosten,
wie's den wissenden erbaut.

ist es ein lebendig wesen,
das sich in sich selbst getrennt?
sind es zwei, die sich erlesen,
dass man sie als eines kennt?

solche fragen zu erwiedern
fand ich wohl den rechten sinn
siehst du nicht an meinen liedern
dass ich eins und doppelt bin?

gedanken?
hur mycket av den texten går att förstå för en svensk? full av kunskap som jag är saknar jag lite perspektiv
 
  • +1
Reactions: StrangerDanger and delusionalretard
Så Jackie Arklöv skulle inte få gå med?
Jo då det tror jag nog ifall han hade ansökt om det med tanke på att det iprincip inte är någon som gör det.
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger and lutte
hur mycket av den texten går att förstå för en svensk? full av kunskap som jag är saknar jag lite perspektiv
>osten
Det har man på mackan!
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger and lutte
Uppe i 2k visningar nu, MANNEN VI TAR ÖVER DEN HÄR SITE FATTAR DO
1625957188176
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger, Romeo1111 and lutte
  • JFL
Reactions: Bitch and lutte
Övertala de svensk bluepillerserna som spionerar på tråden att skapa ett konto
Vi få be modsen (TA DIN GAMLA CIGARETT O CYKLA TILL BAHAMAS FÖR FAN) att pinna tråden så fler oregistrerade ser (SÄPO inkluderat)
 
  • JFL
Reactions: lutte and StrangerDanger
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger and lutte
Tror NMR åtminstone kräver 75% svenskt ursprung, vilket påvisar hur dött svensk etnonationalism är när man inte ens kan attrahera renrasiga svenskar haha
NMR är ett jävla skämt dom är fullt av white trash nassar och luder som är bara med för de vill ha kuk. Snackade med en NMRare förut han visste inte ens något om Indo-Europerna/arierna som är en stor del av deras ideologi. Etnonationalismen är död i Sverige eftersom att Sverige har varit en etnostat tills relativt nyligen. När folk säger Svensk så menar dom en vit person som har sin härkomst eller en stor del av sin härkomst från Sverige. I USA däremot så kan en Amerikan vara vem som helst som bara har föds i USA. Så därför har etnonationalismen uppkommit i USA.
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Carolus, lutte, StrangerDanger and 1 other person
NMR är ett jävla skämt dom är fullt av white trash nassar och luder som är bara med för de vill ha kuk
man kanske skulle gå med ändå
 
  • JFL
  • +1
Reactions: N1c, StrangerDanger and delusionalretard
man kanske skulle gå med ändå
Minns att jag spelade rocket league med några NMRare 1 gång. Efter att jag vann över dem blev dem sura och bannade mig från deras Teamspeak kek. Dem är inte ett dugg intresserade av att växa, rektrytera och vara autentistiska. Precis som @N1c sa: enbart whitetrash och luder.
 
  • JFL
Reactions: StrangerDanger and lutte

Users who are viewing this thread

Back
Top